Czyli ori półosie nie mają takiej samej długości po obu stronach?Kusy6 pisze:Pięknie. Jak skróciłeś półoś? Nie myślałeś prościej półosie lewe np z E46 3.0d?
Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
-
- Forumowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
nie mają, lewa jest krotszagadziuWLKP pisze:Czyli ori półosie nie mają takiej samej długości po obu stronach?Kusy6 pisze:Pięknie. Jak skróciłeś półoś? Nie myślałeś prościej półosie lewe np z E46 3.0d?
-
- Forumowicz
- Posty: 264
- Rejestracja: 1 cze 2016, o 21:52
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Warszawa
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Edit: jeśli dobrze zerkam to glowice bez vvti. Czy gdybyś nie montował ALS pokusił bys sie o zmienne fazy rozrządu? Czy może decyzja na pre 94' tylko że względu na korby?
-
- User
- Posty: 24
- Rejestracja: 12 paź 2015, o 21:26
- Imię: damian
- lokalizacja: KRK
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Do ilu obrotów obecnie kręcisz silnik? Do ilu planujesz po wymianie wałków?
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Sieeema , po krótkiej przerwie .
Auto smiga dalej wypala setki litrów bio , w międzyczasie wpadły nowe mody a mianowicie :
- Wałki rozrządu custom 2xIN 270deg @ 0,4mm 9,2mm lift i 2xEX 260@0,4mm 9mm lift
- Popychacze zaworowe vvti ( shim under bucket )
- Spreżyny zaworowe 2jz 26kg/33mm
- Zabezpieczenia sprężyn zaworowych ( valve retainer ) z vvti przerobione pod zawory 6mm
- Plus szybkie mody układu paliwowego ( w sumie 4x044 )
Auto podaje mega lepiej , przepływy zwiększyły się mocno deki 875 przy 6barach wystarczają na styk ( 90dc ) na 1,5bara . Wali do ocięcia (7500rpm ) bez zawieszki na każdym biegu. Na Westach 265 problemy z trakcja do 200km/h , trzeba pomyśleć o pełnym slicku 285 na pomiary czasu 100-200km . Ogólnie petarda jest ten Uzet , niuuuuta jest od huuuu i jeszcze trochę .
Teraz troszkę materiału foto video :
Zaczniemy do video :
Tak sobie cyka na wolnych obr brap brap . to był pierwszy wyjazd po wymianie wałków :
https://www.facebook.com/18587776310835 ... 1921438123" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu już debiut na Tor Kielce i to podwójny bo i ja pierwszy raz tam jeździłem i fura na nowych wałkach też :
https://youtu.be/COorIuUFMLk" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu parę fotek z prac :
Auto smiga dalej wypala setki litrów bio , w międzyczasie wpadły nowe mody a mianowicie :
- Wałki rozrządu custom 2xIN 270deg @ 0,4mm 9,2mm lift i 2xEX 260@0,4mm 9mm lift
- Popychacze zaworowe vvti ( shim under bucket )
- Spreżyny zaworowe 2jz 26kg/33mm
- Zabezpieczenia sprężyn zaworowych ( valve retainer ) z vvti przerobione pod zawory 6mm
- Plus szybkie mody układu paliwowego ( w sumie 4x044 )
Auto podaje mega lepiej , przepływy zwiększyły się mocno deki 875 przy 6barach wystarczają na styk ( 90dc ) na 1,5bara . Wali do ocięcia (7500rpm ) bez zawieszki na każdym biegu. Na Westach 265 problemy z trakcja do 200km/h , trzeba pomyśleć o pełnym slicku 285 na pomiary czasu 100-200km . Ogólnie petarda jest ten Uzet , niuuuuta jest od huuuu i jeszcze trochę .
Teraz troszkę materiału foto video :
Zaczniemy do video :
Tak sobie cyka na wolnych obr brap brap . to był pierwszy wyjazd po wymianie wałków :
https://www.facebook.com/18587776310835 ... 1921438123" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu już debiut na Tor Kielce i to podwójny bo i ja pierwszy raz tam jeździłem i fura na nowych wałkach też :
https://youtu.be/COorIuUFMLk" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu parę fotek z prac :
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
super to wyszlo.Alek22 pisze:Sieeema , po krótkiej przerwie .
Auto smiga dalej wypala setki litrów bio , w międzyczasie wpadły nowe mody a mianowicie :
- Wałki rozrządu custom 2xIN 270deg @ 0,4mm 9,2mm lift i 2xEX 260@0,4mm 9mm lift
- Popychacze zaworowe vvti ( shim under bucket )
- Spreżyny zaworowe 2jz 26kg/33mm
- Zabezpieczenia sprężyn zaworowych ( valve retainer ) z vvti przerobione pod zawory 6mm
- Plus szybkie mody układu paliwowego ( w sumie 4x044 )
Auto podaje mega lepiej , przepływy zwiększyły się mocno deki 875 przy 6barach wystarczają na styk ( 90dc ) na 1,5bara . Wali do ocięcia (7500rpm ) bez zawieszki na każdym biegu. Na Westach 265 problemy z trakcja do 200km/h , trzeba pomyśleć o pełnym slicku 285 na pomiary czasu 100-200km . Ogólnie petarda jest ten Uzet , niuuuuta jest od huuuu i jeszcze trochę .
Teraz troszkę materiału foto video :
Zaczniemy do video :
Tak sobie cyka na wolnych obr brap brap . to był pierwszy wyjazd po wymianie wałków :
https://www.facebook.com/18587776310835 ... 1921438123" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu już debiut na Tor Kielce i to podwójny bo i ja pierwszy raz tam jeździłem i fura na nowych wałkach też :
https://youtu.be/COorIuUFMLk" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu parę fotek z prac :
Pamietasz moze jaka maja srednice szklanki z vvti?
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
1uzfe non vvti 31mm shim on bucketcorey pisze:Alek22 pisze: Pamietasz moze jaka maja srednice szklanki z vvti?
1uzfe vvti 31mm shim under bucket
1zz / 2jz / 2zz/ 3uz też mają 31mm
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Jak zwykle gruby projekt. Ale ogień.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Alek22 pisze:1uzfe non vvti 31mm shim on bucketcorey pisze:Alek22 pisze: Pamietasz moze jaka maja srednice szklanki z vvti?
1uzfe vvti 31mm shim under bucket
1zz / 2jz / 2zz/ 3uz też mają 31mm
DZIEKI!
ogladalem filmiki na youtube i auto napierdala przekozacko, czapki z glow rowniez za umiejetnosci i odwage w prowadzeniu Mega udany setup!
Mozesz podpowiedziec cos o setupie zawieszenia? Jestem troche zielony w geometri a chcialbym u siebie w e36 zafundowac skret, jednak juz leb peka od koncepcji "producentow".
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Tak racja setupów jest bardzo dużo na internecie ja na tą chwilę mam
ogladalem filmiki na youtube i auto napierdala przekozacko, czapki z glow rowniez za umiejetnosci i odwage w prowadzeniu Mega udany setup!
Mozesz podpowiedziec cos o setupie zawieszenia? Jestem troche zielony w geometri a chciałbym u siebie w e36 zafundowac skret, jednak juz leb peka od koncepcji "producentow".
: przód china maxsppednigrods gwint / spring 8kg / seryjny stab / wahacz pospawany plus 70mm / przespawana zwrotnica / plus relokacja górnego mocowania / plus delikatna rozbieżność przednich kół .
Chętnie wrzucę dokładne wartości kątów ale najpierw muszę dojść do ładu z ustawieniem auta bo cały czas coś mieszam .
: tył własnie wpadło KW v2 zintegrowane ze springiem 7kg / oraz stabilizator 25mm / koła na 0 i delikatnie zbieżne
co do tyłu to wygląda to tak :
>>>>>>>>>>>>> A tak wyglądały pierwsze testy tego tylnego zawiasu w sumie dość nie dawno na Kielcach 01.06.2020 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=jcOcsSaCw5s&t=8s" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
Auto nadal ma się świetnie podaje jak trza .
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Sprężyna z tyłu na amorze, wzmacniałeś kielich tylny?
Widzę chyba para z Arturem z E92, wyjazd pewnie był w poniedziałek jeśli dobrze pamiętam
Widzę chyba para z Arturem z E92, wyjazd pewnie był w poniedziałek jeśli dobrze pamiętam
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5ba
Dzieki za info! Pewnie ackermana na zero ustawiles?Alek22 pisze:Tak racja setupów jest bardzo dużo na internecie ja na tą chwilę mam
ogladalem filmiki na youtube i auto napierdala przekozacko, czapki z glow rowniez za umiejetnosci i odwage w prowadzeniu Mega udany setup!
Mozesz podpowiedziec cos o setupie zawieszenia? Jestem troche zielony w geometri a chciałbym u siebie w e36 zafundowac skret, jednak juz leb peka od koncepcji "producentow".
: przód china maxsppednigrods gwint / spring 8kg / seryjny stab / wahacz pospawany plus 70mm / przespawana zwrotnica / plus relokacja górnego mocowania / plus delikatna rozbieżność przednich kół .
Chętnie wrzucę dokładne wartości kątów ale najpierw muszę dojść do ładu z ustawieniem auta bo cały czas coś mieszam .
: tył własnie wpadło KW v2 zintegrowane ze springiem 7kg / oraz stabilizator 25mm / koła na 0 i delikatnie zbieżne
co do tyłu to wygląda to tak :
>>>>>>>>>>>>> A tak wyglądały pierwsze testy tego tylnego zawiasu w sumie dość nie dawno na Kielcach 01.06.2020 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=jcOcsSaCw5s&t=8s" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
Auto nadal ma się świetnie podaje jak trza .
Fura jak zwykle zapindala.
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar
SIeeemmka, fajnie że forum znowu działa .
W Turbouzecie modów ciąg dalszy... Sezon 2020 zakończyłem z wynikiem 730hp/928nm na 1.6bara
>>>>>>I z takim wykresem sobie latałem projektem na Izdebkach 2020
https://youtu.be/6ZcO1Q2W63Q
Sezon 2021 zapowiada się nastepująco :
- zmiana Turbosprężarek na 2x HX35 billet 57mm sprężarki już są photo
- nowy kolektor ssący/ flasze wypalone trzeba pospawać
- oringowanie bloku
- sprężynki zaworowe BC racing są ( będą wysokie RPMY )
- nowe ecu SA najprawdopodobniej Maxxecu Race
2021 Coming
AlekProjekt
W Turbouzecie modów ciąg dalszy... Sezon 2020 zakończyłem z wynikiem 730hp/928nm na 1.6bara
>>>>>>I z takim wykresem sobie latałem projektem na Izdebkach 2020
https://youtu.be/6ZcO1Q2W63Q
Sezon 2021 zapowiada się nastepująco :
- zmiana Turbosprężarek na 2x HX35 billet 57mm sprężarki już są photo
- nowy kolektor ssący/ flasze wypalone trzeba pospawać
- oringowanie bloku
- sprężynki zaworowe BC racing są ( będą wysokie RPMY )
- nowe ecu SA najprawdopodobniej Maxxecu Race
2021 Coming
AlekProjekt
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar
Fajnie. Poprzednia moc z M50 była podobna co teraz, jak możesz się odnieść po przesiadce na v8? Pojawiały się pytania po pierwszych jazdach typu czemu tak późno?
I czemu zwiększasz moc, brakuje czasem na wyższych biegach czy dla fanu?
I czemu zwiększasz moc, brakuje czasem na wyższych biegach czy dla fanu?
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar
Obserwując twoje zapędy tuningowo drifterskie nie mam wątpliwości, że będzie ogień. Powodzenia i sukcesów w kolejnym sezonie!