Silnik
M20B23 seria
Układ dolotowy
Kolektor od m20b25 (większe przepustnica oraz pojemność) dolot będzie ze stali kwaso odpornej,ic w drodze oraz blow off
Układ wydechowy
Kolektor castom, wydech z kwasu
Układ paliwowy/wtryskowy
wtryski 360 pompa wlbro
Elektronika / wskaźniki:
Zastąpimy fabryczny sterownik EMU
Układ napędowy:
Sprzęgło spiek, docisk na podwójnej sprężynie
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane firmy AP z regulacją twardości i wysokości, skręt Made In Pirperformance, zmiana geometri tylnego zawieszenia, przód konwersja zawieszenia na 5x120 z przodu tył dystans zmieniający rozstaw
BODY KIT i wnętrze:
Cały kompletny GTR do e30 plus zaślepka szyber dachu, Klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J z zastrzałami do kielichów
Witam chciał opowiedzieć o naszym projekcie dla Artura do nauki driftu. Wiele osób pewnie będzie pytało czemu taki silnik a nie inny więc z góry odpowiadam, dlatego że taki był razem z autem i jest bardzo dobrej kondycji, a jak na wstępie napisałem jest to auto do nauki więc jak będzie w granicach 300km to wystarczające cyfry. Kilka fotek z prac wrzucę i na bieżąco będziemy uzupełniać temat bo progres prac jest duży.












POZDRAWIAM
