

Przerwa odpoczynek




Pasowanie ryjka po lifcie




Aluski 17 cali ranty będą wypolerowane a środki w kolorze nadwozia







Negatyw bo chce pośmigać bokiem jeszcze walczę o pozbycie się acermana i wiekszy skręt . kolektor to przerobione kolektory M52.Blacha pisze:Kurcze liczyłem że już będzie jakiś filmik z upalania po strojeniu... poczekam jeszcze![]()
Po co zrobiłeś taki duży negatyw kół przednich?
Twój kolektor wydechowy jest zrobiony na bazie tych z M52?
Zawiecha jest firmy TA-technix i z tego co wiem jest to prawie to samo co JOM ale nie polecam !!! zero obiżenia auta stało wyżej niż seria zostały tylko amortyzatory sprężyny są inne firmy FK , do tego przednia sprężyna jest w kształcie stożka wiec nie da się przesunąć na camber plates bo obciera o kelich , jak chcesz coś rozsądnego do e34 musisz sam sobie zrobić:)caserwis pisze:Czy ta zawiecha to może jest firmy Jom?
Żeby polatać bokami niepotrzebny ci aż taki negatyw, 3-3,5 stopnia ci w pełni wystarczy, po za tym skoro masz dłuższe wahacze to teraz możesz wysunąć górę żeby po powiększeniu skrętu koło miało gdzie "pracować", jak nie chcesz auta tylko na tor to zostaw na razie zwykłe zwrotnice i skróć trochę te wąsy co ograniczają środkowy drążek kierowniczy przy belce a już całkiem najlepszym modem było by przejście na listwę zamiast ślimakamaveric004 pisze:Negatyw bo chce pośmigać bokiem jeszcze walczę o pozbycie się acermana i wiekszy skręt . kolektor to przerobione kolektory M52.Blacha pisze:Kurcze liczyłem że już będzie jakiś filmik z upalania po strojeniu... poczekam jeszcze![]()
Po co zrobiłeś taki duży negatyw kół przednich?
Twój kolektor wydechowy jest zrobiony na bazie tych z M52?