E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: DOHC »

hmm , czuje że uchyleniem przepustnicy przed turbiną chcesz sterować ecumasterem wyjściem injection ale dobra , nie róbmy tu rebusu . Tobie auto stroi Łukasz Lamik od glofa więc pewnie będzie ms3 , jeśli tak to tam możesz sobie skonfigurować różne wyjścia i tworzyć mapy PWM . W sumie fajnie że nie idziesz przetartym szlakiem . Tylko nie czekaj z updejtami do finału bo fajniej się czyta temat jak są fotki z prac z różnych etapów .

pozdrawiam
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

DOHC pisze:hmm , czuje że uchyleniem przepustnicy przed turbiną chcesz sterować ecumasterem wyjściem injection ale dobra , nie róbmy tu rebusu . Tobie auto stroi Łukasz Lamik od glofa więc pewnie będzie ms3 , jeśli tak to tam możesz sobie skonfigurować różne wyjścia i tworzyć mapy PWM . W sumie fajnie że nie idziesz przetartym szlakiem . Tylko nie czekaj z updejtami do finału bo fajniej się czyta temat jak są fotki z prac z różnych etapów .

pozdrawiam
Postram się teraz temat ogarniac pod poczatku do konca sam, łącznie ze strojeniem, mam sonde afr więc wiesz ,strojenie to koncowe klikanie na laptopie (nie ujmując Lukaszowi bo naprawde koleś ogarnia MS3 na mistrzowskim poziomie zresztą nie tylko i to właśnie on na początku wystroił auto) , ale najpierw musze przejśc przez mechanike od 0 ,
jesli by doszedl MS3 to napewno Lukasz pomoze, lecz MS3 jest fajny tylko troche drogo wypada - daleka droga, najpierw silnik będzie musiec przejsc dotarcie...
Później ładowanie dopiero.

Fajnie sie czyta to ok, ale 10ciu przegląda temat ciągle a zaden nic nie pisze :wink2:
Zobaczymy co będzie.

Przepustnicy nie będzie przed turbiną :heh: , kąbinuj dalej :heh:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: tdserek »

by pass?

mialem tak robic u siebie w tdsie:D
tylko nie wiem na jaka konfiguracje sie zdecydowales:D

kompressor bedzie dmuchal w silnik czy w turbo?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

tdserek pisze:by pass?

mialem tak robic u siebie w tdsie:D
tylko nie wiem na jaka konfiguracje sie zdecydowales:D

kompressor bedzie dmuchal w silnik czy w turbo?
ogladalem twoje wypociny , u mnie inaczej bedzie. Aby turbo cisło na max :śmiech: a u ciebie ogracznial kompresor turbine nieco - niechce podwazac schematu. U mnie nie ma miejsca tez przed turbo cokolwiek wlozyc.Jesli by bylo to robie instalacje taka jak ma VW TSI (twincharged) ale zamiast turbo 2 kompresor - niestety brak miejsca i bedzie inaczej - mysle rownie dobrze :wink2:
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: DOHC »

Wytyrany jestem więc dziś nie chce mi się dumać nad tym Twoim układem ale ja na Twoim miejscu urzeźbił bym potężną przepustnice , nie wiem ile ma cali wlot do Twojej turbiny ale jeśli 3" to dałbym 4 calową przepustnice sterowaną actuatorem z turbospręzarki do tego n75 sterowany jedną z mapek pwm . Dopuki turbo nie dmucha przepustnica zamknięta a dyma kompresor , plus taki że powietrze z kompresora idzie przez intercooler i całe orurowanie jest stosunkowo proste bo dochodzi tylko rura wylot z kompresora-odcinek pomiedzy muszla dolotowa a przepustnicą . Gdy turbina już się napędza stopniowo uchylasz przepustnice i rozpinasz kompresor . Opór na wlocie do turbiny będzie pomijalny .


pozdrawiam
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

DOHC pisze:Wytyrany jestem więc dziś nie chce mi się dumać nad tym Twoim układem ale ja na Twoim miejscu urzeźbił bym potężną przepustnice , nie wiem ile ma cali wlot do Twojej turbiny ale jeśli 3" to dałbym 4 calową przepustnice sterowaną actuatorem z turbospręzarki do tego n75 sterowany jedną z mapek pwm . Dopuki turbo nie dmucha przepustnica zamknięta a dyma kompresor , plus taki że powietrze z kompresora idzie przez intercooler i całe orurowanie jest stosunkowo proste bo dochodzi tylko rura wylot z kompresora-odcinek pomiedzy muszla dolotowa a przepustnicą . Gdy turbina już się napędza stopniowo uchylasz przepustnice i rozpinasz kompresor . Opór na wlocie do turbiny będzie pomijalny .

pozdrawiam
bedzie inaczej, nie ma miejsca, zreszta nie bardzo to dobre rozwiazanie uwazam.

tymczasem weekend i znow troszke do przodu :wink2:

Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Lazaaa
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 5 cze 2011, o 21:53
Imię: Dawid
lokalizacja: Unna

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: Lazaaa »

Mapki do ecumastera proponuję doprawić ChAoS-protocołem. Kamil wie o co chodzi. Lazaaa. Pozdrowienia młody. :śmiech:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

Lazaaa pisze:Mapki do ecumastera proponuję doprawić ChAoS-protocołem. Kamil wie o co chodzi. Lazaaa. Pozdrowienia młody. :śmiech:
heheh , on juz tam siedzi CHsPr :śmiech: dzieki
Awatar użytkownika
spooch
User
Posty: 58
Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
Imię: Arek
lokalizacja: NMR

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: spooch »

Chętnie bym skomentował Twoje poczynania (co też czasem czynię) ale póki nie zabiorę się za swój projekt to się nie nauczę :P Póki co jeszcze mam pewne ograniczenia ale mam zamiar na przyszły sezon spotkać się na jakimś zlocie/zawodach to może jak będzie czas to pogadamy :) póki co pozostaje czytac mi forum :)
pozdro
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ