Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
skrzynia zostaje ta która byla czyli 335i 6cio biegowa
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
odgrzeje kotleta, jak tam projekt z 2JZ? coś się dzieje czy stoi w miejscu? sprzęgło widzę że wykonane na bazie dwutarczu z M5 E60 jeśli się nie mylę?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
spawamy kolektor ssacy poza tym wszystko jest poza orurowaniem
na ta chwile mamy zbyt duzo pracy by zajmowac sie swoimi samochodami niestety
na ta chwile mamy zbyt duzo pracy by zajmowac sie swoimi samochodami niestety
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
A ja tak wtrącę, że jestem nowym właścicielem m50 z tej białej strzały
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
Zakładaj temat w takim razie, pokaż jak to chodzi
Szkoda, że buda stoi, bo wydawała się fajną bazą.
Szkoda, że buda stoi, bo wydawała się fajną bazą.
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
Jeśli mówisz o białej budzie to jest ona dalej Filipa, a silnik jest teraz w szarym sedanie
Założę temat jak tylko ogarnę samochód
Założę temat jak tylko ogarnę samochód
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
Czekamy z niecierpliwością na nowy temat i na rozwój projektu Filipa
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
mój projekt jest dalej mój tylko nie ma na niego czasu bo codzienność wygląda tak póki co :
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56875BCB" onclick="window.open(this.href);return false;
a projekt po woli idzie do przodu. Buda z silnikiem do przymiarek jest w Białymstoku u Borysa który robi dla mnie kolektor ssący bo sam nie mam kiedy tego zrobić. Poza tym mozolnie do przodu.
Doszła listwa paliwowa z niemiec z Fastlane
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hp ... 3226_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wtrynie precision 1600ccm z 4 dyszami tego typu
http://paradiseracing.com/wp-content/up ... 1600cc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo Borg s400
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56C6326D" onclick="window.open(this.href);return false;
Do tego nowe zaciski o takie jakie
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1263528284" onclick="window.open(this.href);return false;
Mamy generalnie bardzo dużo części i praktycznie zero czasu
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56875BCB" onclick="window.open(this.href);return false;
a projekt po woli idzie do przodu. Buda z silnikiem do przymiarek jest w Białymstoku u Borysa który robi dla mnie kolektor ssący bo sam nie mam kiedy tego zrobić. Poza tym mozolnie do przodu.
Doszła listwa paliwowa z niemiec z Fastlane
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hp ... 3226_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wtrynie precision 1600ccm z 4 dyszami tego typu
http://paradiseracing.com/wp-content/up ... 1600cc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo Borg s400
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56C6326D" onclick="window.open(this.href);return false;
Do tego nowe zaciski o takie jakie
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1263528284" onclick="window.open(this.href);return false;
Mamy generalnie bardzo dużo części i praktycznie zero czasu
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
JZ ori GTE czy GE kute z pokrywami od GTE?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
Spec motoru na poprzedniej stronie
-
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 lis 2009, o 15:17
- Imię: Adam
- lokalizacja: Zza Buga
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Były jakieś większe problemy z adaptacją hamulców?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Jedynie grubość tarczy i dostępność zacisków i klockow performance
Klocki tylko aso, tarcze tez
Klocki tylko aso, tarcze tez
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Idzie jak krew z nosa. Zostaly detale i ogien.