E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Dziś Adaś po drodze wpadł do mnie e46. Ogólnie rzecz biorąc wnioski jak po dwukropku: zdecydowanie warto kupić markową turbinę tak jak np. ten BW za trochę ponad 1.5k. Na kilka przejazdów 1b ładowało przy 3400 rpm, auto od dołu idzie jak szatan, potencjał ma ogromny w moim odczuciu idzie lepiej niż GT3582 antysurge chociaż GT siedziało w 2.8 na 1 vanosie więc porównanie nie do końca 1;1. Hamulce nie do pojęcia, myślałem, że 4 tłoki dają radę ale przy tym co on tam ma, to wyglądają tak jakby hamował nogami o asfalt
Poza tym czysto, ładnie i bardzo cicho w środku jak w aucie za pół bańki. Na federalu 255 35 dym z dwóch kół do odcinki 3b. Silnik mimo oporności sterownika chodzi równo i płynnie jak seria
W mojej ocenie jeden z najlepiej przygotowanych pod kątem wizualno-mechanicznym streetowy turbo wózek BMW w PL.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Nie spodziewałem się takiej opinii majster, w każdym razie dzieki 
Pierdzielnąłem dzisiaj 500km bo mega dziurawych drogach, czasem szybciej czasem woniej ,korki światła koleiny itd no i wyszło 9l v powera na 100km
Nie sądziłem że przy takiej jeździe można zrobić takie spalanie.... żeby jednak nie było kolorowo brakuje paliwa u góry. Seryjny ms43 mocno mnie ogranicza....
Nie pozostało nic innego jak wjechać zimą SA... nie wiem jeszcze czy emu czy ms3.
Zostaje na pewno vanos i elektroniczna przepustnica
Pierdzielnąłem dzisiaj 500km bo mega dziurawych drogach, czasem szybciej czasem woniej ,korki światła koleiny itd no i wyszło 9l v powera na 100km
Nie sądziłem że przy takiej jeździe można zrobić takie spalanie.... żeby jednak nie było kolorowo brakuje paliwa u góry. Seryjny ms43 mocno mnie ogranicza....
Nie pozostało nic innego jak wjechać zimą SA... nie wiem jeszcze czy emu czy ms3.
Zostaje na pewno vanos i elektroniczna przepustnica
BMWexpert Motorsport
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Gratuluje cierpliwości nad wozem i wkładu pracy, jeśli rzeczywiście jest tak wszystko dograne.leo pisze:Nie spodziewałem się takiej opinii majster, w każdym razie dzieki
Pierdzielnąłem dzisiaj 500km bo mega dziurawych drogach, czasem szybciej czasem woniej ,korki światła koleiny itd no i wyszło 9l v powera na 100km
Nie sądziłem że przy takiej jeździe można zrobić takie spalanie.... żeby jednak nie było kolorowo brakuje paliwa u góry. Seryjny ms43 mocno mnie ogranicza....
Nie pozostało nic innego jak wjechać zimą SA... nie wiem jeszcze czy emu czy ms3.
Zostaje na pewno vanos i elektroniczna przepustnica
Dlaczego brakuje paliwa na górze na FI?
Jaki masz czas wtrysku przy WOT przy limiterze obrotów? Może warto podbić ciśnienie 0,5b, żeby móc dolać odrobinę?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
No właśnie... nie jade na fitcie 
Na fit nie bedzie tego problemu i ja o tym wiem ale kurde chyba wole poczekac na SA niż lać paliwo w zamknięte zawory
Na fit nie bedzie tego problemu i ja o tym wiem ale kurde chyba wole poczekac na SA niż lać paliwo w zamknięte zawory
BMWexpert Motorsport
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Na pierwszej stronie tematu jest "strojenie na FI", stąd mój post.leo pisze:No właśnie... nie jade na fitcie
Na fit nie bedzie tego problemu i ja o tym wiem ale kurde chyba wole poczekac na SA niż lać paliwo w zamknięte zawory
Widzisz, stabilność, powtarzalność strojenia paliwa FI względem piggy back doładowanym wolnossaku jest ogromna.
Nie masz nic do stracenia przechodząc na FI zanim włożysz SA, a po obserwacjach AFR założę się, że zmienisz zdanie choć odrobinę.
Z laniem paliwa w zamknięte zawory nie jest tak do końca, poczytaj o "injection divider" w instrukcji FI i poeksperymentuj. Może mi ciężko zauważyć różnicę w pracy silnika (kultura, osiągi, spalanie) na ori sterowniku względem FI, bo fabrycznie M42 ma półsekwencję, natomiast ze stabilnością strojenia to nie placebo.
Sumarycznie nad strojeniem FI na 1,2b spędziłem połowę czasu z tego, co 0,3b na piggy back, a efekt nieporównywalny.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Faktycznie jest błąd na pierwszej stronie, miało być strojone FI ale odpuściliśmy... Chyba faktycznie będzie trzeba spróbować postawić to na FI ...
BMWexpert Motorsport
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Zacząłbym od "injection divider=2" i przemyślanego pospinania wtrysków do obu banków DETa, to będzie kluczowa kwestia. Przykładowo ja w R4 podpiąłem 1-3 i 2-4 jak w oryginalnej półsekwencji M42, pomimo, że instrukcja DETa mówi o 1-4 i 2-3 jak dla wasted spark R4.
-
DawidLwa
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Super autko i fajne spalanie ... Ja kiedys na RF napisalem ze u mnie na trasie wyszlo 10,5 L to sie wszyscy śmialileo pisze:
Pierdzielnąłem dzisiaj 500km bo mega dziurawych drogach, czasem szybciej czasem woniej ,korki światła koleiny itd no i wyszło 9l v powera na 100km
Gratuluje 9 l trzeba obalać takie mity ze turbo wydymka dużo pali i jest awaryjna
Pzdr
-
DOHC
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Nie patyczkuj się, auto jest przekotem i SA będzie wisienką na torcie. Za chwile zrobi się taka pogoda że i tak nie będzie dało sie nią jeździć, będziesz miał czas na postawienie MSa lub EMU
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
wtryski tak szybko sikaja na wolnych nawet jak by byla pelna sekwencja ze roznica miedzy pół jest znikoma, kwestia dobrego wystrojenia. Przejdziesz na FIT albo SA to dowiemy sie wkoncu jakie kreski wychodza. p.s. gdzie masz zbiornik spryskiwaczy ? 
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
. pisze:wtryski tak szybko sikaja na wolnych nawet jak by byla pelna sekwencja ze roznica miedzy pół jest znikoma, kwestia dobrego wystrojenia. Przejdziesz na FIT albo SA to dowiemy sie wkoncu jakie kreski wychodza. p.s. gdzie masz zbiornik spryskiwaczy ?
Haha ni ma
Muszę dopasować jakiś inny zbiornik myślę że z e39 albo e30 wejdzie mi przy podszybiu
Zamówiłem wiązke do DET3 i zapnę to w FIT
BMWexpert Motorsport
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
jedyna szansa z dolotem i zostawieniem org. zbiornika sprysk w org miejscu w ciasnej e46 to filtr w zderzaku obok halogenu ! jest tam odziwo sucho ale dla swobody ja zrobiłem osłone z blachy.leo pisze:. pisze:wtryski tak szybko sikaja na wolnych nawet jak by byla pelna sekwencja ze roznica miedzy pół jest znikoma, kwestia dobrego wystrojenia. Przejdziesz na FIT albo SA to dowiemy sie wkoncu jakie kreski wychodza. p.s. gdzie masz zbiornik spryskiwaczy ?
Haha ni ma
Muszę dopasować jakiś inny zbiornik myślę że z e39 albo e30 wejdzie mi przy podszybiu![]()
Zamówiłem wiązke do DET3 i zapnę to w FIT
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
Tyle że Ty wywaliłeś klimatyzację a ja klimę mam jak i wszystko z czym auto wyszło z fabryki i w e46 w tym miejscu filtr od klimatyzacji
Mam już zrobioną całą instalację do sprysków w miejscu właśnie gdzie 4 cylindrowe e46 mają akumulator. Osłonę na filtr też mam zrobioną razem z łapaczem powietrza w miejsce gdzie teraz jest filtr
BMWexpert Motorsport
-
hz10
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
wcale nie trzeba wywalać klimy ani zbiornika spryskiwaczy żeby sie wyrobić z filtrem w zderzaku 
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress
No ja nigdzie nie napisałem że trzeba ale po co mam to zmieniać skoro mam to zrobione dobrze albo i nawet bardzo dobrze? 
BMWexpert Motorsport