Sponsor naszego zespołu Aleksander ?Mrówczan? z http://www.fmic.pl" onclick="window.open(this.href);return false; tak zafascynował się światem driftingu, że sam zapragnął spróbować swoich sił w tym sporcie. W końcu ile można śmigać u nas na prawym

Specyfikacja:
- Silnik:
- seryjny silnik M50B25 NV postawiony pionowo
- odprężony przekładką z kwasówki CR=8.5:1
- zmodyfikowana miska oleju
- smok pompy oleju WMMotorsport
- świece zapłonowe BKR7E
- głowica po kompletnej regeneracji
- nowe zimmeringi, o-ringi i uszczelki
- większa chłodnica wody z 2.4TD
- wentylator visco 2.5 TDS
Układ dolotowy: - 2x filtr stożkowy 77 mm
- seryjny przepływomierz 80mm
- dolot od turbo do IC 51 mm
- dolot od IC do TB 76mm
- BOV HKS SSQV 3
- aluminiowy kolektor ssący WMMotorsport
- łączniki sylikonowe FMIC.PL
Układ wydechowy: - 2x kolektor wydechowy WMMotorsport
- układ biturbo 2x Garrett GT2056s
- rozwiercone otwory klapek wastegate
- przelotowy układ wydechowy 76mm
- 2 przelotowe tłumiki Mickey Garage 76mm
Układ paliwowy: - bezpieczny aluminiowy zbiornik paliwa 40l FMIC.PL
- swirl pot 2.5l FMIC.PL
- główna pompa paliwa Bosch 044
- wtryskiwacze Bosch 385cc/min.@3.0bar
Układ napędowy: - jednomasowe koło zamachowe M50B20
- 4-łapkowa tarcza sprzęgła 240mm
- docisk 3.0d M57D30
- dyferencjał na dużej głowie 3.15
- szpera 100%
Elektronika: - Ecumaster DET3 z map sensorem
- EBC MAC
- strojenie Michał Małecki
- wskaźniki Auto Gauge: boost, temp. wody i oleju, ciś. oleju
Zawieszenie: - gwintowane zawieszenie D2 Racing w specyfikacji drift
- camber plate D2 Racing
- wahacze WMMotorsport w specyfikacji drift
- przerobione zwrotnice WMMotorsport w specyfikacji drift
- acentryczne tuleje wahaczy przednich E36 M3
- komplet poliuretanów
- nowe łożyska w kołach, łączniki stabilizatorów, sworznie itp.
W trakcie rozbiórki


Czas pozbyć się M20tki

Trochę kąpieli nie zaszkodzi

Mamy lato, więc w warsztacie mnóstwo rąk do pomocy

E30tka Aleksandra w towarzystwie ?rurowego Nismo? także budowanego do driftingu przez nas

Czyścioch

Jedziemy dalej z czyszczeniem

Krystian kontroluje, czy aby na pewno wszystko jest czyste


? chyba tak




Następnie czas przyszedł na konserwację podwozia


Driftingowy setup przedniego zawieszenia ? przygotowane przez nas wahacze oraz zwrotnice, nowe łożyska, sworznie, acentryczne gumy wahaczy

W efekcie uzyskaliśmy kąt skrętu, który powinien być w sam raz dla początkującego adepta driftingu


Aby postawić silnik pionowo konieczne było przespawanie patternu mocowania dzwonu skrzyni do bloku silnika



Po tygodniu oczekiwania wróciła do nas głowica z pełnej kapitalki

Zawory na nowo dopasowane do swoich gniazd

Składanie

Ja, szukając śrubek

Wałki

Ustawiając rozrząd

Mrozikowa pokrywa zaworów

Na stojaku silnik już w pionie

Cdn.
Pozdrawiamy,
Małecki Michał & Wittchen Marcin.