silnik / stage 2:
-blok m50b25
-wał m52b28
-tłoki kute woosner . pod opla

-custom piramidki własnego pomysłu do uszczelnienia cylindrów.
-custom head gasket
-korby h-beam kute
-arp 10.
-głowica seria / m52b28
-pompa oleju m52
-chłodnica oleju
-kolektor ssacy seria

-wtryski z 440 na 630 deka siemens.
-wydechowy zeliwny ale teraz juz normalnie obrócony.
turbo na dole (było na górze i wylazilo z maski )
nowe doloty 3" , wydech 3" ,
sprzęgło dwutarcz
turbo te same replika gt35.30 / chcieliśmy sprawdzić kiedy bloknie...
wg flanszowe gowno 38mm zamienione na 60mm chinczyka
dotarty na spokojnie zimą, olej motul, pasowanie tloka 8setek.
pojemnośc z 2,5L wskakuje na 3.0 (86 rozwiert z 84 i wał o wykorbieniu większym)
-komora silnika wymalowana na czarno (wczesniej byl sklepany kielich itd itd)
ma byc pełny street w dalszym ciągu, więc nie walczymy o każdy kuc, i turbo replika gt35.30 zostaje dalej ta sama ,
1,2 bara 468KM i prawie 700nM , seria wałki, póki co brakło paliwa (pompa) aby więcej dmuchnąc ale nie jest to istotne.
wałek się robi i dodatkowa pompa czeka na montaż co by się pobawić jeszcze troche i zrobić górę.
pozdro
foto/story
tak przyjechało ....




































p.s. nawet jedzie.
.