BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
dzisiaj przyszlo nic nie testowalem: mam 2 jeden do supry drugi do bmki:D
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
SAMA DUZa najwieksza namiekszaleo pisze:sprawdzales moze konfiguracje sprezyn tego WG? Bo mam taki sam i jeśli jest to gdzieś sprawdzone to chętnie bym doczytał zamaist testować ;D

ta sama + nastepna twardosc - 0,9 bara .
wiecej nie potrzebne ci

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
2 najdłuższe dały mi 1,7 bara jak sprawdzałem 
wieczorem wrzucę filmik i pokaze mój sprzęt sprawdzający te sprezyny ;D

wieczorem wrzucę filmik i pokaze mój sprzęt sprawdzający te sprezyny ;D
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
zawsze jest tak ze tym wieksza - jest zarazem miekka , malutka - twarda (wieksze doladowanie)leo pisze:2 najdłuższe dały mi 1,7 bara jak sprawdzałem
wieczorem wrzucę filmik i pokaze mój sprzęt sprawdzający te sprezyny ;D
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Jako że silnik tdserka finalnie wyzional ducha, tym razem skladaniem nowego setupu zajmuję się ja.
Narazie (jak wczesniej tdserek wspomnial) zbieramy odpowiednie graty acz kolwiek cos juz tam się dzieje.
pozdrawiam . bmw garage .
fotorelacja
na początku wpadł do mnie tdserek z 2 klocami żeliwa , 2 głowicami i stosem gratów
a później już poleciało











stay tuned
.
Narazie (jak wczesniej tdserek wspomnial) zbieramy odpowiednie graty acz kolwiek cos juz tam się dzieje.
pozdrawiam . bmw garage .
fotorelacja
na początku wpadł do mnie tdserek z 2 klocami żeliwa , 2 głowicami i stosem gratów

a później już poleciało

stay tuned

.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Rozbieraliście silnik po tych 1.4 bar-a ?
W jakim stanie są graty ?
półki całe ?
W jakim stanie są graty ?
półki całe ?
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Serek bedziecie wkladac kute tloki ? Mierzyliscie owalnosc cylindrow?
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Mozliwe ze jak wypali to nikt juz nie bedzie wkladal kutych tłokow:D ale to ustalamy z Kamilem:D pozdrawiam 

- Aquaz
- Forumowicz
- Posty: 554
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
- Imię: Beniamin
- lokalizacja: Glasgow/Shotts
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Też jestem w trakcie składania strokera kolejnego. I tak patrząc na wymiar tłoka ...zaraz pognałem do swojego warsztatu i odkopałem stary komplet tłoków z b28 i ..okazało się że mam wymiar 83,99
Tłoki które miałem zamiar wsadzić troche były za luźne jak na moje oko. Te będą na pewno lepsze bo mają ładną powierzchnie boczną no i z wierzchu denka

Tłoki które miałem zamiar wsadzić troche były za luźne jak na moje oko. Te będą na pewno lepsze bo mają ładną powierzchnie boczną no i z wierzchu denka

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Spalanie stukowe - ten tłok miał półki całe? Jakie uszkodzenia w silniku oprócz tego?
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
To nie skutki stuku tylko efekt urwania sie kawalka swiecy na glowicy tez sa slady. Reszte moze napisac kamil
- Aquaz
- Forumowicz
- Posty: 554
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
- Imię: Beniamin
- lokalizacja: Glasgow/Shotts
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
apropo luzu na tłoku między cylindrem.Wkładając tłoki mam podobne szczeliny jak na zdjęciu. Mowa o rozmiarze 83,725 czy jakoś tak, czy to norma ? Czy wskazuje to na spore zużycie ?korona pisze:
Spalanie stukowe - ten tłok miał półki całe? Jakie uszkodzenia w silniku oprócz tego?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
tutaj dobrze widać jak wygląda nastukany tłok


- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
To co wkleiłeś to już upalony tok, czyli krok dalej niż stukowe. Poniżej można zerknąć na identyczne uszkodzenia tłoków wywołane stukiem jak wkleił Kamil
http://i155.photobucket.com/albums/s309 ... 005981.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Cały czas czekam, i pewnie nie tylko ja, na zdjęcia tego tłoka z każdej strony - przeżył?
http://i155.photobucket.com/albums/s309 ... 005981.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Cały czas czekam, i pewnie nie tylko ja, na zdjęcia tego tłoka z każdej strony - przeżył?
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
Adamie mowie jeszcze raz nie bylo stukowego tutaj. wpadla elektroda od swiecy i ona zrobila spustoszenie glowica tez byla pokaleczona !