E36 328 => 325 Turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: tdserek »

witam jaka posiadasz pompe paliwa? wystarczy na 1 bar?
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

nigdy tam nie zaglądałem, więc podejrzewam że seria.
afr w normie, 12.1-12.4 przy WOT, znaczy że chyba da radę.
będziemy stroić to na pewno się okaże czy i kiedy nie daje rady.
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: tdserek »

daj znac ja chyba swoja sprawdze jaka jest bo mialem miec od m3 ale teraz nie wiem czy od s50b30 czy s50b32 mam:/
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Wąski »

Co za różnica jak 3,2 i 3,0 ma pompę o tej samej wydajności tylko inny jest kosz montażowy
Wąski
BSS
turboexpert.pl
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: tdserek »

podobno w m3 s50b30 cisnienie robocze jest 5.5 bara a w tej s50b32 7 barow wydajnosc maja taka sama lub bardzo zblizona wiec nie roznia sie tylko koszem
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Wąski »

5 bar dane z serwisu
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

coś tam lepiej widać:
http://www.youtube.com/watch?v=9fXQCstVdzk" onclick="window.open(this.href);return false;
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

setup hamulcowy doszedł.
miały być tarcze 325mm, ale budżet się lekko sypnął. w tym sezonie polatamy na seryjnym rozmiarze + przewody w oplocie stalowym. dodatkowym modem będą acentryczne tuleje wahacza z m3.

czekam jeszcze na zawieszonko.

Obrazek
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Michał_Małecki »

Zapodaj jeszcze poduszki McPhersonów od M3, to już w ogóle będzie się lepiej śmigało :heh:
Maleckis Motorsport
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

zastanawiam się nad camberami, tymi co Ty sobie zapodałeś ;)
będzie problem z głowy hehe.
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Michał_Małecki »

Ostatnio te u klienta montowaliśmy - http://moto.allegro.pl/camber-plates-bm ... 34449.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Są całkiem, całkiem, w pozycji maksymalizującej k.w.s.z. ustawiają środek amortyzatora o 3mm dalej niż na poduszce od M3.
Maleckis Motorsport
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Pat-325 »

na te nie zwróciłem uwagi, a wyglądają dość kosmicznie :)
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Blacha »

Michał_Małecki pisze:Ostatnio te u klienta montowaliśmy - http://moto.allegro.pl/camber-plates-bm ... 34449.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Są całkiem, całkiem, w pozycji maksymalizującej k.w.s.z. ustawiają środek amortyzatora o 3mm dalej niż na poduszce od M3.
Micho ale te przesunięcie jest względem normalnych kolumn (szerokie sprężyny) czy gwintu... w myślach sam sobie odpowiadam że jednak gwintu ale wole się upewnić bo też potrzebuje.
Pat tarcze idento miałem w e30 do sportu, niby zjadają szybciej klocki ale jakość naprawde super + oplot to super i uwierz że nic więcej ci nie potrzeba
michaś
User
Posty: 15
Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
Imię: Michał
lokalizacja: warszawa

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: michaś »

Ate Power Disc całkiem spoko dają sobie rade. miałem w każdej e30 i nie żałowałem im i dawały sobie rade. polecam do tej tarczy klocki ferrodo premier.
Pytanie co do tych camberów które pokazał Michał-zwróciliście uwagę na łożyska? jak wypadają jakościowo?
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E36 328 => 325 Turbo

Post autor: Michał_Małecki »

Blacha pisze:
Michał_Małecki pisze:Ostatnio te u klienta montowaliśmy - http://moto.allegro.pl/camber-plates-bm ... 34449.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Są całkiem, całkiem, w pozycji maksymalizującej k.w.s.z. ustawiają środek amortyzatora o 3mm dalej niż na poduszce od M3.
Micho ale te przesunięcie jest względem normalnych kolumn (szerokie sprężyny) czy gwintu... w myślach sam sobie odpowiadam że jednak gwintu ale wole się upewnić bo też potrzebuje.
Pat tarcze idento miałem w e30 do sportu, niby zjadają szybciej klocki ale jakość naprawde super + oplot to super i uwierz że nic więcej ci nie potrzeba
Z tymi 3mm to chodzi mi o to, że te cambery umożliwiają przesunięcie mocowania amortyzatora jeszcze o dodatkowe 3mm w stronę kabiny w stosunku do poduszek od M3. Na sprężynach od zwykłego E36 już na poduszkach od M3 trze się o kielich, tymbardziej na tych camberach i ustawionym max k.w.s.z., trzeba założyć jakiś gwint (lub same sprężyny o znacznie mniejszej średnicy). Pozdr.
Maleckis Motorsport
ODPOWIEDZ