Modyfikacje:
? seryjny silnik S50B30 w europejskiej specyfikacji,
? .120? uszczelka pod głowicę Cometic
? 11mm śruby do głowicy ARP,
? stożkowy filtr powietrza 100mm K&N odpowiednio przerobiony przez właściciela
? turbosprężarka o wydajności 600KM hybrydowa T3/T4
? WG 50 mm HKS
? Dump-pipe by Mario (MTG)
? FMIC 70/23/6.7 cm
? orurowanie ukł. Dolotowego 2,5 oraz 2,5=>3.5? by Mario (MTG)
? BOV HKS II,
? przerobiony seryjny kolektor ssący przez właściciela
? MBC Properfect
? wszystkie wężyki i złączki Samco
Modyfikacje głowicy:
? planowanie powierzchni
Układ wydechowy:
? kolektor wydechowy by Mario (MTG)
? downpipe 3? by Mario (MTG)
? taśma izolacyjna 1100 st
? reszta -seryjny układ wydechowy
Układ paliwowy:
? wtryskiwacze 440cc/min. Lucas,
? pompa paliwa Walbro
? manualny regulator ciśnienia paliwa zamontowany przez właścicela.
Elektronika:
? Program dostarczony na chipie przez właściciela a reszta regulowana mechanicznie
? Boost Autogauge
? egt-greddy
? afr-greddy
Auto jeździ ale nie było mierzone więc wyników nie podam.
Właściciel auta poprosił żeby auto mimo zamontowania w nim turbosprężarki było jak najbardziej uliczne i ciche krótko mówiąc nie odbiegające w użytkowaniu od seryjnej M3.
Nie było mowy o kompromisach.
Klimatyzacja miała być zostawiona jak i inne fabrycznie montowane podzespoły. Więc projekt był bardzo trudny do wykonania ze względu na brak miejsca w komorze silnika ale 3 miesiące prac (zarówno ja jak i mój mechanik mamy inne profesje a tuning to nasze hobby które realizujemy po godzinach ) wystarczyło żeby wszystko wyprodukować i poskładać do kupy.
Na początek seryjna uszczelka została wymieniona na Commetic 2,7mm 0.120? oraz założone zostały śruby ARP i tu WIELKIE podziękowania dla PMNa za ściągnięcie uszczelki

Potem trzeba było skonstruować odpowiedni kolektor wydechowy, który pozwolił by na zachowanie układu klimatyzacyjnego oraz odpowiednie umieszczenie turbosprężarki tak aby nie trzeba było niszczyć kielicha oraz maski.



