E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Jeszcze nie jeźdzone w moim przypadku ze zwględu na to iż robimy sterownik do vanosa aby nim płynnie sterować i jeszcze chwilę to potrwa oraz strojenie.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Wpadły lepsze hamulce na tył. Na przód wpadną niebawem 4-ro tłoki Brembo wraz z większą tarczą przygotowane przez Karolo. Na tyle zmiana na hamulce z 330i/d
Różnica w średnicy tarczy oraz średnicy tłoczka w zacisku:

Wymiana sprzęgła była równie konieczna ze względu na uślizgi, teraz będzie dwutarcz, wykonał je i sprawdził Karolo od nas z forum.

Różnica w średnicy tarczy oraz średnicy tłoczka w zacisku:

Wymiana sprzęgła była równie konieczna ze względu na uślizgi, teraz będzie dwutarcz, wykonał je i sprawdził Karolo od nas z forum.

Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Git malina
mody
też czekam na takie sprzęgieło od Maestro Karola
mody

też czekam na takie sprzęgieło od Maestro Karola

BMWexpert Motorsport
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Dziś robimy przednie hamulce. Zaciski przygotowane pod zwrotnice e36 by Karolo. Czyszczenie regeneracja i malowanie to już moja sprawka.

Tarcza e46 330i/d

Tarcza e46 330i/d
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Niestety poprzedni serwer na którym trzymałem zdjęcia stał się płatnym i dlatego zdjęcia wygasły. Ostatnio walczyłem z ustawieniem wałków:


Auto bez strojenia jedzie lepiej/równiej. Oponki już do mnie jadą-szykujemy się na wyścigi!
Auto bez strojenia jedzie lepiej/równiej. Oponki już do mnie jadą-szykujemy się na wyścigi!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Cwiartka? Huraaaelmo0104 pisze:Niestety poprzedni serwer na którym trzymałem zdjęcia stał się płatnym i dlatego zdjęcia wygasły. Ostatnio walczyłem z ustawieniem wałków:
Auto bez strojenia jedzie lepiej/równiej. Oponki już do mnie jadą-szykujemy się na wyścigi!
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Ustawienia tego nie są proste, ale po dziesiątkach pomiarów udało się wykombinować jakąs pozycję startową. Kamil naucz się cytować czyjeś wypowiedzi, bo cytujesz też zdjęcia, które zawalą pół strony po czym napiszesz 2 słowa...
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Wleciały mniejsze wtryski 630cc no i w końcu zrobiłem tylny zawias. Wspawane wzmocnienia od Karolo, Wózek i wahacze pomalowane proszkiem i komplet tulei poliuretanowych. Teraz geometria i testy:D
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 845
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Jaki powód włożenia mniejszych wtrysków?
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
powód taki że czas otwarcia na wolnych był mniejszy niż minimalny zalecany przez producenta co powodowało nieprzewidywalność w podawaniu paliwa, Nierówną pracę na prawidłowym AFR, jak dolało się paliwa to równo pracował ale z rury czarno. No i trafił się klient na 850-tki.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Dobrze widzę, że przepływka jest w dolocie pomiędzy IC, a przepustnicą? Temperatura i pulsacje doładowanego powietrza nie zabiły jej jeszcze?!
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
To tylko bardzo dawna pozostałość po mafie. Jest konwersja na map.Miś pisze:Dobrze widzę, że przepływka jest w dolocie pomiędzy IC, a przepustnicą? Temperatura i pulsacje doładowanego powietrza nie zabiły jej jeszcze?!
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
- Imię: jerzy
- lokalizacja: katowice
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
słyszałem że były plany zmiany wtryskiwaczy... udało się ogarnać czy fura czeka na lepsze czasy?
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Wtryski juz siedza. Była awaria DETa. Ogarniam auta klientów.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Nastąpiła awaria silnika

Akurat robiliśmy pomiar i dwa przejazdy wcześniej wypluło 540KM i około 700Nm momentu, dokładnie nie wiadomo ile silnik był w stanie wygenerować bo boostcut powodował przerwy w pracy. Jak widać po zdjęciu wyżej nie ma śladów stuku. Być może do takiej sytuacji przyczyniły się źle ustawione pierścienie. Teorii jest wiele
Być może to już max dla tych tłoków. Po rozebraniu silnika okazało się jeszcze że zatarł się wał na głównych czopach. Jako winowajcę obwiniam grupę dysz natryskujących olej na denko tłoka. 4 z nich były uszkodzone-zaworki w nich nie trzymały. Na plus zaskoczyła mnie powłoka na panewkach korbowodowych, którą nakładałem przy pierwszym składaniu silnika. Przejechane kilka tysięcy km a panewki wyglądają jak nowe. Jakieś super rozwiązania nie zagościły tym razem ale zostały poprawione pewne detale kolektor wydechowy, zrobiony delikatny porting głowicy, Sterowanie silnika SA EasyEcu. Tym razem zastosowałem na denko tłoka powłokę do silników doładowanych. Niedługo odpalanie silnika i kolejne jazdy
Wleciały też poliuretany na tył, zostały wzmocnione mocowania wózka i sam wózek oraz wahacze pomalowany proszkowo.

Akurat robiliśmy pomiar i dwa przejazdy wcześniej wypluło 540KM i około 700Nm momentu, dokładnie nie wiadomo ile silnik był w stanie wygenerować bo boostcut powodował przerwy w pracy. Jak widać po zdjęciu wyżej nie ma śladów stuku. Być może do takiej sytuacji przyczyniły się źle ustawione pierścienie. Teorii jest wiele

Wleciały też poliuretany na tył, zostały wzmocnione mocowania wózka i sam wózek oraz wahacze pomalowany proszkowo.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx