Siemka,
Chciałem przedstawić moje najnowsze dziecko, zbudowane w moim warsztacie od gołej karoserii
Nadwozie
- E46 coupe 2000r
- klatka bezpieczeństwa CRS
- wzmocnienia kielichów i mocowań zwieszenia
- gwint HSD monopro z mcpersonem na tyle
- skręt FAT
Układ napędowy
- sprzęgło dwutarcz spieki custom Poweride
- skrzynia BMW M57 5b z E39 530d
- wał custom spawany tig
- póki co seryjny dyferencjał E46 3.15
- lewa półoś VW Touareg 3.0TDI
- prawa półoś M5 E60
Silnik
- 2JZ GTE VVTi
- kute tłoki CP
- kute korbowody CP
- ARP gdzie się da
- koło pasowe TItan
- seryjna tylna miska
- panewki ACL
Układ dolotowy
- FMIC 600x300x100
- kolektor dolotowy chińczyk od FMIC.pl
- przepustnica BMW M62
- wtrysk podtlenku azotu sterowany z ECU dla lepszego wstawania turbo
Układ wydechowy
- Borg Warner EFR 9180
- kolektor wydechowy custom TS
- 2x turbosmart ori 40mm
- wydech kwas 3' bez żadnych tłumików zakończony za tylną osią
Elektronika
- EMU Black
- ADU7
- PMU
- klawiatura CAN
Układ paliwowy
- 2200cc Bosch
- 3 pompy paliwa AEM
- regulator Aeromotive
- paliwo E85
Auto podaje niesamowicie, a turbo wstaje i reaguje wręcz niewiarygodnie
Silnik ma dwie mapy - 620/750 oraz 790/820
Na życzenie ALS, dotrysk nitro, zmiana charakterystyki przepustnicy - wszystko z klawiatury.
E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm
Poważna sytuacja, podoba mi się.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm
Fajny projekt, wszystko ladnie. Widac wprawe
Kreski piekne - przebieg momentu super.
ALE , 385NM przy 3000obr to jest kozak wstawanie? to turbo z dupa 1,45 na styk uciagnie 1000km. Jak dla mnie to wstaje umiarkowanie dobrze.
Dzieki temu wirnikowi gamma-ti to pewnie pod obciazeniem reakcja na gaz jest bardzo dobra ale wstawanie to zadna rewelka. Robiles kiedys xone albo precision bb?
Kreski piekne - przebieg momentu super.
ALE , 385NM przy 3000obr to jest kozak wstawanie? to turbo z dupa 1,45 na styk uciagnie 1000km. Jak dla mnie to wstaje umiarkowanie dobrze.
Dzieki temu wirnikowi gamma-ti to pewnie pod obciazeniem reakcja na gaz jest bardzo dobra ale wstawanie to zadna rewelka. Robiles kiedys xone albo precision bb?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm
Dla mnie jak na tak wielkie turbo i 3000ccm pojemności wstaje to elegancko.
W opisie nie widzę też płyty wału korbowego, więc szkoda walić oporowo 3500rpm niutem.
Xona albo Precision w tych wydajnościach wstaje podobnie, mówię z doświadczenia, to wiadra są.
W opisie nie widzę też płyty wału korbowego, więc szkoda walić oporowo 3500rpm niutem.
Xona albo Precision w tych wydajnościach wstaje podobnie, mówię z doświadczenia, to wiadra są.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm
Fajnie byloby to kiedys porownac na jednym samochodzie, kilku producentow.
Przyjmuje do wiadomosci
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm
Nie no na jednym aucie test byłby rewelacją, zgadzam się.
Na youtube gość ma fajnego RB30 i robi tam na DynoPack testy turbosprężarek markowych (moce 900hp), coś takiego pamiętam.
Na youtube gość ma fajnego RB30 i robi tam na DynoPack testy turbosprężarek markowych (moce 900hp), coś takiego pamiętam.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance