Bmw e30 5.4 V12 M73B54 by Wąski and Forti "BSS"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: DOHC »

dziwne że na wolnych nie przy chłoście się urwał ten łańcuch. Może się jakiś wałek zatarł ?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Wąski »

:down:
Wąski
BSS
turboexpert.pl
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: hz10 »

na wolnych są największe naprężenia w układzie napędowym :wink2:
Awatar użytkownika
czarczi
Turbo-Team
Posty: 135
Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
Imię: Cezary
lokalizacja: łódź

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: czarczi »

Wąski pisze:
yeti_e30_e31 pisze:hehe temat opanowany :) POZDRO ZA WYTRWAŁOŚĆ DLA WASKIEGO :piwo:


Yeti Król V12 :D
To juz wiadomo co sie stalo ? :blink2:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Wąski »

myślę że do wtorku wyjaśni się sytuacja i wszystko opiszę i wrzucę na forum
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
yeti_e30_e31
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 20 sie 2012, o 21:57
Imię: Kuba
lokalizacja: Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: yeti_e30_e31 »

Wąski pisze:
yeti_e30_e31 pisze:hehe temat opanowany :) POZDRO ZA WYTRWAŁOŚĆ DLA WASKIEGO :piwo:


Yeti Król V12 :D
a dziekuje dziekuje w poniedzialek z kurierem do mnie ale nie wiem czy taniej nie wyjdzie jak zapakujesz sie w busa i se po niego nie przyjedziesz :P
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Wąski »

a o to przyczyna całego zamieszania!


Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

2,5 godziny i silnik poza autem , następnym razem pewnie damy rady w 1,5


Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

pompa oleju się odkręciła nie wiadomo po co i dlaczego!
napinacz rozrządu jako że jest hydrauliczny nie był w stanie napiąć łańcucha i rozrząd się przestawił
na jednej głowicy o 4 zęby na drugiej o 5 zębów
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Karolo »

To raczej nic dziwnego, te silniki słyną z tej przypadłości, więc nie ma sie co tu dziwić. Myślałem, że skleicie to za wczasu jak motor był na wierzchu..:D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

V8 przed liftem tak ale o V12 nigdy nie słyszałem!!
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: elmo0104 »

Też słyszałem że raczej v8 miały tę przypadłość a V12 nie spotkałem się. No teraz chłopaki na pewno wkręcą śrubki na klej. Szybkiego powrotu silnika do budy!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: g-rad »

miałem okazje odkręcać śrube kółka pompy w m70 i zdziwiłem się, że nie ma lewego gwintu :eee:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

tutaj również nie ma lewego

a co do powrotu do karoserii to jeszcze nie wiadomo czy mam proste zawory! :( :rozczarowany:
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Pablo01 »

A po co jest takie okienko w skrzyni wyciete ?
ODPOWIEDZ