Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

to ac znacznie lepsze od v ktore mialem, ale oczywiscie jest duzo lepszych ktorych miec nie moglem ;-) wybralem je ze wzgledu cena jakosc- nic lepszego nie moglem wymyslec, kupilem wczesniej omvl ale ciezko bylo je upchac bo mialy duze cewki..
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

no dobra praktycznie koniec odpalila czas podlaczyc elektryke od gazu i porzadnie odpowietrzyc choc bedzie mega ciezko to zrobic przy tym systemie rurek i rureczek haha

mrrrrrrrrr ;D
Obrazek

tutaj niestety nikt nawet reki nie wlozy, az boje sie pomyslec co bedzie jak znajde tam nieszczelnosc ;p
Obrazek
nie mam pojecia czy to zadziala ;}
Obrazek
SAS performance
User
Posty: 65
Rejestracja: 20 lut 2014, o 21:27
Imię: Kamil
lokalizacja: MMZ

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: SAS performance »

O "fak" .... Kolektor można było przeboleć, ale "to" to już zrobiłeś specjalnie ... ja muszę iść zapalić :D
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

no sam sie dziwie co to wyszlo :eee: i niby czlowiek nie pil przy skladaniu hehe jeszcze kable do uporzadkowania bo gazownia nie podlaczona i wisi wszystko aby dalo sie przejechac
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: hz10 »

skręć reduktory ze sobą długimi śrubami lub szpilkami stroną wodną do siebie(trzeba usunąć mocowania) znacznie lepiej to będzie wyglądać :wink2:
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: chudini3 »

Sorry ale gorszego ..... nie widziałem :blink2:


Autor posta otrzymał ostrzeżenie
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: korona »

To nie będzie działać. W teorii jest ok - duża wydajność instalacji, dobre wtryski LPG itd. W praktyce stopień skomplikowania instalacji turbo home-made + rzeźba z gazem sprawi, że awaryjność będzie na tyle wysoka, że nie da się tym jeździć bez grzebania non-stop pod maską.
www.turboBMW.pl
Trema
User
Posty: 120
Rejestracja: 18 paź 2013, o 12:07
Imię: Jacury
lokalizacja: GZC

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: Trema »

Obrazek

Tak by było lepiej.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: szarybmw »

Trochę niepotrzebnie tak bardzo kombinujesz z tym gazem.
Ja u siebie na seryjnej instalacji kme wystroiłem auto do 0.5bar
Prz normalniej jezdzie do 0.5bar wszystko było ok , a jak chciałem dać w palnik to pstryk na bene i po sprawie :heh:
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

no tak mialem skrecic te parowniki ale... juz po ptakach :-)) jezeli faktycznie beda przecieki jakies chore akcje to trzeba bedzie zrezygnowac z gazu albo wsadzic jesten konkretny reduktor i wtedy polowa kabli spod maski zginie :-)

generalnie wierze ze bedzie dzialac jako ze to nie pierwsze moje jezdzace turbo takze- uruchomic gaz i na strojenie zobaczymy co wypluje :-)) pierwsze km za mna i odpowietrzanie, poki co wszystko zyje i nawet sprezara nie dymi :-)

no a jak kolega gorszego nie widzial to trudno mam nadzieje ze sam zrobisz lepszy zestaw ;-) W TEJ KASIE bo wydac milion milionow i zlecic to komus to kazdy potrafi
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: Blacha »

Stopień skomplikowania osprzętu silnika powala a jednocześnie zadziwia. Niezły makaron się zrobił :eee:
Cały dolot nie lepiej było zrobić o średnicy przepływki niż stosować przejściówki?
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

lepiej, ale z tego co wyczytalem do deta przeplywka w ogole nie bedzie mi potrzebna- totez po strojeniu wywale ja i wstawie albo sylikona albo mam juz zrobiony drugi dolot, tak zostawilem zeby sie nie krzaczylo dopoki auto jest wolnossace, a na strojenie mam ponad 200km wiec nie chce sie meczyc

na spokojnie czas policzyc koszty ale mysle ze nawet 2.8 za ta kase nie dalo sie kupic ;-) a co dopiero jeszcze ze swapowaniem i blabla

z gazem nie kombinuje tylko uzywam tego co mam pod reka, zostal mi jeden silver po porzednim aucie, no i teraz tez mialem takiego samemgo :-)) nowy dobry parownik to kolejne 300 zeta- a tak mam za ta kase egt
Trema
User
Posty: 120
Rejestracja: 18 paź 2013, o 12:07
Imię: Jacury
lokalizacja: GZC

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: Trema »

Jak za taką kasę , to galanto robota. Tylko kolektor biedny.. :> Dawaj filmik .
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: atom1 »

rzeźbiarzowi zawsze wiatr w oczy, ja nie doczytalem, stroiciel tezi i wyszlo tak ze niestety det 3 nie pracuje z siemensem bo ma inny czujnik polozenia walu i dupa nie czyta sygnalu obrotow, przeczytalem o tym na forum jak ktos tez mial taki problem dopiero jak bylem u niego i szukalismy odpowiedzi na pytanie DLACZEGO?!, zeby nie bylo ze przyjechalem na pusto to pobawilismy sie gazem i stroilismy na gazie lejąc na bene. Tu rowniez problemy bo stary stag niebardzo chce ambitnie wspolpracowac procz zabawy mnoznikiem i tez nie da rady ogarnac zalewania na jalowych i niedolania pod czerwonym polem

skonczylo sie na tym ze bezpieczne afr i egt mam do 5 tysi a potem robi sie mocno slabo, troche ponad 0.5 na wskazniku laduje, parowniki trzymaja cisnienie do konca wtryski raczej tez choc nie zagladalem zbytnio przez ramie :-)

jest niezle choc uwazam ze ogolnie slabo bo efekt jest mocno czesciowy, do tego seryjne sprzeglo juz przy koncu strojenia zaczelo stroic fochy znaczy niut musi byc :-) = co robic ze spzreglem spiek? mocniejsza tarcza? docisk chyba zostawie seryjny bo dupy ta moc nie urywa

reasumujac:D jest potencjal ale trzeba pojscc razem z sabą i dornem którąś z 2 dróg:

1 wg mnie optymalna olac deta i bene bo i tak zamierzam poruszac sie na gazie, zakupic nowszego staga lub inny komp z duzymi mozliwosciami do gazu i tylko na tym polu walczyc

2 przejsc na bosch zeby byl mototronic, ogarnac deta i na tej podstawie walczyc starym stagiem, i miec i bene i gaz, tylko ile roboty z przejsciem na bosch? wiazka silnikowa czujniki, co z kompem i glowna wtyczka?

3. czekac az kumpel skontaktuje sie z jadzwinem i dopyta czy jest szansa to uruchomic :-)

na szczescie spalanie jest bardzo fajne w zakresie do 160 bo ok 12 wyszlo na dystansie 400km no i czas na poszukiwanie sprzegla

filmik w krotce :-)
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)

Post autor: Karolo »

Motornic i det ok, ale żeby to miało pełen sens musiałbyś to puścić na FIT, gdzie sterowanie wtryskami przejmuje det... Nie wiem jak miałoby to być sprzęgnięte z LPG, tym bardziej sobie nie wyobrażam, żeby auto chodziło tylko na LPG, skoro to ma być dupowóz. Ciekawe jak zimą ogrzejesz wode i parowniki startując ze sekwencji :cool2:
Co do sprzęgła to są sprawdzone metody, ale kosztowne.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
ODPOWIEDZ