Opisze tu mój projekt który od początku do końca wykonałem sam na podstawie wiedzy zaczerpniętej w forum.
Marka/model:
BMW e36 328iA z kierownicą po prawej stronie z GB
MODYFIKACJE:
SILNIK: 1JZ-GTE z toyoty MARK II
UKŁAD DOLOTOWY: intercooler FMIC 600 x 300 x 76
orurowanie z kwasu + łączniki silikonowe FMIC 60/70mm
UKŁAD PALIWOWY: pompa WALBRO 255l/h
wtryski 440cc z 2jz-gte
UKŁAD WYDECHOWY: przelotowy z kwasu 2,5"
tłumik końcowy VIBRANT
UKŁAD CHŁODZENIA: chłodnica + zbiorniczek z m3 e36
dwa wentylatory jeden przed chłodnicą (went klimy e36)
drugi za (went klimy e39) pierwszy działa po zapłonie drugi załączany włącznikiem temp. w chłodnicy.
STEROWANIE SILNIKIEM: seryjny komputer + ecumaster DETIII z 4bar mapsensor
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia r154 z supry mk3 z dorobionym dzwonem
wał połączenie z bmw i supry cały wyważony
dyfer 3,07 duża głowa zaspawany
ZAWIESZENIE:
-przód: przedłużone wahacze
przedłużone drążki kierownicze
adaptery skracające "wąs" zwrotnicy i kasujące ackermana
tył: seria
gwint ISC w wersji DRIFT
poliuretanowe tuleje strongflex na wahaczczach acentryczne
UKŁAD HAMULCOWY: -pompa hamulcowa z serwem zaciski tarcze z 328 e46
-ręczny hydrauliczny imitacja K-SPORT pompa RRS 0,625 wpięty w układ
BODY KIT i wnętrze: wybebeszony na max przełożona kierownica na lewą stronę wskaźnik boost AutoGauge SM PEAK, m-pakiet












