BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka 316KM 453NM
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
wygląda zajebiście
gratuluje właścicielowi za strone artystyczną.
pozdrawiam
p.s. felgi z tego co doczytałem od opla jakiegoś ale tam jest rozstaw 5x110, jak to jest rozwiązane?

gratuluje właścicielowi za strone artystyczną.
pozdrawiam
p.s. felgi z tego co doczytałem od opla jakiegoś ale tam jest rozstaw 5x110, jak to jest rozwiązane?
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
w insigni jest 5x120 jak w bmw
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Tak tylko otwór trzeba powiększyć bo jest za mały a ponad to te koła są poszerzone bo ori nie ma 10'DOHC pisze:w insigni jest 5x120 jak w bmw
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
wszystko jasne. dziekiDOHC pisze:w insigni jest 5x120 jak w bmw
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
dobra robota, wygląda konkretnie!
nie doczytałem nigdzie... motor na odkuwanych flakach ??
nie doczytałem nigdzie... motor na odkuwanych flakach ??
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
- Imię: Michał
- lokalizacja: warszawa
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
wygląda mega!!
można poprosić te fotki w większej rozdzielczości ??
można poprosić te fotki w większej rozdzielczości ??
-
- Turbo-Team
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 sie 2011, o 20:27
- Imię: Jarek
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Widze strzała juz wystawiona na allegro
nie szkoda takiego projektu??????



nowe i uzywane czesci do wszystkich marek!!!
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Ja wiem czy szkoda? Właściciel ma widocznie potrzebę sprzedać ten genialny w swoim rozwiązaniu turbo samochód, z kolei Ty masz niepowtarzalną okazję by go nabyć. Według mnie cena jest fajna za kompleksowo przygotowane i pewne auto 

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Z tego, co mi wiadomo, to Bartek dostał pracę zagranicą i stąd decyzja o sprzedaży. Wynik z hamownii to 316KM i 453NM z 300NM @ 2500RPM i 390NM @ 3000 RPM. Później wrzucę wykres. Samochodem jeździ się genialnie, reakcja na gaz mega, naprawdę fajna zabawka do pośmigania na torze. Pozdr.
Maleckis Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 sie 2011, o 20:27
- Imię: Jarek
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Gdybym nie składał pomału gratów do swojego to moze i zastanowił bym sie nad kupnem ;];];] jednak wole swojego bezdasznika który za jakiś czas zostanie uturbiony;];];]Karolo pisze:Ja wiem czy szkoda? Właściciel ma widocznie potrzebę sprzedać ten genialny w swoim rozwiązaniu turbo samochód, z kolei Ty masz niepowtarzalną okazję by go nabyć. Według mnie cena jest fajna za kompleksowo przygotowane i pewne auto
Mam teraz dylemat bo chce poskładać swojego do normalnej jazdy po ulicy i czy ta sie wykrzesac z tych sprezarek od tdsa troszke wiecej???? coś w granicach 350-360KM???? wsadziłem już do swojej odpręzonego m50b25NV a z takim momentem obrotowym od dołu było by zajebiście do normalnej codziennej jazdy po mieście i upokarzania ze swiateł małolatów w calibrach




nowe i uzywane czesci do wszystkich marek!!!
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 31 paź 2010, o 12:50
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Zamość
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Na obecnych turbinach dojść do pułapu ~360hp będzie ciężko, pomyśl nad 2xTD04-13T 

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Myślę, że 350-360KM na tych turbinach jest nie do osiągnięcia. Skoro boost już sam spada w zakresie wyższych obrotów, to nawet jakby go utrzymać elektrozaworkiem, to nie wytworzy wiele więcej mocy. Do 350+ KM zestaw 2xTD04-13T.
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka
Michał , wrzuć wykres bo święta nie będą udane !!
pozdrawiam i wesołych świąt
pozdrawiam i wesołych świąt
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Myślę, że z Holsetami nie ma co porównywać krzywych. Ciekawe jest natomiast porównanie wykresów z M50B25 z Vanosem, które uturbiliśmy w ubiegłym roku na GT3076R.
2200RPM:
Garrett 190NM
2xTD04 240NM
2500RPM:
Garrett 215NM
2xTD04 295NM
3100RPM:
Garrett 275NM
2xTD04 390NM
4000RPM:
Garrett 400NM
2xTD04 430NM
Wiadomo, że różnica w booście jest spora, bo na GT30 ładowaliśmy 0.8bar, a tutaj mamy na wejściu 1.2bar. Widać jednak, jak dużo szybciej 2xTD04 wstają nawet w stosunku do GT na łożyskach kulkowych. Szkoda, że nie ma potencjału przy wyższych obrotach, bo wykres byłby kozacki

Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport