Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG

Post autor: korona »

Zbiornik możesz umieścić np. na podszybiu za kielichem. A co do filtra to nawet w mniejszej E36 udało mi się upchnąć potężny filtr powietrza pod fartuchem, przed nadkolem plastikowym.
www.turboBMW.pl
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG

Post autor: atom1 »

i sie stalo sie jakby powiedzial kononowicz :-))
w koncu zebralem menele i pojechalem zbadac woz

https://www.youtube.com/watch?v=LbQKNQT ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

napalony jak rolnik na doplaty.... zasmucilem sie jak na duzy zus :-[

niby lepiej jak male v8 ale i tak liczlem na WIENCY

pocieszyl mnie jedynie kolega- Panie toć zwiekszyles moc prawie o polowe, o polowe (jak w tej reklamie z piersciasta laska)

ps przy okazji liznalem tematu sklejania filmow lol chyba zaczne obrabiac i nagrywac wesela

koniec bajki i bomba-atom


czas sie mocno zastanowic czy warto jeszcze cos robic bo na tym sterowaniu bez benzyny to juz jeszcze wieksza rzezba, czy isc w deta i dorobic drugi czujnik na wale, czy kupic cale 2.5 i zaczynac od poczatku zabawe z nowym autem albo z dawca
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: Pan. B »

Kup drugi kpl. wtrysków lpg.
Boost w górę i ogień ;)
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

a cim zaplonem krecic ;p?
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: Pan. B »

A teraz czym cofasz zapłon?? Może nie doczytałem, ale nie masz det'a?
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

no wlasnie niczym nie cofam, bazuje tylko na tym ze lpg ma wiecej oktan, no i jest teraz na granicy to 0.7

takaze 2.5 koming sun bo pchac bosza do 2.0 to slaba inwestycja, no chybaze walczyc z tym dodatkowym czujnikiem
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: kamil7s »

Kup inne wtryski i zrób 350KM. Bo kombinujesz jak koń pod góre
E30 325
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

...moglbys sie rozwinac jak mam to zrobic :-0?

ktore inne wtryski ? gazowe? to nie inne a dokupic 6

na tej sprezarce bedzie ciezko tyle zrobic- wystarczy spojrzec co dzialo sie u kolegi maveric, no i do tego nie pamietam czy on ma to odprezone czy sluperk seria
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: kamil7s »

Wtryskiwacze gazowe muszą być szybkie i wydajne. Coś typu dragon bf czy magic fx. Do tego kme twin, wtedy robisz co chcesz. :) Reg fasty sa za wolne poniżej 4ms nie pracują odpowiednio, to samo valteki itp. Dlatego jak dorzucisz drugie to już w ogóle będzie niestabilnie przez to że będziesz musiał skrócić troche czasy albo kombinować z dyszami ciśnieniem. No i to nie wyglada pod maską. Coś mało tych niutonometrów wyszło.
E30 325
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

ale ja nie narzekam na brak paliwa tylko na brak mozliwosci bawienia sie zaplonem, i mocno narazam sie na stukowe podnoszac jeszcze boosta
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: kamil7s »

Tak ale lepiej mieć stabilne graty niż żeby spłynął silnik. To powinno pomóc http://www.phjacus.pl/Wariator-kata-wyp ... p1186.html" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 325
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

"Wariator STAG-TAP-01 przeznaczony jest do montażu w pojazdach wyposażonych w indukcyjny czujnik położenia wału korbowego."

skoro det nie umie ogarnac mojego czujnika walu, to ten wynalazek tymbardziej

= sprawa sprowadza sie do zrobienia drugiego czujnika na wale, np z bosch i podpiecia pod det tak mi sie wydaje
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: kamil7s »

Moze przerzuc wiazke z osprzetem.
E30 325
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: atom1 »

O i teraz dochodzimy do sedna sprawy- ile taki osprzet ma kosztowac- i czy wtedy nie lepiej przejsc juz za te 1500 na m50b25 i powoli sobie go przez zime robic a na lato podmienic :clap:

choc bedac na hamowni tak milo zaskoczylem sie audi s4 ze na dzien dobry sa 2 sprezarki, przygotowany dosc silnik, 4 lapy i 260 kucy na start ze troche mnnie to rozwalilo ;p i nie wiem czy nie przymierzac sie do takiego sprzetu
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm

Post autor: Miś »

kamil7s pisze:Reg fasty sa za wolne poniżej 4ms nie pracują odpowiednio, to samo valteki itp.
Nie przesadzajmy, zarówno Reg jak i Valtek pracują stabilnie nawet przy 3-3,5ms, piszę z doświadczenia, szczególnie mając Regi bez dysz@1,4b obok 380tek benzynowych, gdzie czas benzyny wynosi 2,4ms.
ODPOWIEDZ