Jako że forum przeglądam od jakiegoś czasu i zainspirowały mnie projekty turbo zarówno te lekkie jak i te konkretne postanowiłem dmuchnąć lekko swoje M20B25

Silnik:
- M20B25 po remoncie
- sfrezowane seryjne tłoki + uszczelka REINZ 2,05mm = CR w granicach 8:1
- nowe pierścienie tłokowe GOETZE
- nowe panewki główne i korbowodowe GLYCO
- nowe wszystkie simeringi ELRING
- nowy rozrząd + pompa wody
- splanowana głowica + dotarte zawory + wymienione uszczelniacze zaworów REINZ
Układ paliwowy:
- wtryski 315cm
- jak da radę zostanie seryjna pompa paliwa
Układ doładowania:
- turbo TD04HL-16T ze zintegrowanym WG oraz DV
Na razie składam motorownię. Reszta potrzebnego osprzętu jest do przemyślenia, ale fmic będzie chyba 550x180x65 (chociaż zastanawiam się czy 550x140x65 by nie starczył). Zegary pewnie AG boost, EGT i ciśnienie oleju. Chyba że polecicie założyć coś jeszcze

Planowane doładowanie nie za duże aby motor wytrzymał jak najdłużej, czyli jakieś 0,5 - 0,6 bara.
No i parę zdjęć z prac przy silniku - buda czeka na cieplejsze dni aby się nią zająć




