E30 328 GTX3076 Turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
damianooo
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2016, o 12:27
Imię: damian
lokalizacja: Gdańsk

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: damianooo »

Siema. Podepne sie pod temat, bo tez mam w planie uturbic swoja e39. Mam w niej m52b28 1x vanos i zastanawia mnie kwestia, czy idze do tego wstawic tylko blok z m50b25v, czy sprawa bedzie bardziej skomplikowana???
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Pat-325 »

Blok M50B25 vanos (miejsce na czujniki stuku) + korby M50B25nv, reszta Twoja i jedziesz z koksem :)
dzorczbond
User
Posty: 91
Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
Imię: Tomek
lokalizacja: Brzeg

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: dzorczbond »

czyli korby z NV sa krotsze lub tej samej dlugosci jak te z 2.8?
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Pat-325 »

Wszystko jest na forum, poszukaj ;)
M50B25NV i M52B28 mają tę samą długość korby - 135mm.
dzorczbond
User
Posty: 91
Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
Imię: Tomek
lokalizacja: Brzeg

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: dzorczbond »

heh wiem ze wszystko, 5 minut po tym jak napisalem natknelem sie wlasnie na kilka postow o tym, ale dzieki :piwo:
damianooo
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2016, o 12:27
Imię: damian
lokalizacja: Gdańsk

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: damianooo »

Pat-325 pisze:Blok M50B25 vanos (miejsce na czujniki stuku) + korby M50B25nv, reszta Twoja i jedziesz z koksem :)
Dzieki Pat-325 jestem teraz pelen optymizmu :heh: . Na razie zbieram wiedze i powoli graty, wiec mysle ze na pozne lato, wczesna wiosne uda mi sie wystartowac z projektem. Pozdro :piwo:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Pat-325 »

Wiedziałem, że turbo jest małe i szału nie będzie. No i nie ma. O ile jest fajne wejście i bardzo fajny środek obrotów to nie ma góry. Ustawione doładowanie to prawie 1.3b, niestety od 5000rpm opadające do 0.9b. Reszta danych to max 53% wtrysków 630cc, max EGT 820 stopni. Bardzo fajny setup na miasto, taki benzynowy diesel. Na zakręty się nada, na prostą zdecydowanie nie.

Czas chwilę odpocząć i rozpocząć sezon 2017 poszukiwaniem jakiegoś fajnego turbo z potencjałem 400+ koników.

A tutaj lajtowy filmik z przyspieszania, bez spiny. Nie wziąłem GoPro, więc jest z telefonu i ręki.
https://www.youtube.com/watch?v=AmLOJLhUjSA" onclick="window.open(this.href);return false;
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Pat-325 »

Nowe turbo, nowy filmik. Udało się dorwać zbudowane na kutym wirniku CNC td05h-20g. Sprężarka plug&play.
Wyciągnąłem starą, wsadziłem nową i jest lepiej. Dalej ciut jej brakuje do ideału, ale góra odżyła.

https://www.youtube.com/watch?v=eAiMKBVig0Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Pat-325 »

Nie pojeździłem zbyt długo na hybrydzie nieznanego pochodzenia. I na tym przestało mi się chcieć kombinować dalej z rodziną TD05, a szkoda bo bardzo przyjemnie się to napędzało.
Udało mi się pomierzyć sprzęta racelogic'iem, na 215/40/17 rs-r z problemami braku trakcji na jedynce:
0-100km/h - 5.4s
1/4 mili - 13.4s @ 169km/h
100-200km/h - nie mierzyłem

Jednak nie dawało mi spokoju uczucie, że jedzie słabiej niż na początku. Ściągnąłem więc obudowę sprężarki i znalazłem taki widok.

Obrazek

Przesiadam się na sprawdzone w compakcie GT3582. Dołu nie będzie, ale za to góra pojedzie.

Obrazek
Obrazek

A w tak zwanym międzyczasie wjechało skrzydło od M3 Evo z regulowaną carbonową lotką i kilka innych mniejszych zmian.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Blacha »

Taki się już na wałku luz zrobił że td05 śmietnik? Nie dzwoniła przy odpuszczeniu gazu?
grycha
Nowy na forum
Posty: 12
Rejestracja: 7 sie 2010, o 15:04
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Warszawa

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: grycha »

Jak tp 2.5 to czemu nie gt35.30 ?
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: farmer91 »

Jest stroker na 2.8 zrobiony.
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Pan. B »

Ten heckspoiler to laminat czy org.?
Przy tej pojemnosci borg s200sx zrobiłby robote. A jakość i wytrzymałosc napewno lepsze niż chinczyk.
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Pat-325 »

Tak, zaczęła dzwonić. Nie tylko przy odpuszczeniu, ale też w niektórych zakresach rpm i wcale nie na pełnym ogniu.

Jakbym miał wrzucać GT3530 to zrobiłbym kolejną hybrydkę z TD05. Jak już mam nie mieć dołu to niech chociaż góra będzie jak należy. Za dołem TD05 będę tęsknił.
O borgu myślałem. Naoglądałem się wykresów, aż mi się po nocach śniły. Zdecydowała cena chińczyka i dostępność w razie kolejnej awarii. Mam w zapasie jedno CHRA GT35 na kulce.

Spoiler to laminat + carbon odbijany z oryginału. Nie żadne liche allegro, grube skrzydło z 5 warstwami laminatu. Klapa zrobiła się dość ciężka.
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: E30 325 Turbo - skromne TD05

Post autor: Szpera »

Pat-325 pisze: O borgu myślałem. Naoglądałem się wykresów, aż mi się po nocach śniły. Zdecydowała cena chińczyka i dostępność w razie kolejnej awarii. Mam w zapasie jedno CHRA GT35 na kulce.
.
Jakiego Borga masz na myśli dokładnie ?
ODPOWIEDZ