Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Drapek
Turbo-Team
Posty: 193 Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
Imię: michał
lokalizacja: kozienice
Post
autor: Drapek » 20 cze 2014, o 21:01
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
Driftman
User
Posty: 42 Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
Imię: Paweł
lokalizacja: ulica
Post
autor: Driftman » 21 cze 2014, o 14:07
Ja sobie poprawiam humor tymi fotkami
Jak je widzę ( a widzę często
) zaczynam się śmiać ( z wrażenia ) i kląć na K z też z wrażenia
Elektrownia atomowa w e30..no tego nie było jeszcze hehe
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 27 cze 2014, o 10:25
Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826 Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Post
autor: k64 » 27 cze 2014, o 23:35
Wąski pisze: Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
a jednak dmuchneisz wiecej
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 29 cze 2014, o 11:53
. pisze: Wąski pisze: Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
a jednak dmuchneisz wiecej
tak tylko muszę go odprężyć a to niestety wiąże się z kosztami
czy ktoś stosował szpilki tej firmy?
http://www.ctsturbo.com/cart/products/B ... 4-247.html
arp do mojej 12-stki nie robi
Wąski
BSS
turboexpert.pl
żabol_E34
User
Posty: 173 Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88
Post
autor: żabol_E34 » 29 cze 2014, o 22:18
Ja używam. W poprzednich silnikach były demontowane pewnie z 10 razy, teraz jeżdżą od dwóch lat i nic się nie dzieje. Te szpilki kręci się na 55nm,na górze mają gwint drobnozwojny.
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 7 lip 2014, o 08:06
Dla zainteresowanych projektem:
do czech na zawody nie udało się pojechać ponieważ na strojeniu (właściwie już na końcu strojenia) najprawdopodobniej wydmuchało uszczelkę pod lewą głową ( nie jest to potwierdzone info ponieważ nie mam na razie siły i natchnienia na sprawdzenie)
Plan :
kanapka + sportowe szpilki głowy i lecimy dalej
ps: na 0.6 gniecie gruuubo w fotel
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409 Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół
Post
autor: Pan. B » 7 lip 2014, o 11:02
Szkoda że nie była na hamowni, ciekawe kreski mogły by się pokazać.
Robić, składać i koksować trzymam kciuki
bhw
Nowy na forum
Posty: 6 Rejestracja: 6 lis 2012, o 09:40
Imię: PAWEŁ
lokalizacja: LU
Post
autor: bhw » 7 lip 2014, o 19:18
Nie poddawaj sie!!! Napieraj do przodu!!! Życzę wytrwałosci w dążeniu do celu!!! I Czekam na jakiś filmik, z upalania na odcince.
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 10 lip 2014, o 22:17
nie mam zamiaru się poddawać
jeszcze trochę i dłubiemy 12-stkę
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 11 lip 2014, o 17:06
1-sze części do reaktywacji już są
dzięki Elmo za pomoc
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763 Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie
Post
autor: Blacha » 11 lip 2014, o 22:51
Jaka grubość przekładki i uszczelki i ile wyjdzie CR ?
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 14 lip 2014, o 12:39
uszczelki po 1,63 mm
przekładka 0,8 mm
chce zrobić 8,5:1 a do tego muszę planować głowice
Wąski
BSS
turboexpert.pl
hz10
Forumowicz
Posty: 696 Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » 14 lip 2014, o 19:36
czym sie róznią stare silniki od nowych bo w starych był jakiś niski stopień sprężania.
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593 Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Wąski » 14 lip 2014, o 19:47
m70 V12 5,0 l (4988 cm?), SOHC wtrysk Bo Mot 84,00 mm × 75,00 mm 8,8:1 300 KM (220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min
m73 V12 5,4 l (5379 cm?), SOHC wtrysk 85,00 mm × 79,00 mm 10,0:1 326 KM (240 kW) przy 5000 obr/min 490 Nm przy 3900 obr/min
m73 ma jeszcze większe zawory grubszy wał inne mocowanie i inne wałki rozrządu czujniki wału od strony skrzyni a reszta bardzo podobna
Wąski
BSS
turboexpert.pl