Po wielu gorących dniach cieknącego po czole potu i brzydkich słów, za każdym razem jak 13'nastka ześliznęła się z nakrętki UDAŁO SIĘ doprowadzić wszystko do końca.... ale dość pie.dolenia i do rzeczy

Mój samochód to BMW e30 325is m20b25 turbo. Szacowana moc ~220 / ~240 bhp, jeszcze nie udokumentowana.
Co zostało zrobione :
model : e30 325is
pakiet : pełny m-technic II (oryginalny)
silnik : m20b25
dolot : stock
wydech : custom home made - kwas + wm
wydech* : barany china factory
pompa paliwa : WALBRO GSS 342 Pompa High Performance 255
wtryski : 290cc
koła : 16' 215x40 225x40
sprzęgło : sachs
dyferencjał : 3.73 25%
fotele : kubły / red
liczniki : Autogauge / smoke ( ciśnienie oleju, egt, boost )
filtr paliwa : z 3.5l stock
filtr powietrza : jacky
światła : xenon
turbo : t3
doładowanie : 0.6bar
intercooler : x
zawieszenie : koni -40
ecu : zestrojone na DET III + map sensor ( już bez przepływomierza )
lakier : 2008r
audio : sony + pioneer x6, tweetery w lusterkach (nic na czym można grać głośno, za to można grać czysto)
inne : rozpórka przód custom, kamera cofania, plug&play
Co zostało do zrobienia : ogarnąć burdel pod maską :], kubły + 5'cio punktowe pasy
ps. dzięki DOMINIK za pomoc !
tak więc mniej więcej tak to wygląda :
