Chciałem przedstawić moje najnowsze dziecko, zbudowane w moim warsztacie od gołej karoserii

Nadwozie
- E46 coupe 2000r
- klatka bezpieczeństwa CRS
- wzmocnienia kielichów i mocowań zwieszenia
- gwint HSD monopro z mcpersonem na tyle
- skręt FAT
Układ napędowy
- sprzęgło dwutarcz spieki custom Poweride
- skrzynia BMW M57 5b z E39 530d
- wał custom spawany tig
- póki co seryjny dyferencjał E46 3.15
- lewa półoś VW Touareg 3.0TDI
- prawa półoś M5 E60
Silnik
- 2JZ GTE VVTi
- kute tłoki CP
- kute korbowody CP
- ARP gdzie się da
- koło pasowe TItan
- seryjna tylna miska
- panewki ACL
Układ dolotowy
- FMIC 600x300x100
- kolektor dolotowy chińczyk od FMIC.pl
- przepustnica BMW M62
- wtrysk podtlenku azotu sterowany z ECU dla lepszego wstawania turbo
Układ wydechowy
- Borg Warner EFR 9180
- kolektor wydechowy custom TS
- 2x turbosmart ori 40mm
- wydech kwas 3' bez żadnych tłumików zakończony za tylną osią
Elektronika
- EMU Black
- ADU7
- PMU
- klawiatura CAN
Układ paliwowy
- 2200cc Bosch
- 3 pompy paliwa AEM
- regulator Aeromotive
- paliwo E85
Auto podaje niesamowicie, a turbo wstaje i reaguje wręcz niewiarygodnie

Silnik ma dwie mapy - 620/750 oraz 790/820

Na życzenie ALS, dotrysk nitro, zmiana charakterystyki przepustnicy - wszystko z klawiatury.