Przy stukowym komora spalania tak samo jak tłok może nosić ślady uszkodzenia. Dajcie zdjęcie komory - jak zawory i gniazda są podziurawione to coś tam wpadło, jak tylko aluminium ma kropki jak na tłoku to stukowe.tdserek pisze:Adamie mowie jeszcze raz nie bylo stukowego tutaj. wpadla elektroda od swiecy i ona zrobila spustoszenie glowica tez byla pokaleczona !
BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
sa kropki na zaworze
i naprawde elektroda sie urwala ze swiecy bo wypadlo mi z komory spalania jak odpalilem bez swiecy autkoD:

- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Czekamy na zdjęcia tłoków i nie tylko 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
moze w sobote jak znajde czas na foto .
Na poczatku tez myslalem ze to stukowe było, to by wyjasnialo ze np, jeden wtrysk nagle przestal podawac tyle ile powinien, ale byly sprawdzane.
Stukowe raczej nie jest na calej srednicy tloka az tak widoczne , w kazdym razie napewno kawalek swiecy zrobil pożądek, odpryski na glowicy poza zaworami sa widoczne i nie wyglada to jak stukowe wedlog mnie. Wina kolektora ssącego tez to nie była bo srodkowe by dostawaly nawięcej tlenu raczej przy seryjnym , a problem jest tylko mocno wyraźny na 6 cyl od strony rozrządu. reszta tłoków jest ok.
Pozdrawiam . bmw garage
stay tuned
Na poczatku tez myslalem ze to stukowe było, to by wyjasnialo ze np, jeden wtrysk nagle przestal podawac tyle ile powinien, ale byly sprawdzane.
Stukowe raczej nie jest na calej srednicy tloka az tak widoczne , w kazdym razie napewno kawalek swiecy zrobil pożądek, odpryski na glowicy poza zaworami sa widoczne i nie wyglada to jak stukowe wedlog mnie. Wina kolektora ssącego tez to nie była bo srodkowe by dostawaly nawięcej tlenu raczej przy seryjnym , a problem jest tylko mocno wyraźny na 6 cyl od strony rozrządu. reszta tłoków jest ok.
Pozdrawiam . bmw garage
stay tuned

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
to do kamila on rozbiera silnik:D
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
za ostre krawędzie na stukowe, ewidentnie coś wpadło
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
jako ze blok juz jest zhonowany i splanowany odpowiednio oraz nastapila kompilacja czesci bo tdserek postaral sie wkoncu znalezione zostalo to co szukalismy - to powinno byc grubo i pewniej
kute korby eagle.
tloki odprezajace, - podziekowania dla leo za przerobki pod korby h-beam oraz pomoc techniczna - szczegolnie wymiary.
no i powoli zaczynamy dzialac.





















stay tuned.
. garage

kute korby eagle.
tloki odprezajace, - podziekowania dla leo za przerobki pod korby h-beam oraz pomoc techniczna - szczegolnie wymiary.
no i powoli zaczynamy dzialac.












stay tuned.
. garage
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Liczyłeś stopień spreżania dla tych tłoków z wałem m52b28 ?
To radzę policzyć bo bedzie mega niski cr.
pozdro
To radzę policzyć bo bedzie mega niski cr.

pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
No ale napisał że blok był honowany i planowany więc może nie będzie tak źle 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
cr bedzie kolo 8. I tak ma byc skoro serek chce dmuchac.szarybmw pisze:Liczyłeś stopień spreżania dla tych tłoków z wałem m52b28 ?
To radzę policzyć bo bedzie mega niski cr.![]()
pozdro
Glowica splanowana jest na maxa , tloki jesli by nie byly odprezajace sa wyzsze ciut niz z m52 . Bedzie ok

- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Tłoki z n54B30? ciekawe ile są stanie znieść względem tych z m50b25 w praktyce...
Pozdro i powodzenia.
Edit: Doczytałem z czego te tłoki;) Jaki CR wychodzi bez ich frezowania/toczenia? Macie foty jak wygląda tłok od strony korby po obróbce?
Pozdro i powodzenia.
Edit: Doczytałem z czego te tłoki;) Jaki CR wychodzi bez ich frezowania/toczenia? Macie foty jak wygląda tłok od strony korby po obróbce?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
dziwi mnie że przy tak zaawansowanym etapie prac i korbami eagla nie zainwestowaliście w lepsze tłoki. te z N54 to wcale nie jest jakieś "nie wiadomo co"
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
N54B30 żadne M54... wielka różnica, ten silnik seryjnie znosi sporo do tego jest podatny na soft tuning.filip pisze:dziwi mnie że przy tak zaawansowanym etapie prac i korbami eagla nie zainwestowaliście w lepsze tłoki. te z m54 to wcale nie jest jakieś "nie wiadomo co"
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Tak jak pisze przedmowca. tłoki pochodza z wersji n54 czyli 3litry biturbo. pozatym troche gratow wpadnie innych w motor mam nadzieje ze setup silnikowy jak i reszta podzespołow bedzie dzielnie znosila okolice 500ps.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
jako ciekawostkę powiem wam tak:
tłoki z N54 które mam też u siebie mają wzmacniane denko tłoka poprzez wtop innego materiału (nie pamiętam jakiego ale miedź z czymś pomieszana) dodatkowo wzmocnione półki między pierscieniami i pierścienie zdecydowanie grubsze niż np w m54. Wszystko to przy takie samej wadze tłoka jak papierowe m54
tłoki z N54 które mam też u siebie mają wzmacniane denko tłoka poprzez wtop innego materiału (nie pamiętam jakiego ale miedź z czymś pomieszana) dodatkowo wzmocnione półki między pierscieniami i pierścienie zdecydowanie grubsze niż np w m54. Wszystko to przy takie samej wadze tłoka jak papierowe m54

BMWexpert Motorsport