E30 328 GTX3076 Turbo
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 maja 2016, o 12:27
- Imię: damian
- lokalizacja: Gdańsk
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Siema. Podepne sie pod temat, bo tez mam w planie uturbic swoja e39. Mam w niej m52b28 1x vanos i zastanawia mnie kwestia, czy idze do tego wstawic tylko blok z m50b25v, czy sprawa bedzie bardziej skomplikowana???
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Blok M50B25 vanos (miejsce na czujniki stuku) + korby M50B25nv, reszta Twoja i jedziesz z koksem 

-
- User
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Brzeg
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
czyli korby z NV sa krotsze lub tej samej dlugosci jak te z 2.8?
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Wszystko jest na forum, poszukaj 
M50B25NV i M52B28 mają tę samą długość korby - 135mm.

M50B25NV i M52B28 mają tę samą długość korby - 135mm.
-
- User
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Brzeg
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
heh wiem ze wszystko, 5 minut po tym jak napisalem natknelem sie wlasnie na kilka postow o tym, ale dzieki 

-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 maja 2016, o 12:27
- Imię: damian
- lokalizacja: Gdańsk
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Dzieki Pat-325 jestem teraz pelen optymizmuPat-325 pisze:Blok M50B25 vanos (miejsce na czujniki stuku) + korby M50B25nv, reszta Twoja i jedziesz z koksem


-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Wiedziałem, że turbo jest małe i szału nie będzie. No i nie ma. O ile jest fajne wejście i bardzo fajny środek obrotów to nie ma góry. Ustawione doładowanie to prawie 1.3b, niestety od 5000rpm opadające do 0.9b. Reszta danych to max 53% wtrysków 630cc, max EGT 820 stopni. Bardzo fajny setup na miasto, taki benzynowy diesel. Na zakręty się nada, na prostą zdecydowanie nie.
Czas chwilę odpocząć i rozpocząć sezon 2017 poszukiwaniem jakiegoś fajnego turbo z potencjałem 400+ koników.
A tutaj lajtowy filmik z przyspieszania, bez spiny. Nie wziąłem GoPro, więc jest z telefonu i ręki.
https://www.youtube.com/watch?v=AmLOJLhUjSA" onclick="window.open(this.href);return false;
Czas chwilę odpocząć i rozpocząć sezon 2017 poszukiwaniem jakiegoś fajnego turbo z potencjałem 400+ koników.
A tutaj lajtowy filmik z przyspieszania, bez spiny. Nie wziąłem GoPro, więc jest z telefonu i ręki.
https://www.youtube.com/watch?v=AmLOJLhUjSA" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Nowe turbo, nowy filmik. Udało się dorwać zbudowane na kutym wirniku CNC td05h-20g. Sprężarka plug&play.
Wyciągnąłem starą, wsadziłem nową i jest lepiej. Dalej ciut jej brakuje do ideału, ale góra odżyła.
https://www.youtube.com/watch?v=eAiMKBVig0Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Wyciągnąłem starą, wsadziłem nową i jest lepiej. Dalej ciut jej brakuje do ideału, ale góra odżyła.
https://www.youtube.com/watch?v=eAiMKBVig0Y" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Nie pojeździłem zbyt długo na hybrydzie nieznanego pochodzenia. I na tym przestało mi się chcieć kombinować dalej z rodziną TD05, a szkoda bo bardzo przyjemnie się to napędzało.
Udało mi się pomierzyć sprzęta racelogic'iem, na 215/40/17 rs-r z problemami braku trakcji na jedynce:
0-100km/h - 5.4s
1/4 mili - 13.4s @ 169km/h
100-200km/h - nie mierzyłem
Jednak nie dawało mi spokoju uczucie, że jedzie słabiej niż na początku. Ściągnąłem więc obudowę sprężarki i znalazłem taki widok.

Przesiadam się na sprawdzone w compakcie GT3582. Dołu nie będzie, ale za to góra pojedzie.


A w tak zwanym międzyczasie wjechało skrzydło od M3 Evo z regulowaną carbonową lotką i kilka innych mniejszych zmian.



Udało mi się pomierzyć sprzęta racelogic'iem, na 215/40/17 rs-r z problemami braku trakcji na jedynce:
0-100km/h - 5.4s
1/4 mili - 13.4s @ 169km/h
100-200km/h - nie mierzyłem
Jednak nie dawało mi spokoju uczucie, że jedzie słabiej niż na początku. Ściągnąłem więc obudowę sprężarki i znalazłem taki widok.

Przesiadam się na sprawdzone w compakcie GT3582. Dołu nie będzie, ale za to góra pojedzie.


A w tak zwanym międzyczasie wjechało skrzydło od M3 Evo z regulowaną carbonową lotką i kilka innych mniejszych zmian.



-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Taki się już na wałku luz zrobił że td05 śmietnik? Nie dzwoniła przy odpuszczeniu gazu?
-
- Nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 7 sie 2010, o 15:04
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Warszawa
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Jak tp 2.5 to czemu nie gt35.30 ?
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Jest stroker na 2.8 zrobiony.
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Ten heckspoiler to laminat czy org.?
Przy tej pojemnosci borg s200sx zrobiłby robote. A jakość i wytrzymałosc napewno lepsze niż chinczyk.
Przy tej pojemnosci borg s200sx zrobiłby robote. A jakość i wytrzymałosc napewno lepsze niż chinczyk.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Tak, zaczęła dzwonić. Nie tylko przy odpuszczeniu, ale też w niektórych zakresach rpm i wcale nie na pełnym ogniu.
Jakbym miał wrzucać GT3530 to zrobiłbym kolejną hybrydkę z TD05. Jak już mam nie mieć dołu to niech chociaż góra będzie jak należy. Za dołem TD05 będę tęsknił.
O borgu myślałem. Naoglądałem się wykresów, aż mi się po nocach śniły. Zdecydowała cena chińczyka i dostępność w razie kolejnej awarii. Mam w zapasie jedno CHRA GT35 na kulce.
Spoiler to laminat + carbon odbijany z oryginału. Nie żadne liche allegro, grube skrzydło z 5 warstwami laminatu. Klapa zrobiła się dość ciężka.
Jakbym miał wrzucać GT3530 to zrobiłbym kolejną hybrydkę z TD05. Jak już mam nie mieć dołu to niech chociaż góra będzie jak należy. Za dołem TD05 będę tęsknił.
O borgu myślałem. Naoglądałem się wykresów, aż mi się po nocach śniły. Zdecydowała cena chińczyka i dostępność w razie kolejnej awarii. Mam w zapasie jedno CHRA GT35 na kulce.
Spoiler to laminat + carbon odbijany z oryginału. Nie żadne liche allegro, grube skrzydło z 5 warstwami laminatu. Klapa zrobiła się dość ciężka.
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: E30 325 Turbo - skromne TD05
Jakiego Borga masz na myśli dokładnie ?Pat-325 pisze: O borgu myślałem. Naoglądałem się wykresów, aż mi się po nocach śniły. Zdecydowała cena chińczyka i dostępność w razie kolejnej awarii. Mam w zapasie jedno CHRA GT35 na kulce.
.