Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
- suwalradom
- Turbo-Team
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 lut 2012, o 11:18
- Imię: Daniel
- lokalizacja: irl
- Lokalizacja: irl-pl(radom)
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
jak wrazenia z jazdy ze skrzynia 6b. widziaem opis calego samochodu w BMW TRENDS.
dla mnie jeden z najfajniejszych projectow na forum. powodzenia
dla mnie jeden z najfajniejszych projectow na forum. powodzenia
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
Dziękuję!
Wrażenia pozytywne, 6-ty bieg do 300. Obecnie zmieniamy specyfikację auta.
2jz który leży już prawie rok nabrał mocy prawnej. Specjalnie na tą okazję zaprojektowałem sprzęgło dwutarczowe, które wykonaliśmy razem z Karolem, szacowana wytrzymałość to około 1000 ps i ponad 1300 ps na wzmocnionym docisku. Do kompletu ma być strzał z nitro. Mam nadzieję że auto wyjedzie niedługo!
Wrażenia pozytywne, 6-ty bieg do 300. Obecnie zmieniamy specyfikację auta.
2jz który leży już prawie rok nabrał mocy prawnej. Specjalnie na tą okazję zaprojektowałem sprzęgło dwutarczowe, które wykonaliśmy razem z Karolem, szacowana wytrzymałość to około 1000 ps i ponad 1300 ps na wzmocnionym docisku. Do kompletu ma być strzał z nitro. Mam nadzieję że auto wyjedzie niedługo!
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
2jz wpadnie zamiast m50 ? czy do innego auta?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
ladnie. coz tak zmiana na japonca.
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
moje 2.9 siedzi już w e36 mojego podwładnego
zmiana na jzta z nudów... leżały 3 sztuki trzeba było coś z nimi zrobić
zmiana na jzta z nudów... leżały 3 sztuki trzeba było coś z nimi zrobić
-
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 21:54
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
filip mam pytanie;D ile na koniec m50b29 miało km i nm;D? mierzyłeś może?
będzie grubo widzę;D muszę kiedy podjechać zobaczyć Twoje projekty;D
będzie grubo widzę;D muszę kiedy podjechać zobaczyć Twoje projekty;D
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
2.9 siedzi w sedanie jednego z moich mechaników (2 miesiące za mną łaził dlatego tylko zmiana na 2jz ), przy okazji swapa zmieniliśmy śruby na arp.
Oring w bloku w stanie idealnym, zero śladów przedmuchów między cylindrem a płaszczem wodnym mimo śrub głowicy które ewidentnie miały już dość permanentnego 1.5 Bar . W przyszłym tygodniu lub w ten weekend składamy mu to w całość na nowej seryjnej uszczelce i szpilach ARP i katujemy dalej -dopiero wtedy będzie jakiś wykres.
Oring w bloku w stanie idealnym, zero śladów przedmuchów między cylindrem a płaszczem wodnym mimo śrub głowicy które ewidentnie miały już dość permanentnego 1.5 Bar . W przyszłym tygodniu lub w ten weekend składamy mu to w całość na nowej seryjnej uszczelce i szpilach ARP i katujemy dalej -dopiero wtedy będzie jakiś wykres.
-
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 21:54
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
ile przejechałeś mniej więcej na tym setupie? a jak wyglądały tłoki cylindry i głowa po takim ciśnieniu;D?
cyknij fotę może jak to wszystko wygląda w środku;D
cyknij fotę może jak to wszystko wygląda w środku;D
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
wszystko jak nowe... przebieg około 10kkm
-
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 21:54
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
git;D jak tam prace ?
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
niedlugo skladamy, specyfikacja motoru wyglada na ta chwile nastepujaco:
blok:
cp pistons
manley rods
acl race main bearings
acl race rod bearings
arp main studs from titan motorsport
girld kit from supra sport
steel mounting belt tensioner
Podpory titan
Natrysk na denka gte
Pompa gte
Modyfikowane kanaly olejowe
Wywazony uklad korbowo tłokowy
Podstawa filtra z termostatem mocal
glowica:
vvti ge
cometic head gasket
hks belt
hks cam gear
brian crower springs and titanium retainers
arp head studs (mocniejsze)
Zawory supertech
Prowadnice supertech
Uszczelniacze supertech
Pokrywy gte nowe aso
Zawor vvti nowy aso
osprzęt:
Chlodnica wody custom z aluminiowymi bokami
Chlodnica oleju custom
kolektor wydechowy z twin scrolem
2x tial mvs
bov tialq
kolektor ssacy aluminiowy z trabkami
przepustnica 90
Ic 600 300 110
turbo borg warner s400sx3
nitro nos
Wtryski precision 1600
Dp 4.5"
Sprzeglo 2 tarcz od karola na docisku sachs performance
Skrzynia m3 e46
Elektronika:
Emu
2x egt
Flex fuel
Mac
Stukowe
Cewki fiat
Hamulce:
Tarcza m3 csl
Zasiski bmw performance
Tyl seria po kompletnym odnowieniu ( tarcze ,szczeki, klocki, linki ,tarcze kotwiczne , zestaw montazowy szczek itp)
Przewody hamulcowe nowe
Zawieszenie:
Kw v2
Zolte poli w calym wozku i wahaczach oraz acentryczne w tulejach z przodu
Wszystkie laczniki, gumki, drazki i koncowki nowe
Przednie whacze nowe
Gorne mocowania nowe
Nowe piasty przod
Szpera 3.91
Wzmocnienia wózka
blok:
cp pistons
manley rods
acl race main bearings
acl race rod bearings
arp main studs from titan motorsport
girld kit from supra sport
steel mounting belt tensioner
Podpory titan
Natrysk na denka gte
Pompa gte
Modyfikowane kanaly olejowe
Wywazony uklad korbowo tłokowy
Podstawa filtra z termostatem mocal
glowica:
vvti ge
cometic head gasket
hks belt
hks cam gear
brian crower springs and titanium retainers
arp head studs (mocniejsze)
Zawory supertech
Prowadnice supertech
Uszczelniacze supertech
Pokrywy gte nowe aso
Zawor vvti nowy aso
osprzęt:
Chlodnica wody custom z aluminiowymi bokami
Chlodnica oleju custom
kolektor wydechowy z twin scrolem
2x tial mvs
bov tialq
kolektor ssacy aluminiowy z trabkami
przepustnica 90
Ic 600 300 110
turbo borg warner s400sx3
nitro nos
Wtryski precision 1600
Dp 4.5"
Sprzeglo 2 tarcz od karola na docisku sachs performance
Skrzynia m3 e46
Elektronika:
Emu
2x egt
Flex fuel
Mac
Stukowe
Cewki fiat
Hamulce:
Tarcza m3 csl
Zasiski bmw performance
Tyl seria po kompletnym odnowieniu ( tarcze ,szczeki, klocki, linki ,tarcze kotwiczne , zestaw montazowy szczek itp)
Przewody hamulcowe nowe
Zawieszenie:
Kw v2
Zolte poli w calym wozku i wahaczach oraz acentryczne w tulejach z przodu
Wszystkie laczniki, gumki, drazki i koncowki nowe
Przednie whacze nowe
Gorne mocowania nowe
Nowe piasty przod
Szpera 3.91
Wzmocnienia wózka
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
hejka ten girdle kit to chyba nie do twgo motoru? to jakas 5 . pozdrowka i czekam na foto relacje ze skladania frutasow
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
Ten konkretny nie jest moj. Moj jest bardzo podobny, z reszta mam go od Ciebie Panie - do jzta jest na 5 bo tam na koncu miska przeszkadza a i tak w 2jz "jurnal swing" wystepuje glownie po srodu motoru
- Qwet
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: HyperTech Racing E36 3.0 Turbo
Kompletna przebudowa silnika? Sprzęgło dwutarczowe? To ile 1000+++ Nm wy chcecie wyciągać? I jaka skrzynia wam to wytrzyma?