Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Info z twarzoksiążki, jak na razie po strojeniu w Toma Racing na v power przy 2 barach doładowania 850km 780Nm.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Jest naprawdę potężnie Gratulacje, widać układ napędowy, który tam obgadaliśmy podaje
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
No gratuluję to jest chyba wynik nr 1 na tym forum
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Udalo sie zrobic pomiar na 849.8Km i 802.5Nm.
Jest sporo wiecej ale smazy kapcia na rolkach i nie da sie zmiezyc, ma pod 900 teraz bez nitro i bez e85. Trzeba wjechac z 315 albo 305 bo na 285 przy 200 zaczyna smazyc.
Jest sporo wiecej ale smazy kapcia na rolkach i nie da sie zmiezyc, ma pod 900 teraz bez nitro i bez e85. Trzeba wjechac z 315 albo 305 bo na 285 przy 200 zaczyna smazyc.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
co było widać nawet na filmikufilip pisze:Udalo sie zrobic pomiar na 849.8Km i 802.5Nm.
Jest sporo wiecej ale smazy kapcia na rolkach i nie da sie zmiezyc, ma pod 900 teraz bez nitro i bez e85. Trzeba wjechac z 315 albo 305 bo na 285 przy 200 zaczyna smazyc.
Gratuluje
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Witam Szanownych Panów po krótkiej przerwie.
W takiej formie przejeździło do maja 2024 bez większych awarii na doładowaniu 2.3 bar z mocą w okolicy 1000-1100 HP na manualnej skrzyni z E46 M3 w połączeniu z dwutarczowym sprzęgłem od Karola z FTWL (które to zasadniczo stworzyliśmy wspólnie bazując na moim projekcie). Mieliśmy kilka zniszczonych wałów napędowych, urwanych kół zamachowych i innych zabawnych usterek dla tego typu pojazdu. Było fajnie. Czas na reinkarnację po prawie 10 latach użytkowania.
Obecnie przechodzi lekki lifting, tj. wymiana skrzyni na dct, update do emu pro, sprężynki wałków podwójne i serwis motoru. Poza tym lakierujemy nadwozie na nowo.
Będę aktualizował temat.
W takiej formie przejeździło do maja 2024 bez większych awarii na doładowaniu 2.3 bar z mocą w okolicy 1000-1100 HP na manualnej skrzyni z E46 M3 w połączeniu z dwutarczowym sprzęgłem od Karola z FTWL (które to zasadniczo stworzyliśmy wspólnie bazując na moim projekcie). Mieliśmy kilka zniszczonych wałów napędowych, urwanych kół zamachowych i innych zabawnych usterek dla tego typu pojazdu. Było fajnie. Czas na reinkarnację po prawie 10 latach użytkowania.
Obecnie przechodzi lekki lifting, tj. wymiana skrzyni na dct, update do emu pro, sprężynki wałków podwójne i serwis motoru. Poza tym lakierujemy nadwozie na nowo.
Będę aktualizował temat.
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lis 2020, o 23:57
- Imię: Damian
- lokalizacja: KRK
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Skrzynia jest z f82, sterowanie poprzez seryjne tcu
-
- Forumowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
auto jezdzilo 8 lat z moca 800+? miales jakies powazniejsze awarie po drodze?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Na oba te pytania jest odpowiedź w mojej wypowiedzi. Fakt faktem, że przez te ~8 lat przejechałem ~5000 Km, natomiast były to przebiegi bardzo intensywne dla tego pojazdu. W tej chwili silnik został rozłożony celem oględzin i weryfikacji. Nie znaleźliśmy nic niepokojącego. Składamy po obróbkach na nowych uszczelkach, śrubach, panewkach i rozrządzie. Dodatkowo zmieniamy sprężynki zaworowe na podwójne Supertech i wymieniamy śruby głowicy na ARP custom age. Stare, jedno z pierwszych EMU w srebrnej obudowie zastępuje EMU PRO.
Za kilka tygodni powinny pojawić się felgi. Stawiam na elegancką klasykę w rozmiarze przód 235/35 18/8.5j i tył 315/30 18/11j :
Za kilka tygodni powinny pojawić się felgi. Stawiam na elegancką klasykę w rozmiarze przód 235/35 18/8.5j i tył 315/30 18/11j :