Awaria usunięta(ponad tydzień niepotrzebnej roboty), narazie wałki zostały takie jakie są, głowica dostała "nowy" kompletny zestaw zaworów od m50 nv (sprężyny, zawory, prowadnice). Mam nadzieje że teraz na podwójnej sprężynie zawory lepiej będą znosić wysokie obroty ale jak na razie nie będę tego próbował sprawdzać...
Kilka fotek głowicy i bloku zaraz po demontażu:
Wydechowe się dość mocno poodbijały, ssące były nietknięte ale i tak zamieniłem na grubsze. Musze jeszcze podpiąć sondę i z ciekawości sprawdzić czy się afr-y nie zmieniły na tych grubszych trzonkach...
Zdjęcie z napawanej strony już jest wklejone na poprzedniej stronie... to te: http://imageshack.us/a/img836/4191/20100505444.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Niema tam wielkich różnic trzeba było tylko szpilkę przesunąć (na zdjęciu nie jest wkręcona) i do drugiej szpilki nadlać szerzej płaszczyznę żeby szczelnie i równo siadł nastawnik. Na koniec podebrać trochę wnętrza jak na zdjęciu, żeby czujnik położenia wałka wszedł.
Na upartego to nawet bez nad spawania by to wszystko szło złożyć, tyle że musiał by być dobry uszczelniacz no i zalatywało by to drutem...
Po długich ekscesach z zaworami i jak się później okazało pękniętą głowicą... (po wymianie zaworów po kilku dnia okazało się że głowica pękła między zaworami, nie zauważyłem i musiałem robić drugi raz to samo...) po 2 tygodniach poszukiwań udało się kupić głowice bez vanosa w ludzkich pieniądzach (oczywiście zamontowałem do niej 2xvanos) Dodatkowo w tłokach pod frezowałem podcięcia na zawory wydechowe żeby nie było już niespodzianek. W piątek udało się poskłada wszystko do kupy i odpalić , w sobotę dopieściłem resztę aby w końcu móc wystartować na swoich pierwszych zawodach na 1/4 mili. Pogoda dopisała idealnie, były problemy z trakcją ale udało się wykręcić dobry czas i zająć pierwsze miejsce w klasie street rwd
Co do czasu to w większości przejazdów między 12,1 a 12,2. W finałach podobno miałem 12.0 niema jeszcze wyników na stronce i nie wiem ile konkretnie. Na mecie miałem ponad 200km/h. Jak znajomi zgrajom filmy to coś w stawie. Chyba że . mnie wyręczy... Musze kombinować nad poprawom trakcji, 60 stóp w oklicy 2,2 a 2,1, trzeba dalej kombinować, Na ćwiartce dźwignąłem doładowanie na 1.6 bara, jak narazie tłoki z 2.8 i przekładka dają rade
czyli zdecydowanie problemem jest 60 stop:D nie mniej jednak gratki czas piekny coraz wiecej mocnych beemek:D to mi sie podoba:D trzeba bedzie zrobic jakos w tym roku zlot turbo bmw:D