


malo KM , nigdy nie jechalem jak silnik nie pochodził 3min na wolnych, bez doładowania jak nie miał powyżej niebieskiego, nie było jazdy normalnej - albo garaz albo zawody/gonitwa. Zmiana oleju była średnio co zawody ! na GM 10W40 . Może poprostu potrafie nie wciskac gazu przy każdej okazji jak wielu użytkowników bmw robimcgiver pisze:stan tłoków i panewek jest niedowiary .
ile w sumie przejechałes na doładowaniu ?
Pracuję nad tym, mi też kilka razy sie tak działo, spróbuj skopiować wszystko do bufora (dla bezpieczeństwa żeby nie pisać od nowa) i najpierw zrobic podgląd lub wysyłać kilka razy. U mnie pomaga, szukam gdzie jest błąd.. pisze: p.s. adam zmien w opcjach zeby mozna bylo dodawac wiecej odnosnikow /zdjec za jednym razem (mam teraz kika postow zamiast jednego bo wyskakuje blad bazy danych)
Ło matko, ja bym tego GM-a nie nalał do Ticomalo KM , nigdy nie jechalem jak silnik nie pochodził 3min na wolnych, bez doładowania jak nie miał powyżej niebieskiego, nie było jazdy normalnej - albo garaz albo zawody/gonitwa. Zmiana oleju była średnio co zawody ! na GM 10W40 .
tak jak widac rysy najprawdopodniej na 2 panewkach z jakiegos brudu/moze opilku metalu.korona pisze:Pracuję nad tym, mi też kilka razy sie tak działo, spróbuj skopiować wszystko do bufora (dla bezpieczeństwa żeby nie pisać od nowa) i najpierw zrobic podgląd lub wysyłać kilka razy. U mnie pomaga, szukam gdzie jest błąd.. pisze: p.s. adam zmien w opcjach zeby mozna bylo dodawac wiecej odnosnikow /zdjec za jednym razem (mam teraz kika postow zamiast jednego bo wyskakuje blad bazy danych)
Ło matko, ja bym tego GM-a nie nalał do Ticomalo KM , nigdy nie jechalem jak silnik nie pochodził 3min na wolnych, bez doładowania jak nie miał powyżej niebieskiego, nie było jazdy normalnej - albo garaz albo zawody/gonitwa. Zmiana oleju była średnio co zawody ! na GM 10W40 .a tu popatrz jak ładnie. Gratuluję raz jeszcze, tłoki całe, wg mnie potwierdza to tezę że trzeba porządnie odprężyć, i jak napisałeś pilnować sie z operowaniem gazem. W końcu widzę napinacz w M50, miałem dziesiątki rozebranych M50 i to jest pierwszy jaki widzę, w S50 to norma, a M50 tylko sam początek produkcji. Rysy na panewce głównej to najprawdopodobniej zanieczyszczenie w oleju, nie jest to zatarcie bo musiało by być na większej powierzchni. Nie dałeś zdjęć panewek korbowych od strony korbowodu czyli tam gdzie jest największe obciążenie - tam tez tak ładnie wyglądają? W doładowanym M50 z mojego pierwszego setupu po przebiegu ok 20-25tys w tym miejscu panewki już miały dość, choć na koniec nie wiem jak był serwisowany przez kumpla, mam podejrzenia że olej był stary i rozrzedzony paliwem.
A to ja tego nie wiedziałem że taki bajer jest, a może to i lepiej że taki jest skoro jest w s50 ...g-rad pisze:Ślizg pompy oleju (kapletny oczywiscie) (jest napinaczem samym w sobie takie 2 blaszki ma) <- tego ślizgu nie potrzebujesz! zaopatrzyj się w krótszy łańcuszek pompy oleju tak jak było montowane w "nowszych" m50.
no procz minimalnie wiekszej pojemnosci, innego odprezenia , kutych korbowodow, innej turbiny i kompresora to podobny calkiem setupguzbmw30 pisze:o widze Kamilu że robisz podobny silnik jak i umnie, mój zpisuje sie znakomicie![]()
ciekaw jestem jak to z tym kompresorem wypadnie![]()
bi turbo? ciekawe jak by szło?
powodzonka