E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
-
- Forumowicz
- Posty: 269
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 10:41
- Imię: Michał
- lokalizacja: Częstochowa
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
Kuje w oczy chłodnica przyczepiona na trytytkę - mam nadzieję, że to tymczasowe bo nie pasuje do takiego projektu. Jakie zastosowaliście cewki/cewkę ?
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krakooff
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
Zgadza się, docisk jest od Radzika, ale rozwala się w miejscu, którego nie dotykał. Przy okazji zrobie fote, bo rozpadaja się w identyczny sposób.
Chłodnica nie jest na trytke - ma normalne mocowanie, tutaj dla łatwości i szybkości montażu tak była
Chłodnica nie jest na trytke - ma normalne mocowanie, tutaj dla łatwości i szybkości montażu tak była

-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
Widziałem projekt e30 2,7 z gekocars na garrett gt2860rs i przy doładowaniu 0,65 miała 360km. W związku z tym czemu na mocniejszej turbinie i większym doładowaniu macie mniejszy przyrost? Proszę o słówko wyjaśnienia ewentualne porównanie.
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
kamil7s pisze:Widziałem projekt e30 2,7 z gekocars na garrett gt2860rs i przy doładowaniu 0,65 miała 360km. W związku z tym czemu na mocniejszej turbinie i większym doładowaniu macie mniejszy przyrost? Proszę o słówko wyjaśnienia ewentualne porównanie.
To jakies bzdury im wyszly hehehe no chyba ze to bylo biturbo.
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
Z góry przepraszam za OT. Chcę tylko wyjaśnić temat.
http://gekocars.pl/inne/" onclick="window.open(this.href);return false; Pod tym adresem jest to e30.
I ogólne porównanie z tym projektem mnie interesuje
http://gekocars.pl/inne/" onclick="window.open(this.href);return false; Pod tym adresem jest to e30.
I ogólne porównanie z tym projektem mnie interesuje

- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 193
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
zacna e30
znam tą budę skądś
mam pytanko odnośnie głowicy z m20b25?? oprócz remontu nie dłubaliście przy niej nic - typu spawanie kanałów?? nie ma z nią żadnych problemów po uturbieniu?? bo podobno te głowice dość często siadają przy turbo??
i jeszcze jedno - liczyliście jaki CR wyszedł po złożeniu silnika??


mam pytanko odnośnie głowicy z m20b25?? oprócz remontu nie dłubaliście przy niej nic - typu spawanie kanałów?? nie ma z nią żadnych problemów po uturbieniu?? bo podobno te głowice dość często siadają przy turbo??
i jeszcze jedno - liczyliście jaki CR wyszedł po złożeniu silnika??
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krakooff
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
Szczerze to nie wiem, nie widziałem nigdy tego auta, nie słyszałem o nim i cięzko mi powiedzieć cokolwiek o setupie poza faktem, ze wyglada estetycznie i ciekawy patent z wodnym IC. Poza tym, cóz, my własciwie nie wiemy jakie sa wartości mocy i momentu teraz u nas bo auto było hamowane na ),5 bara i nie do końca, to co zamieściłem to jakis pomiar ze strojenia. Dwa, ze u nas auto ma nie byc "niebezpieczne"kamil7s pisze:Widziałem projekt e30 2,7 z gekocars na garrett gt2860rs i przy doładowaniu 0,65 miała 360km. W związku z tym czemu na mocniejszej turbinie i większym doładowaniu macie mniejszy przyrost? Proszę o słówko wyjaśnienia ewentualne porównanie.

Moze jeszcze słówko wyjaśnienia dlaczego taka spręzarka u nas jest a nie inna. Jak zaczęliśmy zbierac graty na setup to silnik pierwotnie miał ladowac w innym aucie (niby tez ulicznym, ale takim mocno wściekłym zabytku, który pewnie za jakiś czas zrelacjonuję) Założenie wtedy było takie, ze dmuchniemy w silnik ile silnik wytrzyma i jak bedzie fajnie to zakujemy to 2.7, więc sprezarka była z zapasem. No ale plany się zmieniły, ten setup trafił do E30 a do staruszki BMW2002 mamy silnik z Hondy S2000, który będzie kuty i doładowany kompressorem.
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krakooff
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
Głowica poza tym co opisane w pierwszym poście była tylko na czyszczeniu/sprawdzeniu itp, ale nic w niej nie spawaliśmy i wszystko działa poprawnie.Drapek pisze:zacna e30znam tą budę skądś
![]()
mam pytanko odnośnie głowicy z m20b25?? oprócz remontu nie dłubaliście przy niej nic - typu spawanie kanałów?? nie ma z nią żadnych problemów po uturbieniu?? bo podobno te głowice dość często siadają przy turbo??
i jeszcze jedno - liczyliście jaki CR wyszedł po złożeniu silnika??
Liczyliśmy CR, naturalnie, ale teraz nie odpowiem co wyszło, nie pamiętam, strzelam, ze cos koło 8,0:1. Ogólnie to mamy tak sporo odprężony ten motor.
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
z całym szacunkiem do pracy Pana Radzikowskiego... ja nie zdecydowałbym się na wzmacnianie u niego docisku. nabicie tarczy, planowanie, przerabianie koła zamachowego itp jeszcze ok.
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krakooff
Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs
Spoko, ja wiem, ze wystarczy raz się sparzyć i juz w danym miejscu niczego nie będziesz robił. Tez tak mam z kilkoma firmami/miejscami, niemniej jednak u Radzika zrobiliśmy kilka sprzegieł i nigdy nie było problemu, poza jednym przypadkiem, chyba z 6 czy 7 lat temu, jak robiliśmy totalna wydumkę, custom do jakiegos auta i wtedy Radzik tez nigdy takiego sprzęgła nie robił więc dopiero za trzecim razem było ok...niemniej jednak wszystko poprawiał w cenie więc to na +.