Z fabryki wyjechało jako 1,8. przed sprzedażą miało swap na m20b20 i służyło do palenia. Obecnie wsadzony m50b20 jeszcze nie odpalony.
Modyfikacje
Silnik:
SWAP na M50B20, będzie odprężony do 8,8:1
Po kapitalnym remoncie głowicy jeszcze będąc w e34 z eatonem m65. obecnie eaton poszedł na bok a zawita turbina KKK K27
Układ dolotowy:
Będzie zrobiony na wzór tych ze szwecji, filtr hks albo K&N
Układ wydechowy:
Kolektor skrzynkowy
Home made 2,5 cala
Układ paliwowy / wtryskowy:
Wtryski z m52b28 + ewentalnie 2 dodatkowe gdyby brakowało.
Elektronika / wskaźniki:
Obecnie tylko boost DEPO
W planach: EGT (moje gdzieś zaginęło), AFR, temp. oleju
Układ chłodzenia:
Chłodnica z e34 z klimą.
IC jakiś z busa ( nie pamiętam dokładnie )
Układ napędowy:
Skrzynia z m20b20
Dyfer nie wiem jaki tam siedzi, jescze się do niego nie dobrałem. W planach szpera.
Zawieszenie:
Obecnie sprężyny seria bo na tamtych micha była 2 cm nad asfaltam. (ktoś obniżył auto diaxem

BODY KIT i wnętrze:
Nie myślałem o tym. Wnętrza jeszcze narazie brak.




Auto kupione, i zaraz się popsuło
Obróciła się panewka i chodził jak traktor
http://www.youtube.com/watch?v=FrQ1DLJWRUU" onclick="window.open(this.href);return false;
Kilka dni męczyłem się ze swapem ale jakoś silnik siedzi.
Na początku wyleciał m20


A tu wyjazd m50 na miejsce złomowania


I już na miejscu

Skrzynia z m20

Wraz z odchudzonym i wyważonym zamachem

Już przykręcone do M50

Łapki z m20 i m42. SIlnik stoi troszkę bardziej w pionie ale minimalnie. Różnica między jedną a drugą stroną miski to 1,2 cm

czy nie wygląda na ździwionego?


Dobra, w między czasie zerknąłem pod maskę i przyszła pora zainstalować wspomaganie bo nie być

Belka została Odświerzona wraz z całą komorą silnika.
Jak było:


A jak się zrobiło:



Niestety padła bateria w telefonie i musiałem użyć zastępczego starego dziada. Więc sory za jakość.
Wspoma zamontowana


tataj już lepsza jakość

I silnik już na swoim miejscu




Dodam tylko że robiłem to na stacji autogazu w międzyczasie tankując przyjeżdżających ludzi.

Pomagał mi tylko ojciec przy wkładaniu i wyciąganiu silnika.
Sprawdzałem gdzie najlepiej było by umieścić suszarkę.

chyba jednak lepiej tutaj


Przy okazji doszła paczka od Fortiego z flanszą wydechową


Pasuje jak ulał

Na suszarce pisze AMG. Ciekawe o co chodzi z tym?


Przymiarki jak się kolanka będą kształtować na kolektor.

Chyba w miarę będą się nadawać


Jutro zabieram się za kolektor.