


Nowy BOV, prezentuje się całkiem zgrabnie

Przepustnica jest prawie przy samej chłodnicy, konieczna była długa linka gazu - znalazłem z jakiegoś E36 anglika (dzięki Roman)







Widoczne są wyjścia podciśnienia x5:

Teraz dmuchamy



W Twoim projekcie podoba mi się ze szukasz nowych rozwiązań i ruszasz głową , a nie kopiujesz innych .korona pisze:Długo się przymierzałem do tej przeróbki ale wreszcie się udałoNowy kolektor ssący wylądował dzisiaj w aucie. Efekt niesamowity, nieskromnie powiem że to najlepszy kolektor w PL, a pod maską jest już naprawdę profi - na światowym poziomie. Zresztą oceńcie moją pracę sami:
No roboty było bardzo dużo, spawane oczywiście TIGiem, spawy na aluminium migomatem to raczej do ozdoby, na pewno nie wytrzymają tyle co TIGiem.Mario pisze:Kolektor wykonany naprawdę PROFI![]()
![]()
Dużo pracy poszło żeby go wykonać.
....Powiedz spawaleś kolektor TIGiem czy migomatem bo spawy wyglądają na kładzione tigiem.
Gratulacje!
Działa oczywiścieM-Technic pisze:A ja takie pytanie z innej beczki, Mianowicie taki mały szczegół, czy tempomat to u ciebie jeszcze dziala Adamie?
Ciesze się że ktoś to docenia, nie sztuka coś skopiować od A do Z po drodze jeszcze prosząc się o gotowe rozwiązania czegoś banalnego. Sztuką jest wymyślić, zebrać informacje, zaprojektować i wykonać projekt wg założeń. Nietypowych pomysłów mam tysiące, niestety czasu na realizację za mało...mcgiver pisze: W Twoim projekcie podoba mi się ze szukasz nowych rozwiązań i ruszasz głową , a nie kopiujesz innych .
kolektor profi robota.
ps. dlaczego nie odgrodziłeś jeszcze filtra od ciepłego powietrza?
Oczywiście masz rację że będzie nieszczelność - pisałem o tym na poprzedniej stronie że trzeba to przerobić - co też oczywiście zrobiłem. A jak? Rusz trochę głową. pisze:przy laczeniu samco z kolektorem orginalnym jest nieszczelnosc? bo przeciez kolektor to elipsa w ksztalcie okularow na srodk widac takie przeciecie tzn wglebienie, masz tam cos pdlozone albo jak
korona pisze:co też oczywiście zrobiłem. A jak? Rusz trochę głową, ja widzę co najmniej 3 sposoby do wykonania we własnym zakresie. Tylko nie mów że już chcesz zgapić
No i na tym forum juz zaczyna sie to co na innych w Polsce ..."wiem, ale nie powiem" . Szkoda. pisze:ja mam na to sposob prosty, zostawie dla siebie
Nie było sensu hamować jak co chwilę coś przerabiam, co widać na poprzednich stronach. Z det-a nie mam też sprawdzonych info, dane wpisałem dobre ale wychodziły wartości zawyżone wg mnie, może to wina ślizgających kółmcgiver pisze:hej
korona nie ciekawi Cię faktyczna moc jaką generuje Twoja wydumka?
masz przynajmniej przyblizone pojecie o tych parametrach np z deta ?
bardzo mnie to interesuje .
wiem ,co chwila cos zmieniasz i przerabiasz , ale moze by tak tego potwora zhamowac wkońcuto nie jest az taki wielki wydatek .
na jakim booście teraz jezdzisz?