Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
Model: E36 coupe
Modyfikacje
Silnik:
blok m50b25 - bore 85, planowany, oringowany, osiowane podpory, cylindry szlifowane
wał m52b28 - stroke 84, 1 szlif, spasowany na nowo z panewkami na ciasne tolerancje
korby m50b25
panewki nowe glyko
tłoki cr 8:1
pierścienie nowe goetz
głowica m50b25 - nowe zawory, nowe uszczelniacze, gniazda dotarte, planowana, sprawdzona na mikropęknięcia i szczelność
śruby głowicy OEM
łańcuch rozrządu nowy OEM
komplet nowych wszystkich uszczelek OEM
spływ oleju w obudowę rozrządu
nowa pompa wody
podstawka pod czujniki do wskaźników wykonana na zamówienie
wszystkie węże podciśnienia nowe
pokrywa zaworów proszkowana (struktura jak vht)
chłodniejszy termostat w obudowie z m52
zalany motulem 300V 15w50
wszystko wymyte chemicznie
Układ dolotowy:
ic 600x400 (jakoś tak)
orurowanie ze stali kwasoodpornej 60mm/1.6
złączki silikonowe zbrojone 4ro krotnie - wytrzymałość 5 bar
mocne cybanty śrubowe
BOV Tial Q (nie chiński)
filtr "HKS style"
Układ wydechowy:
turbo gt35
kolektor z kwasu up mount
down pipe 3"
wydech 3" na szybkozłaczkach z cybantami śrubowymi
WG Tial MV-S (nie chiński) wpuszczony w wydech
sprężyna na 0.7 bar
Elektronika / wskaźniki:
wskaźniki AutoGauge egt, ciśnienie oleju, temperatura oleju, ciśnienie doładowania
sterowanie DETIII + MAP
natrysk CO2 na ic
sterowanie doładowaniem z poziomu DET'a - tak zwane EBC
Układ paliwowy / wtryskowy:
pompa walbro gss341 czyli potocznie zwane 255
wtryski bosch 280 156 023 460cc/min @ 4.5 bar
regulator cisnienia paliwa TOMEI
Układ chłodzenia:
spal przed chłodnicą włączany termowłacznikiem i dodatkowo możliwość włączenia z wnętrza
podstawa filtra oleju s50b30 z chłodnicą oleju
chłodzenie płynem turbiny
Układ napędowy:
5b getrag
docisk sprzęgła z m57d30 (204ps)
koło zamachowe jednomasowe przystosowane pod docisk
wzmocniona tarcza sprzęgła 240mm z m52b28
nowe łożysko oporowe
Zawieszenie:
gwint jakiś tam
BODY KIT i wnętrze:
ciemne szyby
koła z e46 (na razie)
poliftowy grill
przedliftowe lampy z soczewką
błotniki przednie międzyliftowe z kierunkowskazami
kierunkowskazy "białe"
lampy tylne m3
zderzak przedni m3
zderzak tylny m3
progi m3
czarna podsufitka
fotele m3 pół w szmacie pół w skórze
kierownica mpak
Modyfikacje
Silnik:
blok m50b25 - bore 85, planowany, oringowany, osiowane podpory, cylindry szlifowane
wał m52b28 - stroke 84, 1 szlif, spasowany na nowo z panewkami na ciasne tolerancje
korby m50b25
panewki nowe glyko
tłoki cr 8:1
pierścienie nowe goetz
głowica m50b25 - nowe zawory, nowe uszczelniacze, gniazda dotarte, planowana, sprawdzona na mikropęknięcia i szczelność
śruby głowicy OEM
łańcuch rozrządu nowy OEM
komplet nowych wszystkich uszczelek OEM
spływ oleju w obudowę rozrządu
nowa pompa wody
podstawka pod czujniki do wskaźników wykonana na zamówienie
wszystkie węże podciśnienia nowe
pokrywa zaworów proszkowana (struktura jak vht)
chłodniejszy termostat w obudowie z m52
zalany motulem 300V 15w50
wszystko wymyte chemicznie
Układ dolotowy:
ic 600x400 (jakoś tak)
orurowanie ze stali kwasoodpornej 60mm/1.6
złączki silikonowe zbrojone 4ro krotnie - wytrzymałość 5 bar
mocne cybanty śrubowe
BOV Tial Q (nie chiński)
filtr "HKS style"
Układ wydechowy:
turbo gt35
kolektor z kwasu up mount
down pipe 3"
wydech 3" na szybkozłaczkach z cybantami śrubowymi
WG Tial MV-S (nie chiński) wpuszczony w wydech
sprężyna na 0.7 bar
Elektronika / wskaźniki:
wskaźniki AutoGauge egt, ciśnienie oleju, temperatura oleju, ciśnienie doładowania
sterowanie DETIII + MAP
natrysk CO2 na ic
sterowanie doładowaniem z poziomu DET'a - tak zwane EBC
Układ paliwowy / wtryskowy:
pompa walbro gss341 czyli potocznie zwane 255
wtryski bosch 280 156 023 460cc/min @ 4.5 bar
regulator cisnienia paliwa TOMEI
Układ chłodzenia:
spal przed chłodnicą włączany termowłacznikiem i dodatkowo możliwość włączenia z wnętrza
podstawa filtra oleju s50b30 z chłodnicą oleju
chłodzenie płynem turbiny
Układ napędowy:
5b getrag
docisk sprzęgła z m57d30 (204ps)
koło zamachowe jednomasowe przystosowane pod docisk
wzmocniona tarcza sprzęgła 240mm z m52b28
nowe łożysko oporowe
Zawieszenie:
gwint jakiś tam
BODY KIT i wnętrze:
ciemne szyby
koła z e46 (na razie)
poliftowy grill
przedliftowe lampy z soczewką
błotniki przednie międzyliftowe z kierunkowskazami
kierunkowskazy "białe"
lampy tylne m3
zderzak przedni m3
zderzak tylny m3
progi m3
czarna podsufitka
fotele m3 pół w szmacie pół w skórze
kierownica mpak
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Białe E36 coupe
"tłoki nie pamiętam już z czego" ? To co tam wsadziłeś? Seryjne? Olewy z Żuka? Kute?
Popraw zdjęcia tak by wyświetlały się całe a nie miniaturki - temat jest wtedy dużo ciekawszy bo lepiej się to po prostu czyta i przegląda
Popraw zdjęcia tak by wyświetlały się całe a nie miniaturki - temat jest wtedy dużo ciekawszy bo lepiej się to po prostu czyta i przegląda
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
na razie na gratach BMW... co będzie dalej czas pokaże.
nie pamiętam dokładnie Tak Jak mówiłem Ci kiedyś przez telefon, było to jakieś 1.8. szukałem Po katalogu z ic takze bardziej od oznaczenia interesował mnie wymiar od OSI sworznia do szczytu tloka oraz sama pojemność tloka. generalnie jest prawdopodobietnstwi że to było m44
ze zdjęciami jest kłopot ponieważ forum odrzuca formaty które mam na serwerze. musiałbym manualnie zmieniać wielkość zdjęć
edit: tłoki są chyba z silnika m43
p.s. miniaturki mozna kliknąć... nastepne zdjęcia będę wgrywał w takim formacie aby dało się je tutaj umieścić
nie pamiętam dokładnie Tak Jak mówiłem Ci kiedyś przez telefon, było to jakieś 1.8. szukałem Po katalogu z ic takze bardziej od oznaczenia interesował mnie wymiar od OSI sworznia do szczytu tloka oraz sama pojemność tloka. generalnie jest prawdopodobietnstwi że to było m44
ze zdjęciami jest kłopot ponieważ forum odrzuca formaty które mam na serwerze. musiałbym manualnie zmieniać wielkość zdjęć
edit: tłoki są chyba z silnika m43
p.s. miniaturki mozna kliknąć... nastepne zdjęcia będę wgrywał w takim formacie aby dało się je tutaj umieścić
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: Białe E36 coupe
A czasami tłoki nie są tu z m43b19 85mm? bo wyglądają identycznie jak w projekcie u mcgivera
I powiedz mi czym tak wyczyściłeś silnik ? Jakiś płyn , chemia?
Projekt świetny , najlepsza opcja dla m50
I powiedz mi czym tak wyczyściłeś silnik ? Jakiś płyn , chemia?
Projekt świetny , najlepsza opcja dla m50
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
no jest taka możliwość. nie pamietam naprawde już w tej chwili. tłoki dobierałem jakieś 8 miesięcy temu +/-
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: Białe E36 coupe
Też z chęcią się dowiem czym myłeś silnik bo wyszedł kozacko
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
specyfiki tenzi robią robotę...
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
podstawa filtra z silnika s50b30 wraz z chłodnicą oleju i płynu
wskaźniki
kolektor ebajowy trzeba było odpowiednio zmodyfikować
wskaźniki
kolektor ebajowy trzeba było odpowiednio zmodyfikować
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Białe E36 coupe
powodzenia Filip ! kibicuje oby 400 peklo.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Białe E36 coupe
Mocno ta turbina pochylona. Odchylenie spływu o więcej niż 15* od pionu zaburzy prawidłowe smarowanie sekcji środkowej, możesz mieć z tym problem
www.turboBMW.pl
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: Białe E36 coupe
Zapodaj jakiegoś filma .
Jak ze wstawaniem tej turbinki na takim setupie ? od ilu i jaki boost
pozdro
Jak ze wstawaniem tej turbinki na takim setupie ? od ilu i jaki boost
pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
korona pisze:Mocno ta turbina pochylona. Odchylenie spływu o więcej niż 15* od pionu zaburzy prawidłowe smarowanie sekcji środkowej, możesz mieć z tym problem
wiem. niestety nie ma innej możliwości montażu "on top" z tym kolektorem tak by maska pozostała zamknięta bez otworu na jej środku. na szczęści spływ w turbo jest tak zrobiony ze powinien podawać nawet przy takim koncie.
dziękuję za słowa otuchy
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: Białe E36 coupe
a zmieścisz się z downpipem pod linią maski?
standardowa rozpórka na kielichy wypadnie wprost na downpipe, przynajmniej z tej fotki tak mi wygląda.
czekam na filmidło z napędzania
standardowa rozpórka na kielichy wypadnie wprost na downpipe, przynajmniej z tej fotki tak mi wygląda.
czekam na filmidło z napędzania
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Białe E36 coupe
Przemodeluj delikatnie kielich i ci się zmieści wszystkofilip pisze:... niestety nie ma innej możliwości montażu "on top" z tym kolektorem tak by maska pozostała zamknięta bez otworu na jej środku.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Białe E36 coupe
to ta sama sprezarka co u mnie (oferta PW), noname , i wielu innych w polsce zreszta ,szarybmw pisze:Zapodaj jakiegoś filma .
Jak ze wstawaniem tej turbinki na takim setupie ? od ilu i jaki boost
pozdro
przed 4tys bedzie full bost. w 2,5L 4300 ~
w 3.0 3800rpm ~
z tego co wiem dopiero co filip robi doplyw oleju do gt35.