Jeeet pisze:Też miałem pomysł na turbo t6 typ wiadro ale w e39 v8 ale po edukacji to to zbyt brutalna sprawa dla napedów i układu korbowodowego oem. jak wstanie to jak by otworzyć drzwi z buta zamiast klamką .Ale lubie takie szalone pomysły
No troche przesada to byla. Kupilem ostatnio gt45 na kulce i z kolem cnc ale zostawie ja do jakiegos v8
Znalazlem tez filmik z rx6r
https://www.youtube.com/watch?v=ndAhQOdCqH0" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik z gt35 powedrowal do innego auta kolegi.
Jeszcze raz skladam m30 do e38
Po weryfikacji w szlifierni okazalo sie ze wszystkie 4 waly jakie mialem na stanie okazaly sie krzywe
Nie moglem znalezc nigdzie prawdziwego nominalu i poszedlem w szlif pod panewki , tzn. kupilem pierwszy nadwymiar i wyszlifowano mi wal pod te konkretnie egzemplarze. Wlasciciel szlifierni ktorego dobrze znam i mu ufam gwarantowal wlasnymi jajami ze bedzie wszystko ok. Dlatego sie na to zdecydowalem. Koszt byl wysoki. Znalazlem super blok bez zadnych progow. Dlugo szukalem super pompy oleju do m30. Po pol roku dopiero znalazlem - koszt taki ze kiedys caly silnik za to kupowalem, coraz ciezej z czesciami do m30. To juz jest na wymarciu praktycznie. Glowica b35, nowy walek febi, nowe dzwigienki mg, uszczelniacze, szlif etc. Uszczelka zwykla plus piramidki, szpilki do glowicy. Kolo pasowe zakolkowane. Nowy rozrzad kompletny. Filtr oleju z m70 z chlodnica. Sprzeglo dwutarcz. Wtryski 630 albo 2200 zalezy jakie turbo wpadnie. Turbina jeszcze nie wiem , lezy na polce gt35 ale ile razy to mozna montowac.
https://youtu.be/3t4ZbdhChFA" onclick="window.open(this.href);return false; - piramidki