BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: DawidLwa »

Czyli oficjalnie drugie najmocniejsze m50 w Pl. A ja mam trzecie dobrze myślę ? Jaka jest aktualna lista najmocniejszych silników bmw w pl ?
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: hz10 »

najmocniejszych czy najszybszych? :wink2:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: k64 »

Takiej listy nikt nie zrobil dawid zarowno m50 jak i ogolnej. Ostatnio lukasz zrobil 1serie z m5 motorem i dmuchnal komoresorem i wyszlo 700 jakos tak. Ale jak ktos ma to chetnie zobacze te dmuchane mocne m50.

Hz10 jest napewno najszybsYm street bmw w pl
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: hz10 »

. pisze: Hz10 jest napewno najszybsYm street bmw w pl
wcale nie jestem taki szybki :D
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

hz10 pisze:
. pisze: Hz10 jest napewno najszybsYm street bmw w pl
wcale nie jestem taki szybki :D
Nie no nie musisz być taki skromny :wink2:
A tak na poważnie to niema co się napinać na statystyki... Obecnie bez dobrej opony dużo się nie zmieni względem poprzedniego doładowania. Niebawem wrzucę wykres, fotki i może jakiś film się znajdzie :ok:
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: chudini3 »

Płytę usztywniajacą pod silnikiem masz?
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

Póki co nie, jedynie śruby arp na podporach, zresztą dużo więcej nie będe dmuchał z uwagi na moją średnice tłoków... ( gadałem z gościem zza oceanu i na takim rozwiercie rozerwało mu blok przy 850 whp)
W planach miałem e85 (nawet mam założony czujnik flexi fuel) ale na hamowni po 2h męczenia na pb98 egt nie przekraczało 740 stopni... Może jak będę jeszcze dźwigał boost to wystroje go pod e85 ale na razie pojeżdżę na tym co jest :ok:
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: chudini3 »

Kibicuje z całego serca ;D
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

A i taka mała informacja dla posiadaczy seryjnej miski e46.. U mnie jak miałem 7l oleju to przy pełnym obciążeniu na prostej pompa zaciągała lewe powietrze (bardzo ładnie to widać na logach z czujnika ciśnienia...)
Oczywiście działo mi się to już przed awarią i dodatkowe 2l oleju załatwiło sprawę...
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Pan. B »

Master nie masz zrobionej przegrody w misce?
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Szpera »

master86 pisze: ale na hamowni po 2h męczenia na pb98 egt nie przekraczało 740 stopni...
:eee: Takie EGt czemu można zawdzięczać ?
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Karolo »

master86 pisze:A i taka mała informacja dla posiadaczy seryjnej miski e46.. U mnie jak miałem 7l oleju to przy pełnym obciążeniu na prostej pompa zaciągała lewe powietrze (bardzo ładnie to widać na logach z czujnika ciśnienia...)
Oczywiście działo mi się to już przed awarią i dodatkowe 2l oleju załatwiło sprawę...
Czyli ile mm ponad maximum na miarce znajdował się poziom? Do jakich wartości spadało ciśnienie w tej sytuacji?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: hz10 »

seryjna micha w e46 to jakieś nieporozumienie. polatałem troche po winklach i szklanki zaczęły klepać jak w starym dieslu... jak jeszcze masterowi spadało ciśnienie na prostej to już w ogóle dramat :down:
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

Bagnet mam przerabiany z miski od e34, z tym że przy 7l pokazuje mi właśnie maksimum, i tak jak mówiłem, dolanie 2l oleju wyeliminowało problem...
Ciśnienie potrafiło spadać nawet do 1.5 bara przy 7tyś (też czasami odzywały się popychacze po krótki katowaniu) Niestety ta miska ma smog z przodu ( żeby nie brakowało oleju przy hamowaniu ) U mnie w zasadzie te same przeciążenia idą w drugą stronę i olej opiera się na tylnej części miski...
Przegrody nie robiłem, gdyż auto nie jeździ po kjs itp (nie z taką turbiną) a jak składałem to nie wpadłem na to że na prostej będzie problem...
Jeśli chodzi o egt na hamowni to głównie za sprawą długości pomiarów :wink2:
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: hz10 »

master86 pisze: Niestety ta miska ma smog z przodu ( żeby nie brakowało oleju przy hamowaniu ) U mnie w zasadzie te same przeciążenia idą w drugą stronę i olej opiera się na tylnej części miski...
z tymi przeciążeniami to troche przesadziłeś :rolleyes2: nawet więcej niż troche.
ODPOWIEDZ