Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

przeciez jazda na podcisnieniu na benie nie jest wcale ani trudna ani niemozliwa :-) fakt ze musialbym zaczynac jezdzic jak kapelusznik do 2500 obr ;D

w zimie moj podgrzewacz dziala znakomicie i musialbym zaczac stosowac metode odpalam auto i odsniezam albo zamiast odswiezania nauczyc sie palic, i spalic fajke i ruszac ;-)

martwi mnie to przejscie znow kable i kombinacje robil to ktos?

sprzeglo chcialbym zostawic na seryjnym kolel i docisku ew wzmacnianym i spieka 6 lopat- tak wymyslilem ;p
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

no to sobie podbije- woz przejechal juz 2000 km- plyn nie cieknie, weze suche, na gazie pompuje az milo z bena lipa tylko do odpalania ;-]

sprzeglo wyslalem do Wróbla na spieka 4 łopaty, do tego nowy docisk luka i dwumase ma tez zobaczyc- wyslalem komplet

kupilem juz nowszego staga isa2 zeby w koncu wystroic porzadnie na gazie w pelnym zakresie obrotow, bov tez juz zakupiony bo pisal czlowiek ze seryjny upuszcza boosta

do tego zabierajac sie za skrzynie kupilem tulejke do wybieraka, gume na wal i nowe oporowe :-)))

czekaja kolejne mody -ciagle tylko walcze z myslami co z ta benzyna
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: szarybmw »

Piszesz że robisz projekt po taniości a ładujesz spieka ?? :ph34r:

Taniej było by wsadzić podwójne docisk co i tak by było dużo mocniejsze niż spiek który zaraz ci poleci przy słabym docisku :kwasny:
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

tak stwierdzilem ze bedzie najtaniej i najlepszy efekt bez kombinacji- nie mam czasu bawic sie i rzezbic z 57, poki co wrobel doradzil zeby olac docisk i zobaczyc co bedzie sie dzialo- bede mial dwa uzywane takze jak bedize dalej kupa wtedy mu wysle zeby wzmocnic- ale pedal wtedy bedize kamien a tego bym nie chcial

sprzeglo daje ogolem rade- ale nie 5 kili pod rzad wtedy juz PA PA :-)

mial byc niskobudzetowy i dalej twierdze ze jest- ale niektorych rzeczy nie da sie przeskoczyc i nie na wszystkim da sie zaoszczedzic
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: krzysiu134 »

atom1 pisze:rzeźbiarzowi zawsze wiatr w oczy, ja nie doczytalem, stroiciel tezi i wyszlo tak ze niestety det 3 nie pracuje z siemensem bo ma inny czujnik polozenia walu i dupa nie czyta sygnalu obrotow, przeczytalem o tym na forum jak ktos tez mial taki problem dopiero jak bylem u niego i szukalismy odpowiedzi na pytanie DLACZEGO?!
Coś nie tak masz , u mnie det3 dobrze spisuje się z semensem MS41
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

no wlasnie z ms41- a z 40 kicha

mam taki problem po zainstalowaniu sprezarki (przed nie bylo), jak odpalam to woz faluje i na gazie i na benie (tylko jak zimny 1 odpalenie) faluje prawie do zera az zapala sie ladowanie i tak do 1000= jak przytrzymam gazem to jest spoko, wystarczy ze rusze przejade 500m i juz wszystko wzorowo, potem zgasze odpale i juz OKI

tak sobie mysle ze to moze byc spowodowane zmniejszonym przekrojem dolotu i takim a nie innym wpieciem przeplywomierza ?

albo cos z krokowcem- ale nie ruszalem go przy montazu, nawet nie zdejmowalem ssaka, a moze podcisnienia?
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

jako ze dawno nie bylo zdjec a nie wiem czy uda mi sie je dograc z pikasy w rozdzialce 1024 ... sprobujemy :-)


https://lh3.googleusercontent.com/1QxXZ ... w1068-h601" onclick="window.open(this.href);return false;
jakies tam zeby nie bylo :D pecet podpiety
https://lh3.googleusercontent.com/-f6ix ... ojenie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
no i dostala czopka w wylot

na osłode filmik dla SOKOLEOKICH bo kolegi galaxy s4254326 jakos slabo w nocy nagral, costam widac- start gdzies z 20 na godzine, sprzeglo sie slizga ale i tak jest fajnie bo syczy

http://youtu.be/nMdlqw4eClY" onclick="window.open(this.href);return false;

nic lepszego z niemieckiej autostrady nie mam i dopoki nie zaloze sprzegla to i nie ma co nagrywac ;-)

zeby nie bylo ze zawiodlem sie i postanowilem spalic woz... to wkleje nowa zabawke ;D
https://lh3.googleusercontent.com/-2sb3 ... zownia.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

mam nadzieje ze nowy komputer pozwoli krecic na doladowaniu do odcinki :D

no i przyszla minetka od forumowicza
https://lh6.googleusercontent.com/-TBx4 ... inetka.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

tak sie zastanawiam bo jakies kable tam dziwne czy nie da sie przelozyc samej wajhy bo widac ze tam siedzi na taki bolczyk, przerabial to ktos?


https://lh3.googleusercontent.com/-W0y- ... o/guma.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

nie wiem co tam z gumiaczem ale jak bede sciagal skrzynie glupio jej od razu nie zmienic, przy okazji tulejka do drazka, graty od Darexa, dobry czlowiek da sie dogadac ;P

podobno moj bofffff jest tragiczny i poza sapaniem nic nie slychac, do tegopodobno przez niego moze uciekac mi doladowanie choc w to nie wierze bo po przeciwnej stronie jest 2 razy wieksza powierzchnia pchajaca- bedzie taki tam ... :-) moze cos syknie
https://lh5.googleusercontent.com/-ZuyU ... no/bov.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

no i na koniec moj ulubieniec wrocil z podrozy do wawy :D
https://lh3.googleusercontent.com/-prNy ... zyslaw.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

sesese :D

teraz kiedy znalezc czas bu ;( do tego co jakis czas woz mi zaniemaga i nie wiem ocb ale problem jest z tylu pod kanapa bo jak pogmyram kablami przy akumulatorze to zaczyna zyc, w kazdym razie nie dziala pumpa paliwa i nie ma iskry, pogmyram i wszystko wraca (:
Awatar użytkownika
Qwet
User
Posty: 37
Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
Imię: Daniel
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: Qwet »

Jak już zaczniesz jeździć do odcinki na LPG to wrzuć oscylogramy z jazdy ze STAGa. Ja nie wierzę, że dwa goldy utrzymają temperaturę gazu powyżej zera. Jednocześnie jestem pewien, że ciśnienie gazu mur beton do odcięcia.
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

to nie goldy tylko silvery ;p i mysle ze predzej wymieknal ACeki niz parownik

ostatnio wrzucilem juz spieka takze zostalo zmienic kompa i stroic mysle ze w tym miejsacu ogarne, nie wiem co z temp gazu bo i tak mam czujnik nie tam gdzie trzeba wiec raczej dupne bedzie wskazanie, ale sprobuje ogarnac, mysle ze podgrzewacz robi duza robote w koncu dodatkowe 400 wat ciepla to nie przelewki

no i ostatni up- jako ze tu mam problem ze zdjeciami temat prowadze aktualniej na 5er

No to koniec pomyslow na bete :-) zostalo strojenie i cieszyc sie z jazdy
ostatnio z nudow wytargalem skrzynie i sprzeglo
https://lh5.googleusercontent.com/-g5T8 ... rzynia.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh3.googleusercontent.com/-Op21 ... rzeglo.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;[

bidulka ta skrzynia chyba miala jeszce poniemiecki syf :-) dostala tez swiezutki olej i czyszczenie
https://lh5.googleusercontent.com/-i5iy ... zynia1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

no i spieczyslaw na miejscu :D
https://lh6.googleusercontent.com/-Jli2 ... zeglo1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
nie bylo kiedy dzisiaj wytestowac ale nie jest zle, trzeba ciute wiecej gazu przy ruszaniu bo potrafi zatelepac delikatnie, ale czuc wyraznie ze spina jak zly;D teraz tylko czekac kogo wykonczy najpierw- dwumasowca, gejtraga czy dyfera :-))

na koniec docelowy olej i mozna mordowac
https://lh5.googleusercontent.com/-t-Z1 ... lejowo.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

niewiele jeszcze na nim przejechalem ale klei niesamowicie, nie ma juz uslizgu i czuc ze teraz woz przyspiesza tak jak powinien bez mulenia, zostalo jak juz wczesniej napisalem podmienic kompa i ponowne strojenie, zamontowlaem tez bova ale niestety nie zdaje egzaminu, chyba sprezyna za twarda bo wywalajac tego dv ze sprezarki slychac ze sie nie otwiera i powietrze wyhamowuje sprezarke, takze aktualnie mam 2 bovy.. :frusty:

no i czas chyba na szpere zaraz po strojeniu, moze ktos rozjasnic temat, bo mam mala glowe i widze ze mega ciezko cos zdobyc, w takiej sytuacji zeby wyrwac cos np z 525 to trzeba zawijac caly wozek z polosiami? i wal tez? co ze skrzynia gejtrag moze byc?
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

do listy moich zyczen chcialbym jeszcze szpere w wozie, ale totalnie nie mam pojecia od czego ja zawinac, od 2.5 jest podobno inne mocowanie i trzeba zmieniac wozek (od biedy i tak bede zmuszony tak zrobic o ile nic nie wymyslicie za mnie :))

fotki mojego:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

prosze mi napisac od czego pasuje, czym jest duza glowa i jakie jeszcze przerobki musze zrobic zeby cos zamontowac- skrzynia getrag
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: Karolo »

P&P tylko duża głowa z E30 lub E36 compact (dekiel mocowany na 8 śrub - może być inny, kwestia przełożenia), na pewno boczna flansza musi być skręcana na 6 śrub. Takie dyfry z 6 srubami na flanszy bocznej szły też w przynajmniej 2 innych obudowach (oprócz Twojej), wnętrzności pasuja zamiennie (poza TDS ale po grubszej przeróbce podejdzie). Na Twoim miejscu najbardziej sensownym rozwiązaniem będzie zakup całego wózka ze szperą 25% typu 210 z E34 535i. Szpere kupisz za 400-450 zł, przełożenie 3.64 i są nie do zabicia w zasadzie. Druga sprawa, ze wózki sprzedają w cenie złomu. Dla mnie najbardziej rozsądna opcja. Wał sobie dopasujesz bez problemu. Można z dwóch 1 złożyć.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

czyli rozwiales moje watpliwosci :-) i tak jak myslalem najlepiej bedzie kupic calosc, zatem jezeli ktos ma niech pisze, szpere od tds latwo wyrwac mam nawet ze 2-3 ale co z tego jak przelozenie 2.7 to trezba by miec milion koni
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

no i finito :D
https://www.youtube.com/watch?v=NqhY0HCMaAs" onclick="window.open(this.href);return false;

seryjnie podobno 10.5 takze troche urwalem, ogolnie rewelacji i fajerwerkow nie ma, ale bardzo fajnie sie tym wracalo z wloszczowej ;-))) teraz jakies hamowanko by sie zdalo

"rewelacyjnie" przyspiesza od 140 do gory, wczesniej mozna bylo zasnac i wypic herbate ktorej nie lubie, nawet sziftlajt sie zrobil <haha>

mimo wszystko szkoda ze to poltorej tony :dobani:
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

znowu sobie podbije bo troche nowego, kolektor jednak popekal szybciej niz myslalem i zaczal mocno farfolic, jak go zdjalem to juz nie bylo co lepic, zatem szybkie rozeznanie i Korona mnie uratowal:
Obrazek
potem musialem go troche pomeczyc zeby potwierdzil moje budowlane przypuszczenia,

wystajacy cycek do obciecia
Obrazek

miejsca oczywiscie malo, to tez podpilowalem troche na flanszy, zastanawiam sie czy nie zaduzo, moze lepiej bylo dac 3x uszczelka albo jakas flansze .. :/
Obrazek
Obrazek

no i juz na miejscu w calosci
Obrazek

wieczorem ulepilem juz flansze przejsciowke i kawalek dp, przejsciowka jeszcze do sporego wzmocnienia
Obrazek
Obrazek

gdyby tylko wywalic klime zycie staloby sie takie proste ;P
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: Blacha »

No chyba lepiej było by dać jakąś flanszę i trochę odsunąć kolektor od głowicy ale i tak dużo lepiej to wygląda.
Daj foto jak wygląda stary kolektor po awarii i po jakim przebiegu.

Wiesz już może czy ta mocniejsza belka tylna podchodzi do ciebie P&P czy trzeba coś przerabiać ?
ODPOWIEDZ