E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
czarczi
Turbo-Team
Posty: 135
Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
Imię: Cezary
lokalizacja: łódź

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: czarczi »

g-rad pisze:Co jest potrzebne do przejścia na szpilki zamiast śrub ? Gdzie można kupić taki zestaw ?
Tak naprawde to potrzeba tylko szpilek i nakretek. Szpilki wkrecasz na klej do gwintow zamiast oryginalnych srub i tyle. Jak chcesz to mozesz dac dystans, ale nie musisz. Bardzo fajna sprawa , ja u siebie tez juz mam szpilki. :clap:
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: filip »

nie proponuje powyższego rozwiązania... jak już to montaż szpilek z klinem i łebkiem na końcu chyba że ktoś lubi ryzykować stratę zębów.

p.s. klej do gwintów puszcza w kontakcie z temperaturą a piasta może się grzać od tarczy, spotkałem się już z odkręcaniem takiego interesu...
Awatar użytkownika
czarczi
Turbo-Team
Posty: 135
Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
Imię: Cezary
lokalizacja: łódź

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: czarczi »

filip pisze:nie proponuje powyższego rozwiązania... jak już to montaż szpilek z klinem i łebkiem na końcu chyba że ktoś lubi ryzykować stratę zębów.

p.s. klej do gwintów puszcza w kontakcie z temperaturą a piasta może się grzać od tarczy, spotkałem się już z odkręcaniem takiego interesu...
Kazda szpilka ma gwint na poczatku przez jakies 2-3 cm , pozniej jest kawalek na ktorym nie ma gwintu i jest on ciutke wiekszej srednicy tak ze jak szpilke wkrecimy do konca to sie klinuje i mamy pewnosc ze sie sama nie wykreci. Sprawdzone rozwiazanie nie u jednej osoby. :piwo:
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: filip »

tak już lepiej ale i tak najbardziej odpowiednio byłoby tak

Obrazek
SIMRowiec
Forumowicz
Posty: 257
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
Imię: Piotr
lokalizacja: Warszawa

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: SIMRowiec »

Za dużo kombinujesz, zwykłe szpilki wystarczą, tylko nakrętki muszą być odpowiednio mocno dokręcone, działa wtedy zjawisko samohamowności gwintu i nic nie powinno się wykręcić.



edit mod: kolejne posty nie na temat projektu zostaną nagrodzone ostrzeżeniem :hammer:
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: Fifo »

Jeżeli o mnie chodzi to jeżeli sa poruszane kwestie techniczne, które mają zastosowanie równiez w moim aucie to nie przeszkadza mi ta dyskusja w temacie :) Wracając do szpilek, to tez nie widze powodu dla kórego wkrecane szpilki miałyby się wykręcać. Śruby się nie wykrecają a sa wkecone w piastę jak w tym przypadku szpilka. Nakretki ze szpilek się też nie odkrecają, jezeli sa przykrecone odpowiednim momentem. Ja nie widze problemu.
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: Fifo »

Kilka postów wyżej obiecałem fote wyrwanego mocowanie z belki E30:

Obrazek
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: max325 »

:shock: Wydawalo mi sie ze duzo juz widzialem wzgledem e30 ale takiego czegos to nigdy. Jest mozliwosc ze przyczyna tego bylo slabe dokrecenie/poluzowanie sie srub???
Dzieki za fote.
Pozdro
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: Fifo »

Nie mam pojęcia co było przyczyna, ale wyrwało. Dyfer był skrecony, chyba, ze cos sie od drgań poluzowało. Nie wiem.
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: Karolo »

Przyczyną jest to, że te samochody mają minimum 20 lat. Żaden szeroko stosowany materiał po tylu latach użytkowania (i katorg) nie wytrzyma, w szczególności jak ktoś go ubierze w tuleje poliuretanowe 90 Sh+. Widziałem belke, na której wszystkie 4 otwory były powyrywane. W e30 dyfer wyrywa sie z belki, a nie belka z podłogi :) Ten pomysł z tulejami wzmacniającymi na przestrzał przez podłogę to bdb. patent.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: Fifo »

Z braku czasu w projekcie za wiele się nie dzieje a przynajmniej nie takich widocznych rzeczy. Jedyne co to wyspawałem łapy pod JZ-ta i pracuje nad przeniesieniem napędu, w między czasie robiac przeglad silnika i kompletując fanty.

Tak wiec na półkę trafiła spręzarka twin scroll GT35:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zewnetrzny WG:

Obrazek

Kolektor wydechowy, żeliwny z wyjściem na zewnetrzny wg. Kolektor jest mega fajny, na pewno nie będzie pekał co się czasem zdarza przy rurowych chińczykach, bardzo kompaktowy...jedyny jego minus to że nie jest pod twin scrolla :/ No ale działac bedzie ;)

Obrazek
Obrazek

Szyna paliwowa HKS Style + wtryskiwacze Siemens Deka 875ccm top feed.

Obrazek

mam jeszcze kilka fantów, ale nie obfotografowanych, więc to przy nastepnej okazji.

Pozdr.
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: g-rad »

znajoma sprężara :D
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: k64 »

g-rad pisze:znajoma sprężara :D
:) bedzie grubo ;)
lepszego wyboru nie potrafil bym doradzic ;)


pozdrawiam .
marioE30
Nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 24 kwie 2012, o 14:14
Imię: Mariusz
lokalizacja: Podlasie

Re: E30 TwoJayZ inside - ProjectXs

Post autor: marioE30 »

super projekt, czekam na więcej fotek :ok:
ODPOWIEDZ