Myślę,że to było jedno z mocniejszych M20 bez kompletnej kuciznyGrzesi(E30)k pisze:Szkoda że się wysypało bo liczyłem że będzie jedno z mocniejszych M20 bez kompletnej kucizny
Panewki były w pożądku, zdjęć nie mam , olej pełny syntetyk mobil peak, czujniki do EMU a tłoki tak jak poprzednio kute.Karolo pisze:Żabol zapodałbyś fotki wszystkich panewek o ile posiadasz - daj znać też na jakiej oliwie śmigał motor do czasu ostatniej awarii. Do czego chcesz podpiąć te czujniki stuku?
Zawziętości to można Ci pogratulować nie ma co, nie jeden pakowałby już pełną kucizne do środka, ale widać przyszła teraz kolej na dogłębny test tłoków

Jednocześnie zacząłem przygotowywać drugi blok m20

Wwierciłem się w magistralę olejową, zainstalowałem dysze z zaworkami od m52b28

Niektóre elementy bloku zostały obrobione tak , aby zmieścił się wał korbowy 2.8 od podwójnego wanosa ( z dłuższymi przeciwwagami),blok przygotowuję do silnika
wolnossącego do rajdówki ,w zasadzie jest gotowy do złożenia

Zestaw przepustnic ITB od nissana skylinea zakupiony na tym forum od urzytkownika simon89 , każdy element idealnie dopasowany i skołkowany ,od filtra do zaworów.
A wracając do tematu


Fura się docierała a ja w międzyczasie zaczełem sobie spawać kolektor, celem założenia większej przepustnicy.


otwory wywiercone wstępnie otwornicą

następnie kalibrowane na wymiar frezem pod odpowiednim kątem

końce rórek przetoczyłem w stożek , tak aby średnica wewnętrzna zwiększała się do wartości zewnętrznego wymiaru rórki, w celu wyeliminowania progu na łączeniu z wężem