BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: Wąski »

ja piszę z własnego doświadczenia bo latałem m50 na wolnossaku rok czasu na torach itd
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: Grzesi(E30)k »

Jak przestały grać po pałowaniu to zapewne były zatkane nagarem od znakomitej jakości olei.


Ja tez potwierdzę niestety ale M50/M52 grają jak wściekłe po podgrzaniu oliwy :/
-chałturnik-
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: mcgiver »

ja tez pisałem z własnego doswiadczenia.
co do nagaru to nie sądzę , prędzej jakieś pecherze powietrza
jeżdżę na castrolu od początku jak kupiłem auto i silnik w srodku jest raczej czysty , przynajmniej taki był jak 3 lata temu sciagałem pokrywę w celu uszczelnienia .
szklanki juz takie sa że czasami grają a czasem nie , u mnie nie mam z tym jakiegoś wielkiego problemu , czasem je słysze ale w ogóle mnie to nie martwi.
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: Michał_Małecki »

tdserek pisze:Pytanko czy trzeba chlodnice oleju zakladac czy nie bo widze ze przy zestawie do 350km tego nie ma a przy opcji na 400? kiedy sensownie jest zalozyc chlodnice oleju auto ma byc do jazdy na codzien.? ogolnie miasto
Jestem zdania, że zawsze warto jest założyć chłodnicę oleju. Od tego, jaką mocą dysponuje silnik, ważniejsze jest jednak, w jaki sposób będzie on użytkowany. Jak miałem jeszcze swoje M50, to podczas zabaw na ulicach temperatura oleju nigdy nie przekroczyła mi 100 st. C ? a nie miałem chłodnicy oleju. Natomiast na torze bardzo szybko pikowała do 120 st. C. Na Torze Poznań rzadko kiedy zagrały mi szklanki, ale np. jak raz byłem na torze w Wyrazowie (kręty kartingowy tor), to po 2 kółkach już klepały i musiałem dolać oleju sporo ponad max. Często nasi klienci, co biorą udział w rajdach/oesach, narzekają, że bardzo szybko silniki M50/M52 zaczynają klepać. U jednego założyliśmy miskę i pompę oleju z S50B32 i problem już się nie pojawił. Pozdr.
Maleckis Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: tdserek »

posiadam i miske i podstawe z m3 s50b32 ale nie chce jej zakladaac wole sprzedac:D pytanie dlatego czy lepiej bedzie zalozyc chyba podstawe filtra ...miska raczej mi sie nie przyda auto ma byc na codzien na miasto zaden tor ewentualnie jakies 1/4 czy cos:D
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: Pablo01 »

Czy w tym samochodzie doł silnika byl ruszany ? ( nowe panewki , pierscienie itp ? )
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: Michał_Małecki »

Pablo01 pisze:Czy w tym samochodzie doł silnika byl ruszany ? ( nowe panewki , pierscienie itp ? )
Nie, sprawdziliśmy tylko kompresję i na jej podstawie wysunęliśmy wnioski o stanie silnika. Pozdr.
Maleckis Motorsport
Artur_BMW
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 11 paź 2011, o 22:58
Imię: Artur
lokalizacja: Bielawa

Re: BMW E36 325 Turbo Holset HX35 dla Artura 340KM 455NM

Post autor: Artur_BMW »

Wszystko jest super :) Podziekowania dla Michała i Marcina . Do zobaczenia :)
ODPOWIEDZ