Jak Kamil będzie chciał, to sam wszystko opisze. Ja nie chcę się wypowiadać na ten temat. Pozdr.mcgiver pisze:a coś było nie tak z autem że nie doszło do strojenia?
E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Maleckis Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
no licze na, to zwłaszcza ze wielokrotnie pisał ze opisze wszystko łącznie ze wszelakimi fuckapami czego oczywiście nie zyczęMichał_Małecki pisze:Jak Kamil będzie chciał, to sam wszystko opisze. Ja nie chcę się wypowiadać na ten temat. Pozdr.mcgiver pisze:a coś było nie tak z autem że nie doszło do strojenia?

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
siema , co tam?
no wiec tak jak Michal napisal auto wrocilo do mnie z paru powodow : zrobilem duposrake z kolektorem to nr 1, nieszczelny (dziura na 6 i chyba tez nieszczelnosc z innego powodu) , i nie mozna bylo wystroic, kolejnym problemem bylo dymienie z korka ->predzej tego nie bylo raczej ale sprawdzic tez nie moglem na 100% bo Michal zalatwial mi przewod olejowy do Turbiny wiec ja jej nie odpalalem jako pierwszy u siebie niestety , tak wszystko na szybko i dziko bylo z braku mojego czasu i to byl blad (dziki chlop ze mnie)/
Dolot byl rowniez nieszczelny na krokowym (znow moj error aa dal bym sobie uciac glowe ze jest szczelny), i postanowilem juz sie nie spieszyc z niczym -> to tak .w skrocie.
obecnie auto stoi u mnie na dzialce, i czeka na moj humor i czas ktorego mi dalej brak,
dolot juz zrobiony, wszystkie drobnostki wazniejsze ktore nie ogarnalem przed strojeniem zostaly zalatane ,
problem byl tez z obrotami i dymieniem z korka jak juz wspomnialem ( i bardzo sie balem o stan silnika dlatego miedzy innymi tez auto jest spowrotem u mnie) -?, tez juz jest ok :pasuje:wilgoc byla w oleju starym czy cos i juz nie dymi i uspokoilem swoje cisnienie bo na silniku cisnienie ok
pozostaje zalozenie kolektora wydechowego i go obspawanie ponowne, poprawienie wydechu dla swietego spokoju, i wieksze i mniejsze poprawki ktora moga byc a nie musza i mysle ze to bedzie juz TYM razem wszystko.
ogolnie to zamowilem tez sonde szerokopasmowa
i moze sam sie zaczne bawic a moze nie
aaaa siedzenia mi kumpel przywiozl wreszcie
Autkiem da sie jezdzic i mozna sprawdzac wszystko, czy nic nie kapie itd i caly czas cos dlubie jak jestem w polsce na 1 dzien
przejechalem autem hmm ze 50km bardzo spokojnie ,autko chodzilo dlugi czas na wolnych , i raczej juz przy strojeniu bedzie wszystko ok?
aktualne foto wstawie zeby nie bylo ze nuda wieje na forum



tymczasem ide spac bo wrocilem do kraju (znow szczelilem 650km z austri , jutro pokopie przy bmw ,a w niedziele znow 650 do austri)
pozdro
p.s. mcgiver a ty jak? wkladasz do budy to juz albo malowanie najpierw na mat

no wiec tak jak Michal napisal auto wrocilo do mnie z paru powodow : zrobilem duposrake z kolektorem to nr 1, nieszczelny (dziura na 6 i chyba tez nieszczelnosc z innego powodu) , i nie mozna bylo wystroic, kolejnym problemem bylo dymienie z korka ->predzej tego nie bylo raczej ale sprawdzic tez nie moglem na 100% bo Michal zalatwial mi przewod olejowy do Turbiny wiec ja jej nie odpalalem jako pierwszy u siebie niestety , tak wszystko na szybko i dziko bylo z braku mojego czasu i to byl blad (dziki chlop ze mnie)/
Dolot byl rowniez nieszczelny na krokowym (znow moj error aa dal bym sobie uciac glowe ze jest szczelny), i postanowilem juz sie nie spieszyc z niczym -> to tak .w skrocie.
obecnie auto stoi u mnie na dzialce, i czeka na moj humor i czas ktorego mi dalej brak,
dolot juz zrobiony, wszystkie drobnostki wazniejsze ktore nie ogarnalem przed strojeniem zostaly zalatane ,
problem byl tez z obrotami i dymieniem z korka jak juz wspomnialem ( i bardzo sie balem o stan silnika dlatego miedzy innymi tez auto jest spowrotem u mnie) -?, tez juz jest ok :pasuje:wilgoc byla w oleju starym czy cos i juz nie dymi i uspokoilem swoje cisnienie bo na silniku cisnienie ok

pozostaje zalozenie kolektora wydechowego i go obspawanie ponowne, poprawienie wydechu dla swietego spokoju, i wieksze i mniejsze poprawki ktora moga byc a nie musza i mysle ze to bedzie juz TYM razem wszystko.

ogolnie to zamowilem tez sonde szerokopasmowa

aaaa siedzenia mi kumpel przywiozl wreszcie

Autkiem da sie jezdzic i mozna sprawdzac wszystko, czy nic nie kapie itd i caly czas cos dlubie jak jestem w polsce na 1 dzien

przejechalem autem hmm ze 50km bardzo spokojnie ,autko chodzilo dlugi czas na wolnych , i raczej juz przy strojeniu bedzie wszystko ok?
aktualne foto wstawie zeby nie bylo ze nuda wieje na forum



tymczasem ide spac bo wrocilem do kraju (znow szczelilem 650km z austri , jutro pokopie przy bmw ,a w niedziele znow 650 do austri)
pozdro
p.s. mcgiver a ty jak? wkladasz do budy to juz albo malowanie najpierw na mat

-
- User
- Posty: 112
- Rejestracja: 9 lis 2009, o 12:52
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Okol. Warszawy
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Az mnie zamurowalo
- wiem ze to nie forum o modyfikacjach stylistycznych, ale wkladac takie biale krzesla do takiego projektu ??
Nie fajniej jakies kubelki typu bimarco ???
Trzymam kciuki zeby sie wszystko udalo ogarnac
.


Trzymam kciuki zeby sie wszystko udalo ogarnac

bmw z3 2.8 roadster N/A
-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznan
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Ale to jest forum "TurboBMW" a nie drift-wydmuszka-forum.
e36 coupe m50b25nv, czas zacząc :)
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
u mnie nic sie ostatnio nie zmieniło w projekcie.. pisze:siema , co tam?![]()
no wiec tak jak Michal napisal auto wrocilo do mnie z paru powodow : zrobilem duposrake z kolektorem to nr 1, nieszczelny (dziura na 6 i chyba tez nieszczelnosc z innego powodu) , i nie mozna bylo wystroic, kolejnym problemem bylo dymienie z korka ->predzej tego nie bylo raczej ale sprawdzic tez nie moglem na 100% bo Michal zalatwial mi przewod olejowy do Turbiny wiec ja jej nie odpalalem jako pierwszy u siebie niestety , tak wszystko na szybko i dziko bylo z braku mojego czasu i to byl blad (dziki chlop ze mnie)/
Dolot byl rowniez nieszczelny na krokowym (znow moj error aa dal bym sobie uciac glowe ze jest szczelny), i postanowilem juz sie nie spieszyc z niczym -> to tak .w skrocie.
obecnie auto stoi u mnie na dzialce, i czeka na moj humor i czas ktorego mi dalej brak,
dolot juz zrobiony, wszystkie drobnostki wazniejsze ktore nie ogarnalem przed strojeniem zostaly zalatane ,
problem byl tez z obrotami i dymieniem z korka jak juz wspomnialem ( i bardzo sie balem o stan silnika dlatego miedzy innymi tez auto jest spowrotem u mnie) -?, tez juz jest ok :pasuje:wilgoc byla w oleju starym czy cos i juz nie dymi i uspokoilem swoje cisnienie bo na silniku cisnienie ok![]()
pozostaje zalozenie kolektora wydechowego i go obspawanie ponowne, poprawienie wydechu dla swietego spokoju, i wieksze i mniejsze poprawki ktora moga byc a nie musza i mysle ze to bedzie juz TYM razem wszystko.![]()
ogolnie to zamowilem tez sonde szerokopasmowai moze sam sie zaczne bawic a moze nie
aaaa siedzenia mi kumpel przywiozl wreszcie![]()
Autkiem da sie jezdzic i mozna sprawdzac wszystko, czy nic nie kapie itd i caly czas cos dlubie jak jestem w polsce na 1 dzien![]()
przejechalem autem hmm ze 50km bardzo spokojnie ,autko chodzilo dlugi czas na wolnych , i raczej juz przy strojeniu bedzie wszystko ok?
aktualne foto wstawie zeby nie bylo ze nuda wieje na forum
tymczasem ide spac bo wrocilem do kraju (znow szczelilem 650km z austri , jutro pokopie przy bmw ,a w niedziele znow 650 do austri)
pozdro
p.s. mcgiver a ty jak? wkladasz do budy to juz albo malowanie najpierw na mat
brak czasu, własnie wróciłem z roboty i zaraz sie biorę za nastepna a wieczorem trzeba zrobic jakiego grila z czyms wyskokowym.
szkoda ze narazie strojenie nie doszło do skutku , ale nie bede mówił ze "co nagle to po diable" i "a nie mówiłem"

no ale zycze powodzenia i oby to jak najszybciej jezdziło :

-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 maja 2010, o 16:23
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Malbork
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
.@ czy mógłbyś określić zbliżony koszt założenia samej turbinki ??
Interesuje mnie też jakie modyfikacje poczyniłeś przy głowicy ...
jeżeli byś mógł to odpisz na priv...
Interesuje mnie też jakie modyfikacje poczyniłeś przy głowicy ...

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
jak bym mial z tysiac wiecej na karcie z bankomatu to pewnie bym kupil kubelki ale kolega mi obiecal obszyc za friko moje 2 fotele orginalne ktore byly juz tragiczne i byla decyzja albo obszywamy albo nowe kubly a gownianych kubelkow nie kupie.piotres pisze:Az mnie zamurowalo- wiem ze to nie forum o modyfikacjach stylistycznych, ale wkladac takie biale krzesla do takiego projektu ??
Nie fajniej jakies kubelki typu bimarco ???
Trzymam kciuki zeby sie wszystko udalo ogarnac.

nie wiem dokladnie o co ci chodzi myslac same zalozenie turbiny, moj opis projektu masz na 1 stronie.Daniel pisze:.@ czy mógłbyś określić zbliżony koszt założenia samej turbinki ??
Interesuje mnie też jakie modyfikacje poczyniłeś przy głowicy ...jeżeli byś mógł to odpisz na priv...
wszystko mam dokladnie pisane, laczenie z paliwem na dojazdy do np. spawacza, albo po taka czy inna czesc, co do grosza mam wszystko zapisane.
Jesli nie liczac spawania dyfru, pomalowania budy, i wszystkiego co nie jest scisle zwiazane z turbo instalacja to wychodzi mi kwota
9400zł, bez strojenia, bez sondy szerokopasmowej, bez tarczy i lozyska sprzęgła, cena jest razem z fuckapami heh laweta ostatnia itd, doslownie wszystko podliczone, dodam ze wiele czesci bylo bardzo ale to bardzo tanio zalatwionych, okazyjnie !

co do modyfikacj glowicy to jest ich brak wlasciwie, splanowana zostala ,sprawdzona pod katem nieszczelnosci -> wykazala ze jest jak nowa, hmm maly porting kanalow byl zrobiony (wydechowych -> powiekszone) , wszystko pisze w opisie a pozniej na zdjeciach chyba bardziej szczegolowe histori modyfikacji zaden nie ma na forum .
pozdrawiam

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
pare ciekawych fotek , (doszedłem do perfekcji zakłaania kolektora i jego zdejmowania -> 25min)



+ jedna dziurka do zaspawania
life is brutal



+ jedna dziurka do zaspawania

life is brutal

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
Widać po okopceniach że naprawdę mocno dmuchało na wszystkie strony. Co do auta nawet nie najgorzej teraz wygląda, początkowo się nie zapowiadało ale w całości jest OK, podjedź znowu kiedyś, pogadamy.. pisze:![]()
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
podjade moze nawet za tydzien jak poskladam tak zeby sie poruszac
mam nadzieje ze pogoda dopisze wiec szykuj twojego :P chce byc przy strojeniu
ales mi dowali ze nawet dobrze wyglada
:mrgreen:
1.szukam jeszcze lacznika elastycznego wydechu a nawet dwoch, 2,5 cala ale byle nie 10cm bo taki to na psu ...
2.i nie wiesz czy w zorach tam w centrum gdzie planuja maja otwarte w sobote?
3.i masz moze nakretki do kolektora? bo ja mialem nowe kupione ale nie orginalne (szpilki tez) ale sa miekkie i wolal bym nowe wlozyc, niby 1zł kosztuje orginal w serwisie ale nie mam czasu tam jechac


ales mi dowali ze nawet dobrze wyglada

1.szukam jeszcze lacznika elastycznego wydechu a nawet dwoch, 2,5 cala ale byle nie 10cm bo taki to na psu ...
2.i nie wiesz czy w zorach tam w centrum gdzie planuja maja otwarte w sobote?
3.i masz moze nakretki do kolektora? bo ja mialem nowe kupione ale nie orginalne (szpilki tez) ale sa miekkie i wolal bym nowe wlozyc, niby 1zł kosztuje orginal w serwisie ale nie mam czasu tam jechac

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
1. Łącznik mam nowy chyba z 20cm długi 2,5", podjedziesz, zobaczysz. pisze: 1.szukam jeszcze lacznika elastycznego wydechu a nawet dwoch, 2,5 cala ale byle nie 10cm bo taki to na psu ...
2.i nie wiesz czy w zorach tam w centrum gdzie planuja maja otwarte w sobote?
3.i masz moze nakretki do kolektora? bo ja mialem nowe kupione ale nie orginalne (szpilki tez) ale sa miekkie i wolal bym nowe wlozyc, niby 1zł kosztuje orginal w serwisie ale nie mam czasu tam jechac
2. nr do REDO: 32 4341402 zapytaj
3. nakrętek mam z kilkunastu silników tylko gdzie


www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
ok , to jest tam gdzie maja sklep z czesciami tez? a z tylu planuja a jeszcze bardziej z tylu felgi prostuja?
bo nawet mam tam kolegi co planuje a nr nie mam dzieki
u mnie to samo, wszedzie pelno srubek a jak cos znalesc to nima, podjade pogadamy.
łącznik mnie ucieszy jak bedzie dobry price. zadzwonie predzej, dosc Ot w moim super temacie
http://www.youtube.com/watch?v=3yiyoE5W8j0" onclick="window.open(this.href);return false;
bo nawet mam tam kolegi co planuje a nr nie mam dzieki

u mnie to samo, wszedzie pelno srubek a jak cos znalesc to nima, podjade pogadamy.
łącznik mnie ucieszy jak bedzie dobry price. zadzwonie predzej, dosc Ot w moim super temacie

http://www.youtube.com/watch?v=3yiyoE5W8j0" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .
no i sruuuu

nie było jeszcze zdjec wydechu, nie jest jeszcze skonczony , pare poprawek, łącze elastyczne będzie na DP ,
końcówka 2x2,5` scieta do kielbasy, srodkowy przelotowy 2,5` ktory jest wlasciwie koncowym o dlugosci 90cm



nie było jeszcze zdjec wydechu, nie jest jeszcze skonczony , pare poprawek, łącze elastyczne będzie na DP ,
końcówka 2x2,5` scieta do kielbasy, srodkowy przelotowy 2,5` ktory jest wlasciwie koncowym o dlugosci 90cm



- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

zobacz, autko już było na strojeniu, a jeszcze tyle dupereli wyskoczyło. trzymam kciuki, żeby wszystko teraz poszło dobrze.
zastanawiam się jak głośny będzie ten wydech, a wydaje mi się że będzie ostro. mnie np zaczyna powoli już męczyć hałas mojej bawarki i ludzi pewnie też hehe
jak jade w centrum gdzie po obu stronach mam wysokie kamienice to jadąc mamy łapią swoje dzieci za ręce jak byłoby jakieś zagrożenie i nie ma osoby, która nie odwracałaby lub zwracalaby uwagi. wydech + kompressor i ludzie patrzą jak na kosmitę hehe

powodzenia
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE