Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: kamil7s »

Nie pracuja stabilnie, założyłem z 10 takich listw i dwa razy się trafiła full grupa z klientem który podciera się szkłem i poszły regi. Nie pracują stabilnie przy czasach dokładnie 3,5-3,6ms. Przy podpieraniu się nie odczujesz tego. Poza tym czas otwarcia plus czas zamkniecia rega to chyba dokładnie 4 albo 4,2ms więc stabilność jest techniczne niemożliwa.

Taką propozycję mam żeby nie zaśmiecac tematu, zawsze mozemy w OT jakiś temat stworzyć pogadać. Bo troche syf się robi na forum i czasem ciężko coś znaleźć nawet w krótkim temacie.
E30 325
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: hz10 »

bzdury gościu wypisujesz, kolega ma w rs6 regi założone 1.5 bara ciśnienie czasy około 3ms i silnik chodzi idealnie gładko bez wypadania zapłonu czy cokolwiek tam sobie życzysz. mało tego to na moim testerze opartym na det3 wychodzi że są to wtryski które podają paliwo bardzo równo w zasadzie ciężko sie dopatrzyć różnic takich jak np hanach czy magicach ... to są dopiero kible wydajnościowe.
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: Karolo »

Akurat to co jest tu poruszane nt. wtryskiwaczy gazowych ma duże zastosowanie w przypadku tego projektu i może wspomóc autora. Niemniej jednak proszę o stonowanie wypowiedzi i nie tworzenie tu epopei odbiegających za bardzo od sedna tematu.
hz10 pisze:bzdury gościu wypisujesz [...]
hz10 zwracaj się troszkę delikatniej do innych użytkowników.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

spoko OT mi nie przeszkadza, problem jest tylko taki ze nie mam regow a czerwone AC, wtedy nie mialem weny na montaz i zlecilem to gazownikom, stwierdzili ze sie nie zmieszcza tak jak chcialem zeby byly umiejscowione i zaproponowali mi AC a tamte sobie wzieli
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/368/ac-w01-bfc" onclick="window.open(this.href);return false;


pogadalem troche ze stroicielem jako ze w tym nie jestem najlepszy i samo dorobienie czujnika i podpiecie go do deta podobno nic nie da bo i tak musialby miec polaczenie z org kompem? albo zle zrozumialem

zatem poki co auto zime przejezdzi w tym setupie, a na lato trzeba szukac szpery i 2.5 :-))1

zime spedze z crxem a latem zajme sie beta ;>
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

po weekendowym wyjezdzie do torunia, w drodze powrotnej ucieklo 0.2 bara :-)) w pon okazalo sie ze pynkla guma od krokowca, jakos nie zwrocilem uwagi ze ten kawalek seryjny nie jest zbrojony :(

naprawione! przy okazji wylecial kacztank bo nie spelnia swojego zadania i graci mi pod maska ;p jak juz go wywalilem to w koncu zrobilem normalny zimny dolot
Obrazek
Obrazek

teraz grzybek siedzi sobie w belce i zasysa co najzimniejsze :-)) - nie spodziewalem sie ze bedzie taki dobry efekt tej modyfikacji, konikow na pewno kilka przybylo, musze znow cos podstroic ;>

niestety musialem wywalic zbiorniczek od spryskow, w wolne miejsce pasuje akurat od felici :D juz czeka na montaz, ew cewnik z poloneza ;>


takze zaluje ze tyle zwlekalem z tym tematem dolotu
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

po weekendowym wyjezdzie do torunia, w drodze powrotnej ucieklo 0.2 bara :-)) w pon okazalo sie ze pynkla guma od krokowca, jakos nie zwrocilem uwagi ze ten kawalek seryjny nie jest zbrojony :(

naprawione! przy okazji wylecial kacztank bo nie spelnia swojego zadania i graci mi pod maska ;p jak juz go wywalilem to w koncu zrobilem normalny zimny dolot
Obrazek
Obrazek

teraz grzybek siedzi sobie w belce i zasysa co najzimniejsze :-)) - nie spodziewalem sie ze bedzie taki dobry efekt tej modyfikacji, konikow na pewno kilka przybylo, musze znow cos podstroic ;>

niestety musialem wywalic zbiorniczek od spryskow, w wolne miejsce pasuje akurat od felici :D juz czeka na montaz, ew cewnik z poloneza ;>


takze zaluje ze tyle zwlekalem z tym tematem dolotu
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: Miś »

Radzę cewki wtryskiwaczy LPG zamontować w pionie, a nie w poziomie jeśli mają pożyć długo. ;)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
slawiii
Nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2013, o 12:46
Imię: Sławek
lokalizacja: Kwilcz

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: slawiii »

temat jeszcze się rozwija?? motor żyje??
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

jasne ze tak caly czas pompuje 0.7 juz ponad 20 tysi przelatane i nie ma zadnych problemow, przemyslam sprzedaz i walcze z myslami, jak nikt nie da rozsadnej ceny typu 10 i zabierze to juz mam wtryski i deta- pozostanie kupic wiazke i komp od boscha i walic do oporu albo cale b25 najlepiej z autem (przegladam juz ze 2 miechy ogloszenia i nic nie ma w cenie zlomu;p) i swapowac na 2.5 razem ze skrzynia dyfrem itp

narazie chodzi za mna s4 i nie daje mi spokoju


no i niedawno kupilem S, z beta musze sie rozstac, moze ktos zechcialby sie nia zaopiekowac
http://olx.pl/oferta/bmw-e34-520-turbo- ... f55CW.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ