te obejmy co masz na silikonach przy przepływce to u mnie zrywało jak gumki z majtek przy 0.6 bara
BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego 577KM 816NM
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
przepływka zostaje? czy będzie konwersja na mapa?
te obejmy co masz na silikonach przy przepływce to u mnie zrywało jak gumki z majtek przy 0.6 bara
te obejmy co masz na silikonach przy przepływce to u mnie zrywało jak gumki z majtek przy 0.6 bara
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Dlatego są zrobione warkocze, aby tak się nie działoPat-325 pisze:przepływka zostaje? czy będzie konwersja na mapa?
te obejmy co masz na silikonach przy przepływce to u mnie zrywało jak gumki z majtek przy 0.6 bara
Przepływka zostaje.
Maleckis Motorsport
-
wajczen
- User
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 wrz 2011, o 20:34
- Imię: Marcin
- lokalizacja: poznań
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Szkoda Garretta z tak slabo droznym chlodzeniem wodnym, nie zebym wytykal ale za dlugo nie posmiga na niej, lepiej to poprawic
Po za tym ok, podoba mi sie rozwiazanie kolanka alu na obudowie zimnej, lepsze to niz palacy sie silikon od kolektora.
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
No to odpaliliśmy...
http://www.youtube.com/watch?v=W8ikUo8yoYU" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdr
Michał Małecki
http://www.youtube.com/watch?v=W8ikUo8yoYU" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdr
Michał Małecki
Maleckis Motorsport
- spooch
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
- Imię: Arek
- lokalizacja: NMR
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Rewelacja
Czekam na więcej 
pozdro
pozdro
-
JohnyOne
- User
- Posty: 70
- Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
- Imię: Johny
- lokalizacja: Klucz
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Good Job
wystrojone ??? jak nie kiedy strojenie i filmik 
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Niestety jeszcze nie. Brakuje 2 elementów układanki. Pozdrawiam.
Maleckis Motorsport
-
Fifo
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krakooff
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
A tak własciwie to po co Wam ta przepływka i czemu za turbo?
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Bo z doświadczenia wiem, że bardzo fajnie wychodzą strojenia silników Mxx/Sxx na MAF i MAP jednocześnie. MAF za turbo, bo przed nim nie ma miejsca; i tak jego pozycja nie ma znaczenia, tylko inaczej wygląda mapa paliwa.Fifo pisze:A tak własciwie to po co Wam ta przepływka i czemu za turbo?
Maleckis Motorsport
- Przemek328
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
W polsce ciężko o grubszy projekt! Czekam z niecierpliwością na wyniki 
- spooch
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
- Imię: Arek
- lokalizacja: NMR
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Coś nowego w temacie? Może już jest jakiś wykres? 
pozdro
pozdro
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Niestety jeszcze nie. Auto jest w pełni gotowe do strojenia, ale ja nie. Sądziłem, że najcięższą sesję na studiach mam już za sobą, myliłem się...spooch pisze:Coś nowego w temacie? Może już jest jakiś wykres?
pozdro
Maleckis Motorsport
-
filip
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
nękają mnie te same problemy 
p.s. dałem rade w tym temacie który ostatnio obgadaliśmy
p.s. dałem rade w tym temacie który ostatnio obgadaliśmy
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Witam.
Sporo czasu minęło. Przez cały styczeń i początek lutego miałem sesje na studiach, która niestety się trochę przedłużyła. Kiedy ja już byłem gotowy, to mieliśmy śnieżną zimę, ale w końcu udało się zgrać wszystko, aby dokończyć projekt przed sezonem. Po drodze do rozwiązania było kilka problemów, począwszy od starych i przerdzewiałych, w skutek czego cieknących przewodów paliwowych w pobliżu baku, po problematyczne zestawienie GT40+plenum+ITB, a zakończywszy na bardzo niskim podciśnieniu, które silnik generował. Wyjeżdżaliśmy kilka razy na strojenie. Finalnie doładowanie ustawione progresywnie, wzrastające z 0.6bar do 1.05bar w peaku od 5.5 tys. obr silnika. Niskie doładowanie na wejściu w związku z momentem, który generował silnik na większym booście. Widać w tym miejscu było, jak pojemność robi robotę i jakie stwarza problemy z trakcją. Wynik zdecydowanie nie jest ?prosto ze Szwecji?, ale nastawialiśmy się na bezpieczeństwo i bezawaryjność przede wszystkim.


Pozdrawiam,
Michał Małecki.
Maleckis Motorsport
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R 551KM 720NM dla Jerzego
Silnik super, wynik również był do przewidzenia. Przyrosty momentów w dużych szóstkach BMW są bardzo wysokie przy doładowaniu co potwierdza ten projekt. Szkoda tylko, że w tak ciężkiej kobyle siedzi ten silnik (ok 1800 kg), no ale w końcu oryginał to szkoda rezygnować na korzyść np. e36/e30. Właściciel na pewno będzie zadowolony, bo wynik fajny i odpowiednie podejście do bezawaryjności projektu 
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO