Kompresor BMW 4.4 N62
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Dla silnika podcisnienie, dla ciebie nadcisnienie.
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Sprawa wygląda tak że jak są na odmach założone zaworki to dmucha w korek jak zdemontuje je to zasysa
Jakaś rada?
Jakaś rada?
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 20:59
- Imię: Jarosław
- lokalizacja: Kraków
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Co do oleju, wygląda to na odmę, która nie jest przepięta przed kompresor, ładujesz ciśnieniem w odmy. Poza tym obowiązkowo strojenie. I może da się zastosować jakieś mniejsze kółko i zakręcić więcej? Nie wiem na ile te przekładnie wytrzymują podniesienie obrotów w tych kompresorach.
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Myślałem o mniejszym kółku ale MP Chargers na stronie ma informacje o łóżyskach do 52tys obrotów. Przełożenie jest 8.5 do 1 więc zmiana kółka odpada dlatego zastanawiam się czy zmiana wirnika by pomogła podnieść ciśnienie
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Mógłbyś najpierw naprawić swój silnik żeby odzyskał seryjna moc ? Bo niecałe 90 tysięcy przebiegu to ledwo dotarty i nie ma opcji żeby brakowało 43KM. Nie wiem tez co za ogórek bierze się za modyfikacje niesprawnego samochodu. Poza tym czy ten kompresor jest w stanie przepuścić powietrza na więcej niż na 320KM
E30 325
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Nigdzie nie znalazłem informacji co jest przyczyną spadku mocy w tych silnikach. Znam przypadek motor 4.8 po remoncie wyszło 330KM a powinien chyba 367
Nie mam pojęcia co jest tego powodem
Nie mam pojęcia co jest tego powodem
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
W dużych v8 jest to zazwyczaj - katalizator, przepływomierz, do sprawdzenia ciśnienie paliwa oraz afr. Poza tym jeśli kompresor to najsłabsza wersja to nie przepuści więcej niż tyle co wyszło, wg mnie. Ktoś uważa inaczej ? Chętnie się dowiem czegoś nowego. Pytał tez kolega o strojenie po montażu kompresora
Co do tych odm, zazwyczaj puszcza się je pod auto, a wejścia do kolektora zaślepia
Co do tych odm, zazwyczaj puszcza się je pod auto, a wejścia do kolektora zaślepia
E30 325
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
No i po ptakach... łożysko nie wytrzymalo
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Kiepsko, ale generalnie było to do przewidzenia po zachowaniu sprzedawcy. Ja bym tak tego nie zostawił.
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Ostatnio byłem w SKF na szkoleniu, powiedzieli, że łożyska precyzyjne wysokoobrotowe, podlegają nie tylko wymianie towaru na papierki w niemałej kwocie, ale także rejestracji klienta a raczej firmy kupującej w celu monitoringu, gdzie i w jakim celu takie łożysko trafia. Podobno chodzi o politykę firmy, aby nie używać ich łożysk w celach militarnych lub nuklearnych bez ich zgody i wiedzy...Swego czasu nawet ktoś stworzył wirusa na PLC Siemensa w celu uwalenia procesu odwirowywania uranu w Iranie, co podobno się udało.
Kiedyś orientowałem się w temacie łożysk i przekładni planetarnych wysoko obrotowych i nie był to tani temat. Ogólnie temat nieopłacalny, żeby robić taką hybrydę samemu tak jak być powinno.
Ale może ktoś ma jakieś inne informacje w tym temacie. Chętnie bym zapodał tego typu kompresor dla testów do 4 cylindrowego silnika.
Kiedyś orientowałem się w temacie łożysk i przekładni planetarnych wysoko obrotowych i nie był to tani temat. Ogólnie temat nieopłacalny, żeby robić taką hybrydę samemu tak jak być powinno.
Ale może ktoś ma jakieś inne informacje w tym temacie. Chętnie bym zapodał tego typu kompresor dla testów do 4 cylindrowego silnika.
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Wysłałem go do firmy która podobno ma doświadczenie z kompresorami. W środku jest trochę oleju ale żeby oba łożyska były smarowane musiałbym przyspieszyć I hamować żeby przednie łożysko miało smarowanie. Wspominałem mu właśnie i takich łóżyskach. Na pewno będzie też wymieniał muszle i wirnik żeby uzyskać większe ciśnienie
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Ruszyło się coś w temacie?
Co do mocy silnika to zmienił bym hamownie(jeśli wsio ok niby) i może być lepiej i gorzej lub podobnie ale tanio jakieś dane by doszły, a motor z automatem spiety nie jest ?
Co do mocy silnika to zmienił bym hamownie(jeśli wsio ok niby) i może być lepiej i gorzej lub podobnie ale tanio jakieś dane by doszły, a motor z automatem spiety nie jest ?
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 1 wrz 2019, o 09:36
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Strzeszów
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Coś dzieje się w tym temacie?
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Prace trwają Kompresor niedawno wrócił z totalnej przebudowy tylko muszę znaleźć czas by go założyć Teraz ciśnienie trzeba będzie obniżyć