Modyfikacje
Silnik:
blok m50b25 - bore 85, planowany, oringowany, osiowane podpory, cylindry szlifowane
wał m52b28 - stroke 84, 1 szlif, spasowany na nowo z panewkami na ciasne tolerancje
korby m50b25
panewki nowe glyko
tłoki cr 8:1
pierścienie nowe goetz
głowica m50b25 - nowe zawory, nowe uszczelniacze, gniazda dotarte, planowana, sprawdzona na mikropęknięcia i szczelność
śruby głowicy ARP
łańcuch rozrządu nowy OEM
komplet nowych wszystkich uszczelek OEM
spływ oleju w obudowę rozrządu
nowa pompa wody
podstawka pod czujniki do wskaźników wykonana na zamówienie
wszystkie węże podciśnienia nowe
pokrywa zaworów proszkowana (struktura jak vht)
chłodniejszy termostat w obudowie z m52
zalany motulem 300V 15w50
wszystko wymyte chemicznie
Układ dolotowy:
ic 600x400 (jakoś tak)
orurowanie ze stali kwasoodpornej 60mm/1.6
złączki silikonowe zbrojone 4ro krotnie - wytrzymałość 5 bar
mocne cybanty śrubowe
BOV Tial Q (chiński)
filtr "HKS style"

Układ wydechowy:
turbo gt35
kolektor z kwasu up mount
down pipe 3"
wydech 3" na szybkozłaczkach z cybantami śrubowymi
WG Tial MV-S (chiński) wpuszczony w wydech
sprężyna na 1 bar
Elektronika / wskaźniki:
wskaźniki AutoGauge egt, ciśnienie oleju, temperatura oleju, ciśnienie doładowania
sterowanie EMU
Układ paliwowy / wtryskowy:
pompa Epman 320 lph
wtryski bosch 280 156 023 460cc/min @ 4.5 bar
regulator cisnienia paliwa TOMEI
Układ chłodzenia:
Chłodnica z 325 tds
podstawa filtra oleju s50b30 z chłodnicą oleju planach, a narazie zwykła.
chłodzenie płynem turbiny
Układ napędowy:
5b ZF
docisk sprzęgła z m57d30 (204ps)
koło zamachowe jednomasowe przystosowane pod docisk
wzmocniona tarcza sprzęgła 240mm z m52b28
nowe łożysko oporowe
Zawieszenie:
Jakieś obniżone sprężyny i Bilstein raczej b4
BODY KIT i wnętrze:
Koła BBS LM (repliki)
poliftowy grill
Lampy DEPO z Xenonem
błotniki przednie poliftowe z kierunkowskazami
kierunkowskazy "białe"
Zderzaki standard
progi m3
Wnętrze pełna skóra
kierownica mpak
Przyszłe plany:
Zmiana turbiny na coś z mniejszą stroną gorącą.
Zmiany budy. Znowu białe coupe.
Miałem zamiar zmienić kolektor wydechowy i przerobić dolot, ale jako że kunszt budowniczego robi na mnie ogromne wrażenie to zostawię to w spokoju.
Trochę o samym samochodzie:
Trafił do mnie w stanie "Podłączyć EMU, przepiąć jeden kabelek i samochód gotowy do jazdy".

Trochę chamówy, skutecznie chłodzącej najważniejsze organy.

Rok stania...

Samochód po sufit wyładowany gratami więc trzeba doprowadzić wnętrze do kultury.

Obmycie pod maską.

Nowa pompa paliwa.

Chwilowo EMU pożyczone od Filipa ze względów technicznych.

Taki kiedyś był wynik.

Silnik już udało się odpalić, ale natychmiast pojawiły się problemy.
Najpierw w ogóle nie chciał odpalać więc jeszcze raz przejrzałem wszystkie podłączenia i paliwo. Wszystko było ok, ale mimo to w układzie nie było ciśnienia. Okazało się, że po prostu trzeba kręcić rozrusznikiem aż w końcu ciśnienie paliwa się zbuduje.
Prawdopodobnie jest przytkany filtr, lub od stania coś się stało z regulatorem ciśnienia.
Ogólnie zaraz po pierwszym odpaleniu nadeszła pierwsza awaria i manometr na regulatorze ciśnienia paliwa pękł. Pierwszy raz widziałem jak paliwo ucieka manometrem.