Zawsze jest gdzieś ograniczenie, ale alternatywy lepszej dla tego silnika nie ma. pisze:..... szkoda tylko ze glowica m50 ktora ma swoj ograniczony flow.
m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
www.turboBMW.pl
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Felgi czekają na budę...

Dzisiaj dostałem zaworek. Jutro jak przyjdą króćce od Michała to go przetestuję

Podziękowania dla kolegi Aquaza z forum za pomoc w zakupie Gtecha RR

Niedawno zakupiłem również emulator EPROM Moates Ostrich 2.0 oraz programator BURN2 oraz kilka tuzinów kości 27C256 oraz 27C512 kasowanych elektrycznie. Już nie będzie trzeba bawić się ultrafioletem, żeby zaprogramować kość na nowo.


Dzisiaj dostałem zaworek. Jutro jak przyjdą króćce od Michała to go przetestuję

Podziękowania dla kolegi Aquaza z forum za pomoc w zakupie Gtecha RR

Niedawno zakupiłem również emulator EPROM Moates Ostrich 2.0 oraz programator BURN2 oraz kilka tuzinów kości 27C256 oraz 27C512 kasowanych elektrycznie. Już nie będzie trzeba bawić się ultrafioletem, żeby zaprogramować kość na nowo.

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
jak tam temat?
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Na razie zimujemy. Zabieram się do roboty jak będzie +10 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
dobra no to tutaj zeby ci nie smiecic
1. Tłoki z silnika n54b30 - zrozumiale
2. korbowody z silnika m50b25, - pisales ze lepsze sa z n54, ale inaczej wyglada mocowanie na czop? - musiales wlozyc z m50 gdyz tyko te wchodza normalnie na wał M54 ktory dales
3. wał m54b30 dlaczegonie nie z N54? - (pkt nr 2 ? chciales dac korby z m50? a tylko te maja /22/ 48 czop?)
ogolnie nie musisz zdradzac wszystkiego spoko rozumiem kazdy ma swoje tajemnice
, podaj mi wymiary n54/m54 jak mozesz i tyle -
dzieki, na bemowo bedziesz?
1. Tłoki z silnika n54b30 - zrozumiale
2. korbowody z silnika m50b25, - pisales ze lepsze sa z n54, ale inaczej wyglada mocowanie na czop? - musiales wlozyc z m50 gdyz tyko te wchodza normalnie na wał M54 ktory dales
3. wał m54b30 dlaczegonie nie z N54? - (pkt nr 2 ? chciales dac korby z m50? a tylko te maja /22/ 48 czop?)
ogolnie nie musisz zdradzac wszystkiego spoko rozumiem kazdy ma swoje tajemnice

dzieki, na bemowo bedziesz?
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Przede wszystkim n54 to zupełnie inny silnik i nic nie jest w nim podobne oprócz liczby cylindrów, średnicy tłoka i sworznia.
Wał n54 to w ogóle jakiś niezły wynalazek, inne średnice podpór wału, odległości pomiędzy cylindrami, więcej nie sprawdzałem.
Korbowody mają większą średnicę czopów, jaką, już dokładnie nie pamiętam, ale mogę to sprawdzić, bo wał jeszcze pasie się u mnie w garażu tak samo jak głowica i blok. Korbowodów n54 niestety już nie mam.
Dobrym patentem byłoby ożenić tłoki 86mm z wałem m54b30!
Wał n54 to w ogóle jakiś niezły wynalazek, inne średnice podpór wału, odległości pomiędzy cylindrami, więcej nie sprawdzałem.
Korbowody mają większą średnicę czopów, jaką, już dokładnie nie pamiętam, ale mogę to sprawdzić, bo wał jeszcze pasie się u mnie w garażu tak samo jak głowica i blok. Korbowodów n54 niestety już nie mam.
Dobrym patentem byłoby ożenić tłoki 86mm z wałem m54b30!
. pisze:dobra no to tutaj zeby ci nie smiecic
1. Tłoki z silnika n54b30 - ok fajnie , mocny
2. korbowody z silnika m50b25, - pisales ze lepsze sa z n54, ale musiales wlozyc z m50 gdyz tyko te wchodza normalnie na wał M54?
3. wał m54b30 dlaczegonie z N54? - (pkt nr 2 ? chciales dac korby z m50? a tylko te maja /22/ 48 czop?)
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
no wlasnie o tym myslalem, czemu by nie zrobic 3200ccg-rad pisze:Przede wszystkim n54 to zupełnie inny silnik i nic nie jest w nim podobne oprócz liczby cylindrów, średnicy tłoka i sworznia.
Wał n54 to w ogóle jakiś niezły wynalazek, inne średnice podpór wału, odległości pomiędzy cylindrami, więcej nie sprawdzałem.
Korbowody mają większą średnicę czopów, jaką, już dokładnie nie pamiętam, ale mogę to sprawdzić, bo wał jeszcze pasie się u mnie w garażu. Korbowodów n54 niestety już nie mam.
Dobrym patentem byłoby ożenić tłoki 86mm z wałem m54b30!
. pisze:dobra no to tutaj zeby ci nie smiecic
1. Tłoki z silnika n54b30 - ok fajnie , mocny
2. korbowody z silnika m50b25, - pisales ze lepsze sa z n54, ale musiales wlozyc z m50 gdyz tyko te wchodza normalnie na wał M54?
3. wał m54b30 dlaczegonie z N54? - (pkt nr 2 ? chciales dac korby z m50? a tylko te maja /22/ 48 czop?)


a ze tak zapytam , seryjna korba m50 przy wale m54 - jak sie domyslam walila o blok gdzies tam ?

- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Czy masz już jakieś info jakie seryjne tłoki mm, by pasowały pod ten setup ? Wiadomo kucizna to nie problem, tylko trzeba trochę posmarować 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
ano jest tego cala masa, tylko nie wiem czy jests w stanie poswiecic dume marki dla tlokow innej "gorszej" marki?g-rad pisze:Czy masz już jakieś info jakie seryjne tłoki mm, by pasowały pod ten setup ? Wiadomo kucizna to nie problem, tylko trzeba trochę posmarować



- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Można by coś zmajstrować, bo jestem w posiadaniu drugiego wału m54b30 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
no to np. 86 ma oplowski c20let . kute tloki w seri 500znosza (sprawdzone) , 30,7mm swozen->denko, tak na szybko jutro poszepram.g-rad pisze:Można by coś zmajstrować, bo jestem w posiadaniu drugiego wału m54b30
chevrolet
86mm 26,75mm: Z 22 SE
MERCEDES
85,3mm 30,1mm: M 111
Toyota 3S-GTE
86.00mm nad wymiar 86.50mm 87.00mm
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Masz jakies zdjecie tych tłokow z chevroleta ? chevrolet 86mm 26,75mm: ?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
google.pl grafikaPablo01 pisze:Masz jakies zdjecie tych tłokow z chevroleta ? chevrolet 86mm 26,75mm: ?
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
no to np. 86 ma oplowski c20let . kute tloki w seri 500znosza (sprawdzone) , 30,7mm swozen->denko, tak na szybko jutro poszepram.. pisze:g-rad pisze:Można by coś zmajstrować, bo jestem w posiadaniu drugiego wału m54b30
Wymiar tłoka zc20let srednica 86 sworzen->enko 30.4mm , wiec ten tłok dobrze by sie nadawal ale do walu z m52 ktory ma wykorbienie 84mm ( do walu m54 troche za wysoki) w przypadku montazu takiego tłoka w m52b28 silnik zostalby odprezony.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
to wiemy , dlatego podalem tak niskie wymiary tlokow zeby bylo od razu odprezone, a ty znasz wysokosc tloka n54? N54 nie M54. Moze grad sie pochwaliPablo01 pisze:no to np. 86 ma oplowski c20let . kute tloki w seri 500znosza (sprawdzone) , 30,7mm swozen->denko, tak na szybko jutro poszepram.. pisze:g-rad pisze:Można by coś zmajstrować, bo jestem w posiadaniu drugiego wału m54b30
Wymiar tłoka zc20let srednica 86 sworzen->enko 30.4mm , wiec ten tłok dobrze by sie nadawal ale do walu z m52 ktory ma wykorbienie 84mm ( do walu m54 troche za wysoki) w przypadku montazu takiego tłoka w m52b28 silnik zostalby odprezony.
