MODEL:
BMW e30 1986 rok 325e, w spoim czasie rzeszla wiele modyfikacji i byla naporawde szybka eta!
Modyfikacje przed swapem miedzy innymi:
Silnik:
układ dolotowy:
- zmieniony wałek rozrzadu na ostrzejszy - na 7 podporach,
- kolektor ssacy od 325i,
- przepustnica od 325i,
- regl. cisnienia paliwa 3.0 bara,
- dolot CDA BMC CARBON,
układ wydechowy:
- barany Sebring,
- wydech Eisenmann SS
elektronika / wskaźniki:
- program od BMW DINAN,
zawieszenie/układ hamulcowy itp:
- sprezyny FK 75/50,
- przod amortyzatory Bilstein B8 utwardzone i skrocone w Zerkopolu
- tylne amortyzatory Spax z regulacja twardosci,
- hamulce - nowe przewody febi,przod tarcze Zimmerman nawiercane,
- klocki EBC Black Stuff
- koła Keskin KT1 4x9''
- dystanse przod 20mm, tyl 30mm
- opony Toyo Proxes T1R 215/40/16
- dyferencjal 2.93 szpera spieta na okolo 40% w Szeszkin Motorsport
BODY KIT i wnętrze:
- lampy przod Black Hella,
- lampy tył Startec,
- shortshift bmw z3 2.8
- kubelkowy fotel Jamex Motorsport
- pasy Schroth
kilka fot z poprzedniego sezonu:






nadszedl czas aby pobawic sie bardziej mesko...
pewnego dnia dostalem telefon od pewnie wielu znanego kolegi Bartka Chrzanowkiego ze jego silnik z driftowozu jest do sprzedania. Szybka decyjza i silnik kupiony wraz z calym osprzetem
Silnik zostal rozebrany i przygotowany do wlozenia
SWAP 3.5 turbo :
bedzie to hybryda, polaczenie m106 z m30
- glowica M106 po malych modach
- dol m30b35
- turbo KKK K27 (do 500KM wystracza )
- kolektor pod turbo ori m106
- wydech 3 cale przelot
- wiazka silnika m30b35
- sterowanie Ecumaster II
zawory po dotarciu

docisk wzmocniony i przerobiony plus spiek by Mr. Radzikowski


i nowe pierscionki od Goetze


graciarnia





a tu zonk, nie pasujaca uszczelka glowicy ;(





od 23 lat...pierwszy raz pusto pod maska...

silnik juz w aucie:



prace juz sa dalej posuniete, jutro kilka nowych zdjec
pozdrawiam