Zebym jak tak mial e36 a nie z3korona pisze: obecny silnik, zakuty M50 2.8 będzie do sprzedania, sprawdzony i dotarty (ale bez korb Eagle tylko z korbami M50 135mm które wystarczą do 400KM i więcej). Turbosprężarka i osprzęt także.


Zebym jak tak mial e36 a nie z3korona pisze: obecny silnik, zakuty M50 2.8 będzie do sprzedania, sprawdzony i dotarty (ale bez korb Eagle tylko z korbami M50 135mm które wystarczą do 400KM i więcej). Turbosprężarka i osprzęt także.
ja bym wlasnie z3 wolal a nie e36. uturbiaj.piotres pisze:Zebym jak tak mial e36 a nie z3korona pisze: obecny silnik, zakuty M50 2.8 będzie do sprzedania, sprawdzony i dotarty (ale bez korb Eagle tylko z korbami M50 135mm które wystarczą do 400KM i więcej). Turbosprężarka i osprzęt także.![]()
.
ja mam pile motorowa wytnij tu i tamkorona pisze:Panowie, nie rozpędzajcie się takwspomniałem tylko że silnik będzie do sprzedaży jak ukończę ten drugi więc na pewno nie w tym sezonie, prawdopodobnie w następnym, o ile w ogóle.... Krismax - filmy będą, już długo myślę jak zainstalować aparat (kamery nie mam) tak by widok był jak z miejsca kierowcy tak żeby nie było wstrząsów, tylko że przeszkadza mi cały czas głowa kierowcy
Nie używam samoregulacji bo bez tego mocniej skręcam docisk (zmniejszam odległość między dociskiem a zamachem).mcgiver pisze:korona nie moge teraz znależc ale cos kojarzę że pisałes gdzieś ze jeżdzisz na docisku m57 ale nie uzywasz samoregulacji.
dlaczego?
i jeszcze druga kwestia ; pisałeś kiedyś coś o projekcie sprzegła 2 tarczowego .
zrealizowałeś to?
własnie mi dziś zaświtał genialny pomysł na takie sprzegło
trochę dla mnie dziwnekorona pisze:Nie używam samoregulacji bo bez tego mocniej skręcam docisk (zmniejszam odległość między dociskiem a zamachem).mcgiver pisze:korona nie moge teraz znależc ale cos kojarzę że pisałes gdzieś ze jeżdzisz na docisku m57 ale nie uzywasz samoregulacji.
dlaczego?
i jeszcze druga kwestia ; pisałeś kiedyś coś o projekcie sprzegła 2 tarczowego .
zrealizowałeś to?
własnie mi dziś zaświtał genialny pomysł na takie sprzegło
Sprzęgła dwutarczowego jeszczenie zrobiłem. Koło zamachowe to nie problem, podobnie docisk i tarcze - wszystko wykorzystam z różnych modeli BMW. Problemem jest przekładka między tarczami która musi być połączona luźno z kołem zamachowym. Wiem jak to zrobić, myślałem nad wyfrezowaniem koła i wpuszczeniu odpowiednio wyfrezowanej przekładki z wypustkami, ale myślę że prędzej czy później przekładka uszkodzi zamach w miejscu osadzenia i może pojawić się problem z wysprzęglaniem (przekładka nie będzie luźno chodzić tylko zaklinuje się w zamachu). Można by też osadzić przekładkę pływająco na hartowanych trzpieniach - czym więcej tym lepiej, ale problem znowu ze zmieszczeniem wszystkiego na średnicy mniejszej od koła zamachowego. Pewnie myślałeś nad sposobem jej osadzenia w kole - podziel się pomysłami, co dwie głowy to nie jedna
No z takimi hamulcami trudno ukryć przeznaczenie auta. Najbardziej lubię jak mnie wyprzedzają, a na wysokości auta po prostu wciskam gazsierRKA pisze:Własnie. w końcu cieplutko...
ile ludzi jeszcze w swoich maszynach łapie się Adamie na emblemat 316i w Twoich rejonach?