e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
To moje prywatne auto, nie wiem kiedy sie skonczy ale decyzja juz zapadla i czesci wszystkie sa.
Model: e38 740i. Od niemca , w calkiem niezlym stanie.
Modyfikacje
Silnik: blok uwaga 78rok z idealnymi gladziami. Piramidki zamontowane na stale w tulei. Dolozony natrysk na denko tloka. Seryjne tloki z b35 wyfrezowane. Głowica 93 r. porting ala alpina, ztoczone prowadnice, zawory seria. Kute koniki, twarde sprezyny podwojne. Walek catcams 1300928 ( symetryczny po 315 stopni ) Planowana odcinka 9000 obr.
Układ dolotowy: Orurowanie alu, 3" --> 3.5''. Dolot do turbiny 6'' cali. Ic 600x300x100. Kolektor custom.
Układ wydechowy: Turbina to szwitzer z Tira. Nie odkodowalem modelu. Flansza T6, ogromna dupa. Wirnikowo wpasowuje sie w zalozenia projektu. Wielkosciowo idealnie wypelnia klasyczne duze polskie blaszane wiadro. DP 5''cali reszta wydechu 4''cale na 2ch tlumikach przelotowych.
Układ paliwowy / wtryskowy:
2200ccm + 3 zasilania listwy i 3 pompy 040.
Elektronika / wskaźniki:
Emu
Układ chłodzenia:
Obie chlodnice oem e38
Układ napędowy:
Plan na szpere typ 211
Zawieszenie:
Seria ktora uwazam jest swietna.
BODY KIT i wnętrze:
Seria.
Plan to eksperymentalne sprawdzenie wytrzymalosci m30 z seryjnym dolem. Moze male obstawianko ile wytrzyma?
- bloczek
walkowi sie peklo na samej krzywce
Model: e38 740i. Od niemca , w calkiem niezlym stanie.
Modyfikacje
Silnik: blok uwaga 78rok z idealnymi gladziami. Piramidki zamontowane na stale w tulei. Dolozony natrysk na denko tloka. Seryjne tloki z b35 wyfrezowane. Głowica 93 r. porting ala alpina, ztoczone prowadnice, zawory seria. Kute koniki, twarde sprezyny podwojne. Walek catcams 1300928 ( symetryczny po 315 stopni ) Planowana odcinka 9000 obr.
Układ dolotowy: Orurowanie alu, 3" --> 3.5''. Dolot do turbiny 6'' cali. Ic 600x300x100. Kolektor custom.
Układ wydechowy: Turbina to szwitzer z Tira. Nie odkodowalem modelu. Flansza T6, ogromna dupa. Wirnikowo wpasowuje sie w zalozenia projektu. Wielkosciowo idealnie wypelnia klasyczne duze polskie blaszane wiadro. DP 5''cali reszta wydechu 4''cale na 2ch tlumikach przelotowych.
Układ paliwowy / wtryskowy:
2200ccm + 3 zasilania listwy i 3 pompy 040.
Elektronika / wskaźniki:
Emu
Układ chłodzenia:
Obie chlodnice oem e38
Układ napędowy:
Plan na szpere typ 211
Zawieszenie:
Seria ktora uwazam jest swietna.
BODY KIT i wnętrze:
Seria.
Plan to eksperymentalne sprawdzenie wytrzymalosci m30 z seryjnym dolem. Moze male obstawianko ile wytrzyma?
- bloczek
walkowi sie peklo na samej krzywce
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
9000 rpm w M30 w E38 !? Toż to diabeł totalny
1000 koni?
1000 koni?
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 426
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Jaka skrzynia i półosie?
Ze względu na gruby projekt:
<miejsce na Twoją reklamę>
Ze względu na gruby projekt:
<miejsce na Twoją reklamę>
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Blok to chyba "stare" m30 tak? Jeśli byś chciał to odezwij się na PW, mam podstawę filtra oleju [ta z filtrem w dół] z wyjściem na chłodnicę.
Projekt mega kozak
Projekt mega kozak
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Oooo Tyyy choryy....
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
600KM i polegnie.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Chłop ma męski układ paliwowy, więc obstawiam, że E85.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Miś pisze:600KM i polegnie.
Co pierwsze padnie?
Paliwo bedzie mix z metanolem.
Dzieki za podstawke, juz taka mam z fabrycznym wyjsciem na smarowanie.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Na takim mixie paliw ciężko będzie EGT i stukiem zabić, więc obstawiam korbowody, nie tyle od momentu na dole, co od dużej mocy na górze i sporych rpm - bezwładność niszczyciel.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
E tam gadasz Kiedyś te piece na gazie na śrubkę 10 tysiecy obrotów wykręcały jak sie komuś noga powineła i jeździły Hah, kibicuje żeby poszło jak najlepiej
E30 325
-
- Forumowicz
- Posty: 264
- Rejestracja: 1 cze 2016, o 21:52
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Warszawa
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Jakies postepy? Nie ukrywam ze umieram z ciekawosci
-
- User
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Navan
Re: e38 + m30b35 + wiadro na dole
Też chętnie poczytam
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Zmienilem bude na ex 750i z polskiego salonu z 95roku. On nowosci na blachach WPR.Gangsterski klasyk.
Shwitzer pojezdzil chwile, nie mam zadnego filmiku - Nie bylo komu nagrac. O ile setupy na jakims gt35 to jestem wstanie jechac i stroic samemu (nie jest to moze najlatwiejsze przyspieszac i patrzec w kompa). To tutaj jak wstalo to na trojce no to niepowiem ze sie nie dzialo. Wtryski 2200 60% wypelnienia sygnalu. Wyrwalo dyfer po pierwszym strzale na dwojce - W e38. Skrzynia ledwo przezyla. Uwazam ze bylo wiecej niz 600km Misia
Chwile potem otrzymalem do naprawy przwdziwego mega ultra rarytasa. Turbine IHI RXR6 z subaru imprezy s6 WRC. Powstalo tylko 11 sztuk tych samochodow. Firma prodrive postawila na sprawdzone rozwiazania i wstawila tam turbine z F1.
Nazywa sie to wlasnie rx6r. Cala turbina wazy 3kg. Muszle z magnezu i tytanu , podwojna ceramiczna kulka. Nie moglem sie powstrzymac przed zamontowaniem jej do e38. Nie bede opisywal wrazen z jazdy - wstawanie tego wynalazku jest tak kosmiczne ze sam bym sobie nie uwierzyl. Turbina byla z samochodu z numerem 62 - Jezdzil nim Richard Burns. Kawalek histori motorsportu sie trafil.
W tym samym momencie ukonczylem wlasnej roboty sterownik silnika , z tego momentu uchowal sie jakis filmik.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... dAhQOdCqH0" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbino rarytas wrócił do subaru a ja zamontowalem sprawdzone gt35 - Wiedzialem ze powrot do wiadra skonczy sie ujebaniem napedow w trybie szybkim . No i powiedzmy ze boost wchodzil brutalnie, za brutalnie. A e38 jezdzi moze nie na codzien ale jest normalnie uzytkowane. Wroce do wiadra ale w e36.
https://www.youtube.com/watch?v=i3kyOdxYKYw" onclick="window.open(this.href);return false;
Shwitzer pojezdzil chwile, nie mam zadnego filmiku - Nie bylo komu nagrac. O ile setupy na jakims gt35 to jestem wstanie jechac i stroic samemu (nie jest to moze najlatwiejsze przyspieszac i patrzec w kompa). To tutaj jak wstalo to na trojce no to niepowiem ze sie nie dzialo. Wtryski 2200 60% wypelnienia sygnalu. Wyrwalo dyfer po pierwszym strzale na dwojce - W e38. Skrzynia ledwo przezyla. Uwazam ze bylo wiecej niz 600km Misia
Chwile potem otrzymalem do naprawy przwdziwego mega ultra rarytasa. Turbine IHI RXR6 z subaru imprezy s6 WRC. Powstalo tylko 11 sztuk tych samochodow. Firma prodrive postawila na sprawdzone rozwiazania i wstawila tam turbine z F1.
Nazywa sie to wlasnie rx6r. Cala turbina wazy 3kg. Muszle z magnezu i tytanu , podwojna ceramiczna kulka. Nie moglem sie powstrzymac przed zamontowaniem jej do e38. Nie bede opisywal wrazen z jazdy - wstawanie tego wynalazku jest tak kosmiczne ze sam bym sobie nie uwierzyl. Turbina byla z samochodu z numerem 62 - Jezdzil nim Richard Burns. Kawalek histori motorsportu sie trafil.
W tym samym momencie ukonczylem wlasnej roboty sterownik silnika , z tego momentu uchowal sie jakis filmik.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... dAhQOdCqH0" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbino rarytas wrócił do subaru a ja zamontowalem sprawdzone gt35 - Wiedzialem ze powrot do wiadra skonczy sie ujebaniem napedow w trybie szybkim . No i powiedzmy ze boost wchodzil brutalnie, za brutalnie. A e38 jezdzi moze nie na codzien ale jest normalnie uzytkowane. Wroce do wiadra ale w e36.
https://www.youtube.com/watch?v=i3kyOdxYKYw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Też miałem pomysł na turbo t6 typ wiadro ale w e39 v8 ale po edukacji to to zbyt brutalna sprawa dla napedów i układu korbowodowego oem. jak wstanie to jak by otworzyć drzwi z buta zamiast klamką .Ale lubie takie szalone pomysły