Wąski chłopaki (i chyba dziewczyny jak czasem czytm) na RF nie są zbyt otwarci na nowe rozwiązania, klepać sprawdzone bo są sprawdzone.
BRT sam uciekł od wiecznie psującego się SR20det na rzecz hamerykańskiej V8-ki w wolnossaku i jestem pewien że nie złośliwie wypowiadał się na bazie własnych doświadczeń, wcześniej miał też V8 zza dużej wody z kompresorem i opinia była "dużo niepotrzebnego Nm z dołu, nie idzie tego wykorzystać", szczęście w nieszczęściu zabł ten silnik i teraz wystrugał LS2 tylko ze sportoowym rozrządem, tak żeby auto straciło na dole ale ciągneło do końca i to jedzie...
z tego co wiem u ciebie silnik nie będzie całkiem seria więc jestem pewien że nie będzie błędem obranie tego kierunku. Dawaj dużo fot z budowy bo wiele osób na to czeka
owiec pisze:pomalu do przodu widze , ale jesli juz zaczales to pokaz swoj pomysl dotyczacy skrzyni, cos tam wymyslil
skrzynia od m30b30/35
dziś zabrałem się za odkręcanie kolektorów ssących żeby dostać się do pokryw zaworów ale to jakiś mission impossible po mega długim czasie udało mi się ale dojście jest naprawdę dramat , odkręcić odkręciłem tylko teraz ciekawe jak to założymy może ktoś już to robił ??? i ma jakiś specjalny klucz czy coś >?
A zrobić coś na wzór micry z m30b35 z PPF? Czyli nowa ściana grodziowa, silnik cofnięty max do tyłu i turbiny zapodać z przodu?
zaraz na początku filmiku widać o co mi chodzi.