
Pozdro
Myślę, że nie będzie 400KM. S251 od S256 różni się muszlą wydechową. W pierwszej jest a/r .83, a w drugiej 1.22.kamil7s pisze:Przypuszczalnie na s251 na 1,2b pęknie 400 koni czy raczej nie? Jeśli można przy okazji zapytać czym sie rózni s251 z ar 0,83 od s256 z ar 0,83
Taką informację otrzymałem od Właściciela, przy pomiarze mnie nie było. Choć możliwe, że samochód był ważony tylko na poprzednim silniku, tj. M54B30 NA. Na żadnym forum nie ma opisanego tego samochodu, jest jednak na twarzoksiążce.max325 pisze:Sorry za off, jest gdzieś opisana ta e30? Ciężko mi uwierzyć że naprawdę waży 980kg. Pamiętam autko siwego które ważyło niecałe 900kg ale tam było lekkie S14b25 i nawet podłużnice przeszły kuracje odchudzającą, a tutaj jest m50 turbo![]()
Pozdro
Jedna powinna byc na miasto a druga na 9sek etKarolo pisze:Nigdy nie zrozumiem potrzeby posiadania dwóch map o tak małym rozrzucie parametrówPoza tym wszystko prezentuje wysoki poziom wykonania
. pisze:Jedna powinna byc na miasto a druga na 9sek etKarolo pisze:Nigdy nie zrozumiem potrzeby posiadania dwóch map o tak małym rozrzucie parametrówPoza tym wszystko prezentuje wysoki poziom wykonania
ladnie dzialasz:)