Ha, jedyny co zauwazyl ;)trigger dobrze ustawiony, sprawdzany lampa. To jest 2 zaworowa glowica - dla takich starych cepow troche inaczej sie zaplon ustawia.
e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Ha, jedyny co zauwazyl ;)trigger dobrze ustawiony, sprawdzany lampa. To jest 2 zaworowa glowica - dla takich starych cepow troche inaczej sie zaplon ustawia.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Auto jezdzi juz jakis czas na 1.8-2.0 barach , nawet przez moment (2 dni) przez upalony wezyk bylo 2,5 bra doladowania !(mam logi)
Bylem na hamowni i niestety tak jak ostatnio nie dalo sie pomierzyc ze wzgledu na trakcje.
Musialem zbic doladowanie na 1,4 bara i takie cos wyszlo:
Auto na drodze, na tych 1.8 bara jezdzi fantastycznie. Chyba nie bede juz nic ruszal. Napewno jest ponad 800km , czas wtrysku na 2200ccm to 10ms.
Jedyne co zmienie to zamiast mbc ( caly czas properfekt) zamontuje ebc zeby jeszcze wyplaszczyc wykres ale i tak pieknie i rowno dokreca sie do 7000obr.
KonradGT - wywoluje cie do tablicy - co tam mowiles o m30 ?
Bylem na hamowni i niestety tak jak ostatnio nie dalo sie pomierzyc ze wzgledu na trakcje.
Musialem zbic doladowanie na 1,4 bara i takie cos wyszlo:
Auto na drodze, na tych 1.8 bara jezdzi fantastycznie. Chyba nie bede juz nic ruszal. Napewno jest ponad 800km , czas wtrysku na 2200ccm to 10ms.
Jedyne co zmienie to zamiast mbc ( caly czas properfekt) zamontuje ebc zeby jeszcze wyplaszczyc wykres ale i tak pieknie i rowno dokreca sie do 7000obr.
KonradGT - wywoluje cie do tablicy - co tam mowiles o m30 ?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
No pewnie mówiłem dokładnie to co Ci wyszło na wykresie, co z tego że pokazał 700 koni, jak przebieg mocy i momentu to kompletna klapa
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Stary, wyluzuj trochę
Pokazałeś nam, że się da zrobić tysiaka koni z M30, gratuluje Ci serdecznie, serio nie spodziewałem się.
A przebieg mocy i momentu może mi się nie podobać, każdy ma swoje gusta, nie?
Pokazałeś nam, że się da zrobić tysiaka koni z M30, gratuluje Ci serdecznie, serio nie spodziewałem się.
A przebieg mocy i momentu może mi się nie podobać, każdy ma swoje gusta, nie?
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Sorry, za brak luzu. Po przemysleniu masz racje.
Szkoda ze teraz piszesz zupelnie co innego niz kilka stron wczesniej, zawsze mozna sie do czegos przyczepic albo szukac dziury w calym, bo chyba masz jakies doswiadczenie i wiesz jak buduje sie doladowanie na MBC, pisanie ze przebieg teraz jest kompletna klapa to poprostu pajacowanie dla mnie - jak najbadziej masz do tego prawo.
Kolega Mis tez nic teraz nie wspomni o urwanych korbowodach a jest aktywnym forumowiczem. Szkoda. Gownem rzucic kazdy moze ... wycofac sie z tego trzeba miec jaja.
- Zibi122
- User
- Posty: 76
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Sprawdź jaki jest DC wtryskiwaczy i wtedy to przelicz na moc mnożąc przez wydajność wtryskiwaczy. Z czasu też da się to wyliczyć ale wtedy potrzebne są obroty.
Jakie czasy robisz?
Uno Turbo 1,3T 185KM & 232Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Musze sprawdzic ale wydaje mi sie ze DC przy 1.8-2 barach jest 55-60%.
Narazie nie robie zadnych czasow - auto nie ma trakcji wogole. Zamowilem opony valino jeszcze w lipcu i caly czas na nie czekam.
Teraz mam jakies czerwone sprezyny i przy przyspieszaniu dupa tak siada ze opony tra o nadkola a odbojniki na amorach wytrzymuja 2-3 starty i sie dezintegruja. Jak mialem hak to byly na nim slady ocierania o ziemie.
Wydaje mi sie ze wtedy robi sie duzy negatyw i to powoduje brak trakcji.
Dlatego zmieniam zawieszenie na gwint bilstein b16 - tylko w przypadku tych aut trzeba amortyzator wspawac w zwrotnice. Troche mi sie z tym zejdzie.
Byla tez pierwsza awaria - zdjal sie sam pasek od alternatora gdy stalem w miejscu na odcince dosc dlugo. Nie wiem czy to od obrotow czy poprostu pasek sie sam z siebie poddal.
Pozatym jezdzi swietnie
-
- User
- Posty: 43
- Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:35
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Rzeszów
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Na jakim paliwie jezdzisz? Ogólnie bez poprawnej geometrii 500hp w e36 odpala dobre semislicki przy 160km/h, wiec chyba od usprawnienia zawiasu tył bym zaczął.
Jak potrzebujesz trakcji mam dwa nowe gumisie 265/35/18 zielona kropka, auto ~800hp na wprost pelna trakcja od 80kmh na nich wiec powinny dać radę 260pln sztuka+kw, jk cos to pw.
Jak potrzebujesz trakcji mam dwa nowe gumisie 265/35/18 zielona kropka, auto ~800hp na wprost pelna trakcja od 80kmh na nich wiec powinny dać radę 260pln sztuka+kw, jk cos to pw.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Jezdze na lekkiej mieszance alko, okolo 30 % - dla bezpieczenstwa i chlodniejszych temperatur. Nie dlatego ze mi stukalo.Diego pisze: ↑8 wrz 2023, o 21:47 Na jakim paliwie jezdzisz? Ogólnie bez poprawnej geometrii 500hp w e36 odpala dobre semislicki przy 160km/h, wiec chyba od usprawnienia zawiasu tył bym zaczął.
Jak potrzebujesz trakcji mam dwa nowe gumisie 265/35/18 zielona kropka, auto ~800hp na wprost pelna trakcja od 80kmh na nich wiec powinny dać radę 260pln sztuka+kw, jk cos to pw.
Geometria jest tip top, w zawiasie wszystko jest nowe i to co warto zmienic jest na poliuretanie. Poprostu jest za miekko i dupa siada. Zawias z tylu w porownaniu do e36 jest pancerny i przez prosta budowe nic tam nie plywa.
Wczoraj dostalem info ze w przyszlym tygodniu mam sie spodziewac opon - beda to valino pergea RS tw160 285/35/18. To jest chyba najbardziej klejaca opona w tym momencie jaka mozna kupic. Kupilem tez nowe felgi pod to jr3 (ala volk te37)
Teraz jezdze na michelin pilot sport - uwazam ze to dobra opona, nie wiem czy jakas nalewajka bedzie lepiej kleic.