E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: k64 »

corey pisze:to co masz pod maska , zwane gt35/gt40/t70/super t70 etc. ( i co jeszcze chinczykom przyjdzie na mysl :frusty: ) to taka hybryda 3 firm

goraca strona to kopia holseta 14cm non wastegate (zadne .82 czy .84 ar), srodkiem kkk27 (tak, tak ten stary rep) i zimna strona ala garrett z wirnikiem 52-54mm(roznie podaja)

z ciekawostek to w tej samej fabryce, na jednej hali produkuja tez obudowy do tel. komorkowych :śmiech:

wykonanie tych turbin jest naprawde wporzadku, jaja sa z wywazeniem - zalezy jak sie trafi.

Ogolnie jest to duze turbo za smiesznie mala kase. Dobrze wywarzony egzemplarz bedzie pracowal dlugo.

Jeszcze rok temu produkowali wersje z 60,5mm wirnikiem i ta sama goraca strona - to bylo pierwsze super t70 - i naprawde bylo super. Szkoda ze juz nie bedzie.
w wiekszosci zdan masz racje ;)
tylko czy ty te turbiny wszystkie miales w rece ze tyle wiesz? a ta hala produkcyjna to juz nie przeadzaj, znam z 20firm ktore robia te same turbiny a jednak inne i roznia sie szczegolami i ludzie pozniej szukaja czesc w silniku :wink2: ale sa tez takie ktore tylko zajmoja sie metalami / wg/odlewy/kity/chargery ... i z tym zeliwem z holseta to tez nie bardzo na zeliwie jest napisane jak byk A/R i ogladalem holseta i BA - nijak ma sie to spisu w ktory wszyscy holseciarze wierzą:

6 cm2 = 0.41 A/R
7 cm2 = 0.49 A/R
8 cm2 = 0.57 A/R
9 cm2 = 0.65 A/R
10 cm2 = 0.73 A/R
11 cm2 = 0.81 A/R
12 cm2 = 0.89 A/R
14 cm2 = 0.97 A/R
15 cm2 = 1.05 A/R
16 cm2 = 1.13 A/R
17 cm2 = 1.29 A/R
19 cm2 = 1.37 A/R

i uwierz nie mam 0,97AR / 14cm . Ale zdradze ze tak sobie mierzylismy kilk turbin w rozny sposob/objetosc itd i mozna to traktowac jak 60~ ar dupka bez Twin Scroola :wink2: moze ciut wiecej ~

a ze tak zapytam , jedzie ktos na sss sosnowiec? sam mam reprezentowac bmw turbo? :evil:


:piwo:
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: corey »

specjalnie for ju zdjecie turbo ktore lezy obok na biurku -
Obrazek
Obrazek

obejzyj jeszcze raz goraca strone swojej turbiny potem obejzyj holseta z 14cm zeliwem( nie wiem czy miales w reku holseta takiego :dry: ) i porownaj, roznica jest tylko w wyjsciu - chinczyki zaslepily otwory mocujace na srubki i wstawily mocowanie na vbanda. tyle z modyfikacji.

ten model turbiny produkuja bodajze 2 fabryki - reszta je tylko sprzedaje.

wieczorem zrobie ci zdjecie porownanie czesci goracych ala holseta i (tak jak napisales porownywalnego) 0.64 a/r garrett - ciekawe porownanie
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: k64 »

corey pisze:specjalnie for ju zdjecie turbo ktore lezy obok na biurku -
Obrazek
Obrazek

obejzyj jeszcze raz goraca strone swojej turbiny potem obejzyj holseta z 14cm zeliwem( nie wiem czy miales w reku holseta takiego :dry: ) i porownaj, roznica jest tylko w wyjsciu - chinczyki zaslepily otwory mocujace na srubki i wstawily mocowanie na vbanda. tyle z modyfikacji.

ten model turbiny produkuja bodajze 2 fabryki - reszta je tylko sprzedaje.

wieczorem zrobie ci zdjecie porownanie czesci goracych ala holseta i (tak jak napisales porownywalnego) 0.64 a/r garrett - ciekawe porownanie
:piwo: porownaj twoja turbine do mojej :wink2:

special for you extra foto :piwo:



Obrazek
Obrazek




juz na pierwszy zut oka twoja turbina ma inna strone zimna / swiecacy odlew alu (mimo ze niby ar taki sam) ma rowniez na przodzie plytke z oznaczeniami : turbocharger. Jest rowniez inaczej zbudowana przednia strona - przyjzyj sie dokladnie. Dodatkowo masz porownanie do garreta td z dupa 1,04 ktora wyraznie jest wieksza (a niby moja ma miec 0,97 troszeczke mniej ) .

i znam conajmniej 2 przypadki gdzie wirniki polecialy wlasnie z modeli tych z plytka odbita :rolleyes2:

jest to calkiem inna firma i dobrze ja znam...

a tutaj foto z boku ...
twoje foto turbiny i moje nizej
Obrazek
Obrazek

i twoja faktycznie ma dupe z holseta :śmiech:
moja jest okraglutka jak pupcia mojej dziewczyny :wink2:
Identyczna mialem do sprzedania jak twoja tylko ze z rozmiarami niby (wirniki) gt30 , pozyla 2 dni ale to nie moj problem bo gosc zamowil ja sobie specjalnie przez moje kontakty z conajmniej 10cioma chinskimi producentami ale ze odradzalem firme ktora robi wlasnie ten model to nie :wink2:

bez urazy ale nie dasz sobie nic powiedziec ale mysle ze teraz juz wszystko jasne i nie brudzmy w moim temacie ok? :piwo:
Pomaranczowe dekle zaslepiajace turbine mozna kupic w ursusie :heh:
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: corey »

nie robiac balaganu tutaj ustalilismy telefonicznie z kamilem czyja dupa jest czyja i do czego podobna oraz co slychac w chinskim automotive. :wink2:
Awatar użytkownika
Lazaaa
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 5 cze 2011, o 21:53
Imię: Dawid
lokalizacja: Unna

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: Lazaaa »

No Mlody !!! Niezle :ok: Gratulacje
Na drugi rok w kwietniu, na urodziny mamy to patrz jako, bo bedziesz potrzebowac 2 nowe poloski jak sie ta beema "karna" :blink2:
Dowal jeszcze ze 70 PS' ow i bedziemy sie scigali z moim- jo potrzebuja tylko 11,3 sec. (ale 0-100 Km/h - buhehehehhe)
Pozdro
Lazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: k64 »

Lazaaa pisze:No Mlody !!! Niezle :ok: Gratulacje
Na drugi rok w kwietniu, na urodziny mamy to patrz jako, bo bedziesz potrzebowac 2 nowe poloski jak sie ta beema "karna" :blink2:
Dowal jeszcze ze 70 PS' ow i bedziemy sie scigali z moim- jo potrzebuja tylko 11,3 sec. (ale 0-100 Km/h - buhehehehhe)
Pozdro
Lazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
te dodatkowe 70 chyba juz jest :śmiech:


pare zmian, wydech i poprawki ...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Lazaaa
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 5 cze 2011, o 21:53
Imię: Dawid
lokalizacja: Unna

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: Lazaaa »

No...... w OSP Zawada Ksiazeca , na magazynie pomalu brakuje farby :blink2:
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: Karolo »

Nadal pod maską 2 bov-y?:D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: k64 »

dlugo nic nie pisalem, zaliczylem SSS SOSNOWIEC 1/4 mili (2 runda SSS)

i niestetety ale impreza nie nalezala do zbyt udanych jak dla mnie, najpierw problem z "jajami" tzn strach mialem na slikach na tej drodze jechac, popuszcalem gazu, ciagle mnie ustawiali
na dupiata strone, az pozniej znajomy z e30 3,6 silnik zrobil mi przysluge i puscil na prawy pas , i udalo mi sie wykrecic smieszne 13,4 z reakcja 0,6 sek jakos tak :rozczarowany:
Pozniej sie wkurzylem, i zalozylem zimowki z kombika zeby pocisnac dalej na koleinach (sliki to totalny nie wypal na koleinach auto tanczylo jak szalone) ale popadalo, bylo wilgotno no i dupa blada.
Skonczylo sie na 3 miejscu na 3 startujacych w dragu ...


autko no coz dostalo jeszce troche wigoru i wiem ze 1 miejsce bylo by spokojnie moje - moj max speed na mecie (193.62km/h) jest większy od 1 miejsca (porshe) (173.73 KPH) hehe

Dalem ciala bo nastawialem sie na ludzkie warunki ale ... znow nauka zeby wozic ze soba wąskie jakies r888 na ktorych to konkurencja poprostu lepiej startowala i w koleinach sie 3mała.
Kolejne przejazdy to juz tylko smalenie kapcia (po deszczu nie bylo co szukac tam ze slikami)

ponizej media, posluchajcie jak teraz 6cyl slychac :heh:

e30 3,6 m5 engine (2miejsce) , w tym przejezdzie spalilem start ale udalo sie nadrobic :heh:

http://www.youtube.com/watch?v=5udoqKdR ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=o7278Fno ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

posluchajcie swist :śmiech:
http://www.youtube.com/watch?v=s57oV6Li ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

launch ...
http://www.youtube.com/watch?v=yBFG9_Wb ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;


i
http://www.youtube.com/watch?v=nkQrbClR ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
widac ze od 3 biegu dopiero auto dostawalo przeciagu i robili sieczke a predzej na pol gazu :kwasny:


ogolnie wszyscy sie dobrze bawili.

foto:

kierownik :śmiech: dziewczyna kierownika (tez zgarnela pucharek :wink2: ) :śmiech: znajomy z e30 (2miejsce)

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: forti »

Dzwiek niesamowity :clap: bedziesz kul silnik?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: k64 »

forti pisze:Dzwiek niesamowity :clap: bedziesz kul silnik?
JAK BEDZie 500+ to nie widze sensu , bo po co? (obalam mity ? )

ogolnie to chcialem dzis pokazac tzn troche sie pobawic startami i jest fajnie , opanowalem slika (heh mala glowa daje rade)

i do paki teraz jest (2 osoby na pokladzie) ,

Obrazek





potem dupa, korek odpowietrzania chlodnicy sie uwalil, plyn wywalilo i wogole kolejny raz mam problem z tym, wkrecilem raz sruby zwykla w te miejsce ale tak nie bardzo mi sie to podoba (mozna przekrecic gwint wiadomo itd) macie jakis fajny pomysl?

musialem odpuscic niedzielne testy ...


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: Michał_Małecki »

Jak widzę jakieś pękające/wylatujące rzeczy z układu chłodniczego, to od razu mnie ciarki przechodzą ... :kwasny:

Czas mega niezły, Marcin_Os w M3 Turbo robił 4.8s chyba na zwykłych oponach - także na pewno zapierdalasz :heh:
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: sierRKA »

ładnie gwizda ten drag Panie :ok:
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
daniel325
User
Posty: 108
Rejestracja: 16 lut 2011, o 15:04
Imię: Daniel
lokalizacja: podlasie

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: daniel325 »

czy do większej mocy niż obecna u kolegi . trzeba dać inny kolekter ssący, czy orginalny kolektor nie daje zbyt dużo powietrza na 3 i 4 cylinder??pytam bo jestem teoretykiem a planuje swój projekt na tej właśnie jednostce.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: k64 »

daniel325 pisze:czy do większej mocy niż obecna u kolegi . trzeba dać inny kolekter ssący, czy orginalny kolektor nie daje zbyt dużo powietrza na 3 i 4 cylinder??pytam bo jestem teoretykiem a planuje swój projekt na tej właśnie jednostce.
nie koniki sa problemem - wieksza moc niz ta na papierku 3 strony do tylu jest dostępna aktualnie , problem to (moze) i wysoki boost ... (pytanie teraz jaki to wysoki)
6 czujnikow egt odpowie ci na ta tajemnice kolektora, a jak beda problemy z nim bezposredni dostep do kazdego wtrysku z osobna pomoze obalic mity :wink2:
ale nie samym boostem czlowiek zyje. :ph34r:

p.s. niebawem wynik z maha jakiego nie bylo :dry:
ODPOWIEDZ